Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

Haha wat grappig, we hebben het even bekeken:D Zoals jullie kunnen horen weten jullie ook wat er soms met jullie pakketjes gebeurd, schandalig genoeg :eek:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 20:30 ----------

is het misschien een iedee om Whey Perfection en/of Protein Perfection als stack te verkopen met Whey isolaat?

Ik ga het voorleggen aan mijn collega die hierover gaat! :D In elk geval bedankt voor je feedback!

dat is vervelend! Dat is inderdaad niet normaal, daarom wil ik je voorstellen een extra vetmeter mee te gaan zenden met je volgende bestelling! Vermeld dit even bij opmerkingen, dan gaan wij hier zorg voor dragen:D
Top dat jullie dit zo oplossen :bow:
Heb alvast besteld! :p
Ref: C659782

Heb net bij mijn bestelling voor zo'n geinig feed the beast t-shirt gekozen, krijgen jullie binnenkort nog meer van deze shirts of andere leuke goodies??:D

Top dat jullie dit zo oplossen :bow:
Heb alvast besteld! :p
Ref: C659782

Uiteraard je bent niet anders van ons gewend toch:D Hoogstpersoonlijk voor gezorgd dat je Vetmeter wordt meegeleverd!

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 20:51 ----------

Heb net bij mijn bestelling voor zo'n geinig feed the beast t-shirt gekozen, krijgen jullie binnenkort nog meer van deze shirts of andere leuke goodies??:D

Vette T-shirts zijn dat hè! We hebben ze vandaag binnengekregen en ze lopen als een trein! :D We druk druk bezig met nog meer leuke goodies voor jullie klanten! Dit blijft een verrassing maar op zeer korte termijn zijn ze te bestellen. Jullie worden hier uiteraard van op de hoogte gebracht via DBB!

Vnd pakketje binnen gekregen in alle potjes zaten duiken ze hebben er blijkbaar mee gegooit ofzo :D maar anyways top spul zit erin :;p
Die nieuwe creatine ultra smaakt top yo :D <3

Vnd pakketje binnen gekregen in alle potjes zaten duiken ze hebben er blijkbaar mee gegooit ofzo :D maar anyways top spul zit erin :;p
Die nieuwe creatine ultra smaakt top yo :D <3

Misschien iets hardhandig mee om gegooid bij de post! In elk geval goed om te horen dat het bevalt! Veel succes en spiermassa toegewenst! :D

Laatst bewerkt:
wat is nu juist het verschil tussen de vitargo's, vitargo pure,vitargo carboloader en vitargo pure? aub
wat zit er juist in de Vitargo Professional? aub

Laatst bewerkt:
hahaha precies om 22:00 besteld.
ref
C659971

zouden jullie miss die nieuwe repen ook als sample bijvoegen? thanxx

hahaha precies om 22:00 besteld.
ref
C659971

zouden jullie miss die nieuwe repen ook als sample bijvoegen? thanxx

Uitgeprint en verstuurd! Als je de reep hebt aangegeven als cadeau zal deze ook worden meegeleverd! :D

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 22:19 ----------

wat is nu juist het verschil tussen de vitargo's, vitargo pure,vitargo carboloader en vitargo pure? aub
wat zit er juist in de Vitargo Professional? aub

In de Vitargo profesional zitten bijvoorbeeld extra BCAA's en caffeine.
De vitargo pure bestaat zoals ook misschien ook wel duidelijk is puur uit vitargo;).
Vitargo electrolyte zit behalve vitargo ook extra mineralen, natrium, calcium en magnesium:)

ok thx,dus vitargo profesional is zelfde als vitargo pure maar dan met extra bcaa's en caffeine?

ok thx voor info :)

twijfel tussen medium en large voor t-shirt feed the beast? :s
heb je er mss de gedetailleerde maten(cm's) van? :)

wat is dan verschil met perfect proteine en proteine perfection mix?

twijfel tussen medium en large voor t-shirt feed the beast? :s
heb je er mss de gedetailleerde maten(cm's) van? :)

wat is dan verschil met perfect proteine en proteine perfection mix?
Nee, de exacte maten heb ik er niet van. Maar M valt normaal evenals L :)

Ralf

Check onze nieuwe Perfect Protein

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik wil niet meteen negatief doen, maar vind jullie nieuwe Perfect Protein er toch ietsje pietsje minder uitzien dan de originele/oude Proteine Perfection Mix, qua ingredienten en voedingswaarde.

Samenstelling per 100 gram Proteine Perfection Mix : 6 verschillende eiwitten (Whey Concentraat, Micellar Casein, Whey Isolaat, Whey Hydrolisaat, Egg Proteine, Calcium Caseinaat)
kcal 383
Eiwit: 81,0 gram
Koolhydraten:5,6 gram
Vet: 4,1 gram

Voedingswaarde per 100 gram nieuwe Perfect Protein : 3 verschillende eiwitten (Whey Concentraat, Micellar Casein, Whey Isolaat)
Kcal 379.3
Eiwit 78.48 gram
Koolhydraten 10.66 gram ???
Vet 2.37 gram

Erg jammer dat de oude PPM er uitgaat, vond het altijd fijn spul :sad:

Ik wil niet meteen negatief doen, maar vind jullie nieuwe Perfect Protein er toch ietsje pietsje minder uitzien dan de originele/oude Proteine Perfection Mix, qua ingredienten en voedingswaarde.

Samenstelling per 100 gram Proteine Perfection Mix : 6 verschillende eiwitten (Whey Concentraat, Micellar Casein, Whey Isolaat, Whey Hydrolisaat, Egg Proteine, Calcium Caseinaat)
kcal 383
Eiwit: 81,0 gram
Koolhydraten:5,6 gram
Vet: 4,1 gram

Voedingswaarde per 100 gram nieuwe Perfect Protein : 3 verschillende eiwitten (Whey Concentraat, Micellar Casein, Whey Isolaat)
Kcal 379.3
Eiwit 78.48 gram
Koolhydraten 10.66 gram ???
Vet 2.37 gram

Erg jammer dat de oude PPM er uitgaat, vond het altijd fijn spul :sad:
Als je de prijs ziet, is het absoluut een aanwinst. Je hebt meer voor minder. Dus per 100gram iets meer eiwit, maar wel meer poeder voor een hele scherpe prijs. Is dus heel goed in verhouding hoor ;) Nu heb je enkel de beste eiwitten.

Ralf

Gisteren een kleine bestelling geplaats, maar geen track&trace gekregen :o
Kunnen jullie zeggen of het vandaag aankomt of niet? (ivm sneeuw)
C659926

Als je de prijs ziet, is het absoluut een aanwinst. Je hebt meer voor minder. Dus per 100gram iets meer eiwit, maar wel meer poeder voor een hele scherpe prijs. Is dus heel goed in verhouding hoor ;) Nu heb je enkel de beste eiwitten.

Ralf

De prijs weet ik natuurlijk nog niet, maar ik zie per 100gr nieuwe Perfect Protein juist wat minder eiwitten en twee keer zoveel koolhydraten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven