- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik hoop nog midden aankomende week!Veel vraag naar.
Hopelijk komt er genoeg binnen dan!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hoop nog midden aankomende week!Veel vraag naar.
amino direct: aminozuren (vanalles)dank voor het antwoord zouden jullie mijn tweede vraag ook willen beantwoorden?
wat is het verschil tussen BCAA's, amino direct en peptopro??

Heb net al met kantoor gemaild. Kunnen ze dit maandag meteen oppakkenBroeken zie je inderdaad nergens. Dat zou wel een hele mooie toevoeging zijn
We gaan ons best doen voor je!![]()
De belangrijkste nieuwe producten zie je hier: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/nieuwe-met-mega-korting/Denk dat jullie dan met low-budget kleding moeten uitpakken, of zijn er zoveel fanboys die gratis reclame willen maken?
Moet wel zeggen dat naast de overvloedige marketing (weliswaar succesvol) jullie wel degelijk kwaliteit leveren en ook klantenservice is top!
Al even dit topic niet gevolgd wat zijn zoal de nieuwigheden?
BCAA = 3 belangrijkste aminozuren die spierafbraak zoveel mogelijk tegen gaandank voor het antwoord zouden jullie mijn tweede vraag ook willen beantwoorden?
wat is het verschil tussen BCAA's, amino direct en peptopro??
Heel herkenbaar. Had ik ook met de NoxiPro of Jack3d vroeger ook altijd. 's ochtends heerlijk trainen op 2,5 schepje en dan 's middags kapot aan het werk zijn. Moe, uitgeput en geen zin hebben. Terwijl je lichamelijk helemaal niet moe bent. Gelukkig herken je dat niet meer met Strong!, deze geeft de juiste energie en een hele heftige pomp. Zoals je zelf aangeeft, aanradertjeHeb Strong nu een weekje geprobeerd en het bevalt me zeer goed. Het beste vind ik dat ik er geen crash van krijg na de training! Vind dit namelijk zeer irritant. Komt namelijk ook vaker voor dat ik in de ochtend train en erna een middagdienst moet draaien, niet echt prettig om dan met zo k*t gevoel te werken. Maar met Strong heb ik dat gelukkig niet![]()
Dankjewel. De bars scoren heeeeeel goed omdat ze heeeeeeeeel lekker zijn!De belangrijkste nieuwe producten zie je hier: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/nieuwe-met-mega-korting/
Die bars scoren zeer goed en zijn erg lekker
Top dankjewel!Denk dat jullie dan met low-budget kleding moeten uitpakken, of zijn er zoveel fanboys die gratis reclame willen maken?
Moet wel zeggen dat naast de overvloedige marketing (weliswaar succesvol) jullie wel degelijk kwaliteit leveren en ook klantenservice is top!
Al even dit topic niet gevolgd wat zijn zoal de nieuwigheden?
Wij bieden altijd kwaliteitsspullen aan tegen een hele scherpe prijs. Dat weetje toch
We hebben enkel heel veel nieuwe producten (vind je onder nieuw) en daarnaast natuurlijk onze nieuwe succesvolle Body&Fit beanie!Dankjewel Pirelli!Strong bevalt mij ook prima, goede prijs kwaliteit verhoiding.
Het nieuwe feed the beast shirt is ook een toppertje.
Ik zeg bf is goed bezig![]()
Waarderen we!Zijn al die potten whey voor de winnaar?lijkt me niet toch?
. En grote doos van extrifit,Berry de Mey whey, en whey perfection,eiwitrepen shakebeker ja dat kan moeilijk te dragen zijn voor sommige haha 
Kom ik binnen enkele ogenblikken opterug. Even bellen!---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:04 ----------
in de grote 4,4 kg emmers niet?

De Perfection Bars zijn zeker een aanwinst. Volgens mij zit iedereen eraan!
Bij ons zijn alle orders vanaf 15 euro verzendkostenvrij. Het is inderdaad wel vervelend daaronder, maar anders kan het niet uit. Aangezien wij al onze producten enorm scherp prijzen. Bij je volgende bestelling regelen we alles wel, stuur me een berichtje en 't komt goed!Hm dacht ff snel voor nog geen € 5 het proefpakket te bestellen, komt er 2,95 verzendkosten bij. Balen!
Heb trouwens na 3 x proberen ook nog steeds de nieuwe shakebeker niet gekregen als kado bij 1 van mn bestellingen. Maar goed, vlgd keer weer proberen.![]()

Haha, coole fotos! Zag het zojuist op je facebook al voorbij komen. Leuke dag dus! Was Juliette er zelf ook?BodyenFitshop op de JBC. En samen met Mathias Desmet![]()

Wij zijn zeker betrokken met deze sport. We proberen altijd zoveel mogelijk actief te zijn en daarbij ook ons steentje bij te dragen. Jullie maken het ook zelf mogelijk, jullie zijn immers onze doelgroep!Leuk om te zien dat B&F zo betrokken is bij de wedstrijden! De winnaar kan ook wel even vooruit qua supps zo te zien.![]()
Leuk man! Goed om te horenYup Juliette was er zelf ook heb ik ook nog even mee gesproken. En ze vind het leuk dat B&F haar wedstrijd mede mogelijk heeft gemaakt en ook de atleten waar zeer tevreden met de prijzen die er te behalen vielen. Al met al een geslaagd dagje.
We stonden er inderdaad mooi bij met leuke banners, veel goodies en onze beste producten
Als ik dat zo hoor is het een geslaagd dagje 
Leuk man! Goed om te horenWe stonden er inderdaad mooi bij met leuke banners, veel goodies en onze beste producten
Als ik dat zo hoor is het een geslaagd dagje
Ralf
haha grapje ik doe mijn best