Kokos isolaat vindk niet zo lekker. Beetje zeepsmaakje. Eerste smaak die ik niet zo lekker vind haha![]()
Zijn ook mensen die het een super smaak vinden! Maar zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kokos isolaat vindk niet zo lekker. Beetje zeepsmaakje. Eerste smaak die ik niet zo lekker vind haha![]()

Creapure is puur mononydraad creatine. Ultra creatine bevat creatine HCL, creatine nitrate en kre alkalyn.![]()

Ik bestel al jaren bij jullie, goed shop!
Is er een verschil in qualiteit tussen Primaforce Alcar en het huismerk?

Vraagje Body en Fit, Ik moet van de week weer nieuwe whey bestellen maar vind de smaken van Gaspari ( Probiotic ) geweldig![]()
Liep net beetje te kijken en blijkt dat Gaspari ook Isolaat heeft genaamd IntraPro
waarom hebben jullie dat niet in jullie assortiment?
Zodra hij beschikbaar is zullen we hem opnemen in ons assortiment! 

Zit bestelling met refnr C657036 in de afleveringsroute?
Alvast bedankt

Ja zag ik inderdaad man. Vooral bij juwelieren, hoe durven ze. Bij ons gebeurt het inderdaad ook geregeld dat iets zoekt raakt, maar bewijs maar dat ze het "kwijt" zijn. In ieder geval, alles wat jullie nodig hebben komt aan, dat is het belangrijkste!haha je moet ff het nieuws van rtl 7 kijken, over post nl. dan zie je een keer een paketje van jullie over de band voorbij komen ;P
Haha, dankjewel voor je order. Gaan we netjes verwerken! Morgen in huis!Referentienummer C658215
samples of bert op de pot pl0x
will give karma
a lot
Negatieve reclame is ook reclame!Gratis reclame voor jullie haha zag net op het nieuws rtl4 een rubriek over post en toen kwam er een paketje van body&fit vol in beeld haha
Dan profiteren we ook eens van de PostNL haha. Ja, ik heb het ook gezien. Je zult maar een juwelier zijn die voor 100den euro's kwijt is. Wij hebben het ook geregeld, maar gelukkig komen in de meeste gevallen de pakketjes weer boven water.We verwachten eind volgende week. Dan komt er een nieuwe zending van Now Foods.Hoe zit het nu met die cranberry concentrate? Je ging er op terug komen...
Willy goed om te horen!Vandaag een bestelling van B&F binnen gekregen, kwam erachter dat de verkeerde omega-3 capsules waren geleverd (had Ultra Omega 3 besteld maar kreeg de normale versie binnen).
Een mail gestuurd met de vraag hoe we dit op gingen lossen en binnen 1 uur tijd reactie dat het nieuwe (juiste) product verzonden is en mocht het verkeerd ontvangen product houden.
Wat mij betreft top service en vond dit dus zeker het melden waard over hoe ze gehandeld hebben!
Natuurlijk ook namens mij ons excuus voor het ongemak. Normaal gesproken maken we nooit fouten, maar fouten zijn menselijk
Geniet van je order!