Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uw referentienummer is: C658721

Maak er iets tof van, net de bestelling geplaatst! :cool:

Hebben jullie iets tegen hongergevoel? Het liefst niet iets dat energie geeft, hebk wel genoeg van thuis .:)

Weer een bestellinkje gedaan, zie hem donderdag wel verschijnen :)

Hebben jullie iets tegen hongergevoel? Het liefst niet iets dat energie geeft, hebk wel genoeg van thuis .:)
Afslank Eiwit al eens geprobeerd? Klinkt misschien raar, maar het heeft een hele leuke en goede samenstelling. Die zeker voor de Dr Frank/Atkins dieten zeker succesvol :) Je zou het met bijv. een samplepack wel eens kunnen proberen. Want ja, hongergevoel wordt vaak het meeste met fatburners gedaan.
Weer een bestellinkje gedaan, zie hem donderdag wel verschijnen :)
Bedankt voor je order! :) Gaan we morgen netjes regelen. We gaan nu bepaalde apparatuur vervangen, dat wordt een mooi nachtklusje.

Ralf

En vezels misschien?

Afslank Eiwit al eens geprobeerd? Klinkt misschien raar, maar het heeft een hele leuke en goede samenstelling. Die zeker voor de Dr Frank/Atkins dieten zeker succesvol :) Je zou het met bijv. een samplepack wel eens kunnen proberen. Want ja, hongergevoel wordt vaak het meeste met fatburners gedaan.

Afslank eiwit geeft een enorm gevuld gevoel, daar kan ik over meespreken :o:o:o

Klopt afslank eiwit geeft een goed gevoel en waar je ook naar kan kijken is thermonex van BSN die neemt duidelijk trek in zoetigheid weg en een beetje vochtafdrijvend

Zozo heren, bedankt op deze late uurtjes :) Afslank Eiwit is dus de moeite waard. Is ook heerlijk vol van structuur en erg lekker van smaak.

Ralf

feedthebeast%20achterkant.jpg
Dope :thumbs: ga ik van de week sws orderen met me whey :D

Zeker een gaaf shirtje !

Nog niet maar als het goed is komt die nog deze kant op ;).

Dankjewel. Feed the Beast hebben we heel vaak voorbij zien komen en eindelijk is het shirt er! :) Bij elke bestelling vanaf 100eu cadeau!

Ralf
De lengte van het veld ItemName is ongeldig: "Feed the Beast T-shirt (XXL) t.w.v. 9,90 euro" (45 MIN : 0 MAX : 40) .....

geen shirt voor mij dus? lijkt wel nie te lukken de bestelling...

Nog niet maar als het goed is komt die nog deze kant op ;).
Toppie! :thumbs:
De lengte van het veld ItemName is ongeldig: "Feed the Beast T-shirt (XXL) t.w.v. 9,90 euro" (45 MIN : 0 MAX : 40) .....

geen shirt voor mij dus? lijkt wel nie te lukken de bestelling...
Zoals ik gezegd heb, hij moet het nu doen. Evenals de handschoenen etc. Daarover kreeg ik ook klachten. Had nu even een helder moment, dus wist meteen waaraan het lag.:D

Ralf

Laatst bewerkt:
als je een verkeerde postcode opgeeft hoe kan ik dit dan veranderen zodat die wel naar de goede gaat? ik heb maandag een bestelling gedaan maar 1 cijfertje perongeluk verkeerd getypt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven