XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je een verkeerde postcode opgeeft hoe kan ik dit dan veranderen zodat die wel naar de goede gaat? ik heb maandag een bestelling gedaan maar 1 cijfertje perongeluk verkeerd getypt
Een reeds bestelde bestelling natuurlijk al verstuurd. Als je op de trackandtrace kijkt zie je wel hoe ver de verzending is. Vaak gaat er 1-2 dagen langer overheen om dat de postcode (icm plaats/straat) niet klopt en moet handmatig aangepast worden. Stuur me anders je referentienummer even met je juiste postcode, dan neem ik contact op met de postNL.

Tip: Verander alvast in je account je postcode voor de volgende bestelling. Weet je zeker dat je perongelijk uit haast oid niet weer de verkeerde doorgeeft.

Ralf

Hydrolisaat staat niet meer tussen verwacht.. Plannen gewijzigd?

B&F,

Net mijn bestelling ontvangen, maar ik er zit geen zma van jullie bij.. !?
Heb altijd alles netjes ontvangen, 1e keer in 5 jaar..

Er staat ook niet bij dat het later komt oid..

C658102

Gr.

Laatst bewerkt:
Een reeds bestelde bestelling natuurlijk al verstuurd. Als je op de trackandtrace kijkt zie je wel hoe ver de verzending is. Vaak gaat er 1-2 dagen langer overheen om dat de postcode (icm plaats/straat) niet klopt en moet handmatig aangepast worden. Stuur me anders je referentienummer even met je juiste postcode, dan neem ik contact op met de postNL.

Tip: Verander alvast in je account je postcode voor de volgende bestelling. Weet je zeker dat je perongelijk uit haast oid niet weer de verkeerde doorgeeft.

Ralf
dankje maar heb hem net toch binnen gekregen duurde 1 dagje langer :D gelukkig net optijd alles was op :P

Hydrolisaat staat niet meer tussen verwacht.. Plannen gewijzigd?
Nee hoor. Komt nog gewoon, maar we hebben deze er altijd tijdelijk op. Zodra het 100% zeker is wanneer de levertijd bekend is, komt die erop.
B&F,

Net mijn bestelling ontvangen, maar ik er zit geen zma van jullie bij.. !?
Heb altijd alles netjes ontvangen, 1e keer in 5 jaar..

Er staat ook niet bij dat het later komt oid..

C658102

Gr.
Lijkt me inderdaad niet de bedoeling. Regel ik even dat je die kant op komt. Mijn excuus hiervoor:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 15:44 ----------

dankje maar heb hem net toch binnen gekregen duurde 1 dagje langer :D gelukkig net optijd alles was op :P
Top, goed om te horen. PostNL past het vaak zelf wel aan, daardoor ontstaat er vertraging. Super om te horen, succes met je spullen! :thumbs:

Ralf

Zag net het emaitje :).. Helemaal geweldig thnx..

Gisteravond een bestelling gedaan C658763 ,en vandaag binnen ondanks alle sinterklaas drukte enz. Top jongens!

Gisteravond een bestelling gedaan C658763 ,en vandaag binnen ondanks alle sinterklaas drukte enz. Top jongens!
Super goed om te horen! Sommige klanten hebben er wel last van helaas, vandaar het ook in de verzendbevestiging staat. Gelukkig zijn ze het nog steeds niet verleerd en goed om te horen! :) Jij ook bedankt voor je order! :thumbs:

Ralf

Haha, dankjewel voor je order. Gaan we netjes verwerken! Morgen in huis! :)

We hebben een heel mooi nieuw T-shirt op de markt van eigen merk. Wat vinden jullie ervan? [Link niet meer beschikbaar]
Ik vind het niet leuk! :mad:
Nu ben ik 10€ armer :D
Toffe T-shirt! Vandaag eentje bestellen

wanneer hebben jullie de 'ultra fine oats' terug op voorraad?

Wat raden jullie aan als pre workout voor een betere pomp, maar zonder stimulerende middelen?
Iets zoals agmatine, maar dat zie ik niet meer in jullie assortiment staan?
Arganine?

dat nieuwe shirt staat me wel aan. actie actie actie!!

Is ook erg veel vraag naar, wie weet komt er binnenkort wel een leuke actie:D

Wat raden jullie aan als pre workout voor een betere pomp, maar zonder stimulerende middelen?
Iets zoals agmatine, maar dat zie ik niet meer in jullie assortiment staan?
Arganine?

L-arganine inderdaad, eventueel is beta alanine ook iets voor jou.

Ik heb enkele maanden geleden de body fat calliper als cadeau gekregen maar nu ik hem vandaag wou gebruiken knakte die na de minste aanraking al middendoor ???
Is dit normaal?
Ik zie dat hij nog steeds als cadeau kan gekozen worden

Mvg

Ik heb enkele maanden geleden de body fat calliper als cadeau gekregen maar nu ik hem vandaag wou gebruiken knakte die na de minste aanraking al middendoor ???
Is dit normaal?
Ik zie dat hij nog steeds als cadeau kan gekozen worden

Mvg

dat is vervelend! Dat is inderdaad niet normaal, daarom wil ik je voorstellen een extra vetmeter mee te gaan zenden met je volgende bestelling! Vermeld dit even bij opmerkingen, dan gaan wij hier zorg voor dragen:D

Body en Fit, wil jullie even mee bedanken. Heb de shape van zondag (flex cup) mede behaald door jullie producten. Gebruik al men supps van jullie, whey shake, protein perfection, bcaa, cal/mag. omega 3.6.9. multi vit., vit. C. Jullie producten waren zelfs te goed ;-) want ik mocht niet meedoen, enkel een guestposing geven, op naar de jbc volgende week.

Body en Fit, wil jullie even mee bedanken. Heb de shape van zondag (flex cup) mede behaald door jullie producten. Gebruik al men supps van jullie, whey shake, protein perfection, bcaa, cal/mag. omega 3.6.9. multi vit., vit. C. Jullie producten waren zelfs te goed ;-) want ik mocht niet meedoen, enkel een guestposing geven, op naar de jbc volgende week.

Beste Flex-cupper! Wat goed om te horen dat u zo te spreken bent over onze producten! Ik zou zeggen ga zo door, mocht je nog vragen/opmerkingen hebben horen wij dat uiteraard graag van je! en succes met de JBC volgende week! :D

is het misschien een iedee om Whey Perfection en/of Protein Perfection als stack te verkopen met Whey isolaat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven