Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
C654241

Zou Sinter Ralf/Eldert nog wat cadeautjes kunnen meesturen:D

De Perfection bars White Chocolade zijn heerlijk, jammer dat ik als sample geen andere smaak had, krijg ik nog eens White chocolade..

Welke smaken hydrolisaat komen er?

C654241

Zou Sinter Ralf/Eldert nog wat cadeautjes kunnen meesturen:D

Regel ik:cool:

De Perfection bars White Chocolade zijn heerlijk, jammer dat ik als sample geen andere smaak had, krijg ik nog eens White chocolade..

Oeps.. Wellicht volgende keer:D

Welke smaken hydrolisaat komen er?

Komen we binnenkort op terug!

Eldert

Super snelle levering,plus.toch nog redelijk extras gekregen! Top..
2 repen 2 samples en een.emmer waxy maize.

20121130_165257.jpg

Gaat de amino energy volledig uit het assortiment? best wel goed spul en lekker

Gaat de amino energy volledig uit het assortiment? best wel goed spul en lekker

We hebben het groot ingekocht:D Vandaar de nette prijs:)

Amino Energy

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 09:47 ----------

We hebben gisteren alweer een nieuwe bestelling Perfection Bars mogen bevestigen bij onze producent! Dit maakt de Perfection Bar (volgens de producent) meteen veruit de meest gevraagde/gegeten:D Eiwitreep in de Benelux en misschien wel ver daar buiten. Zijn we enorm trots op.
Voor ons ook een teken dat kwaliteit werderom enorm wordt gewaardeerd. Wij hebben bewust gekozen om alleen de beste eiwitten te willen (Whey Isolaat en Micellar) en niet te kiezen voor zogenaamde "eiwithydrolisaten" (wat eigenlijk inferieur gelatine/collageen hydrolisaat is). We op elk vlak de hoogste eisen gesteld aan de Perfection Bar. Het moest de beste eiwitreep op elk vlak worden die er te koop is! Uiteindelijk zijn we er na bijna 2 jaar pas echt uitgekomen met de grootste producent in Europa. Het is het wachten dubbel en dwars waard geweest als ik zie wat een succes de Perfection Bars zijn!:)

Perfection Bar – elke dag weer genieten van onverslaanbare kwaliteit en smaak!

perfect%20bars2.jpg

Is er wat fout gegaan bij mijn bestelling?
Ik had net voor 22:00 besteld, dus kwam gister helaas niet binnen, maar dat zou vandaag worden, maar nu staat er maandag, en dat de zending nog voorbereid wordt?

C653060

Is er wat fout gegaan bij mijn bestelling?
Ik had net voor 22:00 besteld, dus kwam gister helaas niet binnen, maar dat zou vandaag worden, maar nu staat er maandag, en dat de zending nog voorbereid wordt?

C653060

Je zending is de 29ste nog verstuurd. Check je PM.

Top, Bedankt voor de oplossing ;)
Ik ben weer happy :D

nieuwe vestiging

Hallo,

Ik reed laatst langs Herenveen, zie dat jullie een gigantisch nieuw pand krijgen, wanneer gaan jullie open en kan je daar ook afhalen??

Top, Bedankt voor de oplossing ;)
Ik ben weer happy :D

Graag gedaan. Service staat namelijk hoog in het vaandel bij ons. :cool:

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 10:48 ----------

Hallo,

Ik reed laatst langs Herenveen, zie dat jullie een gigantisch nieuw pand krijgen, wanneer gaan jullie open en kan je daar ook afhalen??

Na verwachting ergens februari, en natuurlijk is iedereen welkom :D.

Mannen,

Wanneer krijgen jullie de Oats weer binnen?

Alleen vervolgens heb ik na een dag nog geen PM. Lijkt erop dat jullie processen een rommeltje zijn. Hoe vaak moet ik voor zoiets simpels nog zelf actie ondernemen?

Excuses, ik ga je nu per direct een pm sturen!:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 11:10 ----------

Mannen,

Wanneer krijgen jullie de Oats weer binnen?

Dit is nog niet helemaal bekent, me collega zal hier later op terug komen. :)

Zijn jullie morgen ook open in Herenveen?? Daar kan ik toch afhalen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven