AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
wanneer zijn de BEEF aminos er weer?

Ik bestel al jaren bij jullie, goed shop!
Is er een verschil in qualiteit tussen Primaforce Alcar en het huismerk?

Laatst bewerkt:
Vraagje Body en Fit, Ik moet van de week weer nieuwe whey bestellen maar vind de smaken van Gaspari ( Probiotic ) geweldig :D

Liep net beetje te kijken en blijkt dat Gaspari ook Isolaat heeft genaamd IntraPro

waarom hebben jullie dat niet in jullie assortiment?

Ik bestel al jaren bij jullie, goed shop!
Is er een verschil in qualiteit tussen Primaforce Alcar en het huismerk?

Het enige verschil tussen de Alcar en Acetyl L-Carnitine is dat de Alcar per dosering 500 mg L-Carnitine bevat en de Acetyl L-Carnitine van Body&Fit 1000mg L-Carnitine bevat per dosering!

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 08:32 ----------

wanneer zijn de BEEF aminos er weer?

Deze verwachten wij eind van de week binnen te krijgen! :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 08:34 ----------

Vraagje Body en Fit, Ik moet van de week weer nieuwe whey bestellen maar vind de smaken van Gaspari ( Probiotic ) geweldig :D

Liep net beetje te kijken en blijkt dat Gaspari ook Isolaat heeft genaamd IntraPro

waarom hebben jullie dat niet in jullie assortiment?

Ik heb het even voor je nagevraagd en dit is product is momenteel niet leverbaar bij de importeur van Europa.;) Zodra hij beschikbaar is zullen we hem opnemen in ons assortiment! :D

---------- Post toegevoegd Tue 4 Dec 2012 om 08:34 ----------

Monohydraat :p

Zit bestelling met refnr C657036 in de afleveringsroute?
Alvast bedankt

Zit bestelling met refnr C657036 in de afleveringsroute?
Alvast bedankt

Je bestelling is gisteren verstuurd! Hij is aangemeld bij de post maar hij zit nog niet in de afleverroute, nu kan dit nog wel. Houdt het even in de gaten. Mocht het pakket vandaag niet aankomen neem dan morgen even contact met ons op! Het pakket wordt in principe vandaag gewoon geleverd:D

haha je moet ff het nieuws van rtl 7 kijken, over post nl. dan zie je een keer een paketje van jullie over de band voorbij komen ;P

haha je moet ff het nieuws van rtl 7 kijken, over post nl. dan zie je een keer een paketje van jullie over de band voorbij komen ;P
Ja zag ik inderdaad man. Vooral bij juwelieren, hoe durven ze. Bij ons gebeurt het inderdaad ook geregeld dat iets zoekt raakt, maar bewijs maar dat ze het "kwijt" zijn. In ieder geval, alles wat jullie nodig hebben komt aan, dat is het belangrijkste!

Ralf

Referentienummer C658215

samples of bert op de pot pl0x

will give karma

a lot

Ik heb zaterdag een bestelling gedaan referentie: C654660 nog steeds niets binnen wat is er aan de hand? Had er uiterlijk vandaag moeten zijn toch? Gaf de tracking ook aan gister.

Referentienummer C658215

samples of bert op de pot pl0x

will give karma

a lot
Haha, dankjewel voor je order. Gaan we netjes verwerken! Morgen in huis! :)

We hebben een heel mooi nieuw T-shirt op de markt van eigen merk. Wat vinden jullie ervan? [Link niet meer beschikbaar]
feedthebeast%20achterkant.jpg

Gratis reclame voor jullie haha zag net op het nieuws rtl4 een rubriek over post en toen kwam er een paketje van body&fit vol in beeld haha

Hoe zit het nu met die cranberry concentrate? Je ging er op terug komen...

Word jessy nu gesponserd door jullie?

Gratis reclame voor jullie haha zag net op het nieuws rtl4 een rubriek over post en toen kwam er een paketje van body&fit vol in beeld haha
Negatieve reclame is ook reclame! :) Dan profiteren we ook eens van de PostNL haha. Ja, ik heb het ook gezien. Je zult maar een juwelier zijn die voor 100den euro's kwijt is. Wij hebben het ook geregeld, maar gelukkig komen in de meeste gevallen de pakketjes weer boven water.
Hoe zit het nu met die cranberry concentrate? Je ging er op terug komen...
We verwachten eind volgende week. Dan komt er een nieuwe zending van Now Foods.

Ralf

Vandaag een bestelling van B&F binnen gekregen, kwam erachter dat de verkeerde omega-3 capsules waren geleverd (had Ultra Omega 3 besteld maar kreeg de normale versie binnen).

Een mail gestuurd met de vraag hoe we dit op gingen lossen en binnen 1 uur tijd reactie dat het nieuwe (juiste) product verzonden is en mocht het verkeerd ontvangen product houden.

Wat mij betreft top service en vond dit dus zeker het melden waard over hoe ze gehandeld hebben!

Vandaag een bestelling van B&F binnen gekregen, kwam erachter dat de verkeerde omega-3 capsules waren geleverd (had Ultra Omega 3 besteld maar kreeg de normale versie binnen).

Een mail gestuurd met de vraag hoe we dit op gingen lossen en binnen 1 uur tijd reactie dat het nieuwe (juiste) product verzonden is en mocht het verkeerd ontvangen product houden.

Wat mij betreft top service en vond dit dus zeker het melden waard over hoe ze gehandeld hebben!
Willy goed om te horen! :) Natuurlijk ook namens mij ons excuus voor het ongemak. Normaal gesproken maken we nooit fouten, maar fouten zijn menselijk :) Geniet van je order! :)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven