MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank voor het antwoord zouden jullie mijn tweede vraag ook willen beantwoorden?
wat is het verschil tussen BCAA's, amino direct en peptopro??
amino direct: aminozuren (vanalles)
peptopro: merknaam voor aminozuren, hogere % BCAA's dan vorige (vanalles)
BCAA's: 3 types aminozuren, degene die men als het belangrijkst beschouwt

Voor uitgebreide uitleg over aminzuren, EAA's en BCAA's google je het best ff

Heb Strong nu een weekje geprobeerd en het bevalt me zeer goed. Het beste vind ik dat ik er geen crash van krijg na de training! Vind dit namelijk zeer irritant. Komt namelijk ook vaker voor dat ik in de ochtend train en erna een middagdienst moet draaien, niet echt prettig om dan met zo k*t gevoel te werken. Maar met Strong heb ik dat gelukkig niet:)

Heb net al met kantoor gemaild. Kunnen ze dit maandag meteen oppakken:D Broeken zie je inderdaad nergens. Dat zou wel een hele mooie toevoeging zijn:)

We gaan ons best doen voor je!:)

Denk dat jullie dan met low-budget kleding moeten uitpakken, of zijn er zoveel fanboys die gratis reclame willen maken?

Moet wel zeggen dat naast de overvloedige marketing (weliswaar succesvol) jullie wel degelijk kwaliteit leveren en ook klantenservice is top!

Al even dit topic niet gevolgd wat zijn zoal de nieuwigheden?

Denk dat jullie dan met low-budget kleding moeten uitpakken, of zijn er zoveel fanboys die gratis reclame willen maken?

Moet wel zeggen dat naast de overvloedige marketing (weliswaar succesvol) jullie wel degelijk kwaliteit leveren en ook klantenservice is top!

De belangrijkste nieuwe producten zie je hier: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/nieuwe-met-mega-korting/
Die bars scoren zeer goed en zijn erg lekker

Strong bevalt mij ook prima, goede prijs kwaliteit verhoiding.
Het nieuwe feed the beast shirt is ook een toppertje.
Ik zeg bf is goed bezig;)

dank voor het antwoord zouden jullie mijn tweede vraag ook willen beantwoorden?
wat is het verschil tussen BCAA's, amino direct en peptopro??
BCAA = 3 belangrijkste aminozuren die spierafbraak zoveel mogelijk tegen gaan
Amino Direct = Alle 20 aminozuren in vloeibare vorm
PeptoPro = Gehydroliseerde casein eiwit en is daarom een aminozuur product. Aangezien het eiwit dusdanig goed gehydroliseerd is bestaat het uit aminozuren, di- en tri-peptides waardoor zeer snel opneembaar. Je hebt hier ook alle 20 aminozuren.
Heb Strong nu een weekje geprobeerd en het bevalt me zeer goed. Het beste vind ik dat ik er geen crash van krijg na de training! Vind dit namelijk zeer irritant. Komt namelijk ook vaker voor dat ik in de ochtend train en erna een middagdienst moet draaien, niet echt prettig om dan met zo k*t gevoel te werken. Maar met Strong heb ik dat gelukkig niet:)
Heel herkenbaar. Had ik ook met de NoxiPro of Jack3d vroeger ook altijd. 's ochtends heerlijk trainen op 2,5 schepje en dan 's middags kapot aan het werk zijn. Moe, uitgeput en geen zin hebben. Terwijl je lichamelijk helemaal niet moe bent. Gelukkig herken je dat niet meer met Strong!, deze geeft de juiste energie en een hele heftige pomp. Zoals je zelf aangeeft, aanradertje :)
De belangrijkste nieuwe producten zie je hier: http://www.bodyenfitshop.nl/andere-producten/nieuwe-met-mega-korting/
Die bars scoren zeer goed en zijn erg lekker
Dankjewel. De bars scoren heeeeeel goed omdat ze heeeeeeeeel lekker zijn!:D

Perfection Bar - De ideale bar voor bodybuilding en dieet

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Top dankjewel! :) Wij bieden altijd kwaliteitsspullen aan tegen een hele scherpe prijs. Dat weetje toch :eek: We hebben enkel heel veel nieuwe producten (vind je onder nieuw) en daarnaast natuurlijk onze nieuwe succesvolle Body&Fit beanie!
Strong bevalt mij ook prima, goede prijs kwaliteit verhoiding.
Het nieuwe feed the beast shirt is ook een toppertje.
Ik zeg bf is goed bezig;)
Dankjewel Pirelli! :) Waarderen we!

Ralf

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:04 ----------

[/COLOR]

Perfect Protein komt in 2KG verpakkingen:)[/QUOTE]

in de grote 4,4 kg emmers niet?

De eiwitrepen zijn zeker een succes !!

perfect protein

Hm dacht ff snel voor nog geen € 5 het proefpakket te bestellen, komt er 2,95 verzendkosten bij. Balen!

Heb trouwens na 3 x proberen ook nog steeds de nieuwe shakebeker niet gekregen als kado bij 1 van mn bestellingen. Maar goed, vlgd keer weer proberen. :yes:

BodyenFitshop op de JBC. En samen met Mathias Desmet:D

154409_132473186910616_1890214702_n.jpg

IMG_0535.jpg

IMG_0542.jpg

IMG_0569.jpg

Leuk om te zien dat B&F zo betrokken is bij de wedstrijden! De winnaar kan ook wel even vooruit qua supps zo te zien. :D

Ja sommige moest ik echt helpen om alles mee te krijgen haha

Zijn al die potten whey voor de winnaar?:p lijkt me niet toch?

Zijn al die potten whey voor de winnaar?:p lijkt me niet toch?

De top 3 kreeg prijzen dus niet alles alleen voor de winnaar iedereen kreeg wat zodat het eerlijk is. Alleen ja de winnaar verzamelt meer dan de rest ;). En grote doos van extrifit,Berry de Mey whey, en whey perfection,eiwitrepen shakebeker ja dat kan moeilijk te dragen zijn voor sommige haha :D

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 19:04 ----------

in de grote 4,4 kg emmers niet?
Kom ik binnen enkele ogenblikken opterug. Even bellen!:cool:
De eiwitrepen zijn zeker een succes !!
De Perfection Bars zijn zeker een aanwinst. Volgens mij zit iedereen eraan!
Hm dacht ff snel voor nog geen € 5 het proefpakket te bestellen, komt er 2,95 verzendkosten bij. Balen!

Heb trouwens na 3 x proberen ook nog steeds de nieuwe shakebeker niet gekregen als kado bij 1 van mn bestellingen. Maar goed, vlgd keer weer proberen. :yes:
Bij ons zijn alle orders vanaf 15 euro verzendkostenvrij. Het is inderdaad wel vervelend daaronder, maar anders kan het niet uit. Aangezien wij al onze producten enorm scherp prijzen. Bij je volgende bestelling regelen we alles wel, stuur me een berichtje en 't komt goed!;)
BodyenFitshop op de JBC. En samen met Mathias Desmet:D
Haha, coole fotos! Zag het zojuist op je facebook al voorbij komen. Leuke dag dus! Was Juliette er zelf ook?:)
Leuk om te zien dat B&F zo betrokken is bij de wedstrijden! De winnaar kan ook wel even vooruit qua supps zo te zien. :D
Wij zijn zeker betrokken met deze sport. We proberen altijd zoveel mogelijk actief te zijn en daarbij ook ons steentje bij te dragen. Jullie maken het ook zelf mogelijk, jullie zijn immers onze doelgroep!

Ralf

Yup Juliette was er zelf ook heb ik ook nog even mee gesproken. En ze vind het leuk dat B&F haar wedstrijd mede mogelijk heeft gemaakt en ook de atleten waar zeer tevreden met de prijzen die er te behalen vielen. Al met al een geslaagd dagje.

Yup Juliette was er zelf ook heb ik ook nog even mee gesproken. En ze vind het leuk dat B&F haar wedstrijd mede mogelijk heeft gemaakt en ook de atleten waar zeer tevreden met de prijzen die er te behalen vielen. Al met al een geslaagd dagje.
Leuk man! Goed om te horen :) We stonden er inderdaad mooi bij met leuke banners, veel goodies en onze beste producten:cool: Als ik dat zo hoor is het een geslaagd dagje :)

Ralf

Oats pas 20 dec, fuaaa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven