XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toffe weekaanbieding, maar je kan bij de Micellar Casein Perfection niet de vanille smaak selecteren. Is deze op of? :(

Toffe weekaanbieding, maar je kan bij de Micellar Casein Perfection niet de vanille smaak selecteren. Is deze op of? :(

Weekaanbieding geld voor bepaalde smaken: berry blast, banaan, choco coconut, coconut, cookies&cream, nutella, straciatella, strawberry en white choco;)

Hey BnF,

Als je van de ON Whey aanbieding meerdere 1 LB zakken bestelt, wordt de korting niet meegenomen ;)

Dacht laat het even weten.

Hey BnF,

Als je van de ON Whey aanbieding meerdere 1 LB zakken bestelt, wordt de korting niet meegenomen ;)

Dacht laat het even weten.

Erg vreemd, als we hier 10 zakken bestellen is het bedrag 99.50EU.
Waar gaat het bij jou fout dan?.

Haha de nieuwe weekaanbiedingen brengen mij weer in verleiding!

mij ook, jammer dat men financien me nu wel echt in de steeklaten( dec. maand kost me 1000euro+- ) en ben student :'( hahaha

Ha B&F! Heb weer een emmertje whey besteld. Hopelijk lukt het dit keer wel om samples van de nieuwe smaken mee te sturen, vorige twee bestelling lukt het al niet :(
Het het in het opmerken veld erbij gezet. C677763

Alvast bedankt weer!

Ha B&F! Heb weer een emmertje whey besteld. Hopelijk lukt het dit keer wel om samples van de nieuwe smaken mee te sturen, vorige twee bestelling lukt het al niet :(

Alvast bedankt weer!

Moet je gewoon een sample pakket bestellen.

Heeft er iemand ervaring met Swollen?

http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/nutrabolics/swollen/

Is nu in de weekaanbieding. Ik heb nog 4 pottsen Noxi Pro en 1 pot Jack 3D. Maar zo gauw dat op is met een half jaar wil ik een "goedkoop" alternatief dat enigzins hetzelfde motivatie en krachtvermogen geeft @

Swollen is natuurlijk geranamine vrij, je kunt het niet vergelijken met
deze producten. Het is wel een erg fijn product om mee te trainen, lkkre energie boost en goede pomp;)

Haha de nieuwe weekaanbiedingen brengen mij weer in verleiding!

:D

mij ook, jammer dat men financien me nu wel echt in de steeklaten( dec. maand kost me 1000euro+- ) en ben student :'( hahaha

Dec. is inderdaad een dure maand, vandaar dan ook deze mooie prijsjes;)

Alvast bedankt weer!

Dan moet het helemaal goed komen, bedankt voor je bestelling!:)

Moet je gewoon een sample pakket bestellen.

:p

De weekaanbiedingen hebben me weten te verleiden.
Micellar caseïne en die fatburner (voor van de zomer) :D

Voor de prijs had ik ook nog wel Swollen willen nemen maar het houd een keer op. In Pre-Workouts geloof ik toch niet zo.

11 min na de bevestiging kreeg ik al een mail dat het verstuurd was. Ik reageerde daar met "Zo dat is snel" op en kreeg gelijk 2 mailtjes terug hoe dat allemaal mogelijk was :D

Hoewel ik het niet op "grote" winkels heb en kleinere winkels ook een kans wil geven, is Body en Fit qua prijs en service gewoon onovertroffen. Niet dat ik supps goedkoop vind, integendeel, maar helaas is het er niet goedkoper en beter als Body en Fit.

Goede marketing dus :D

Zijn de actie-smaken van de Micellar ruim op voorraad? Ben namelijk van plan om twee grote potten te bestellen maar kan dat pas vanaf begin volgende week.

De weekaanbiedingen hebben me weten te verleiden.
Micellar caseïne en die fatburner (voor van de zomer) :D

Voor de prijs had ik ook nog wel Swollen willen nemen maar het houd een keer op. In Pre-Workouts geloof ik toch niet zo.

11 min na de bevestiging kreeg ik al een mail dat het verstuurd was. Ik reageerde daar met "Zo dat is snel" op en kreeg gelijk 2 mailtjes terug hoe dat allemaal mogelijk was :D

Hoewel ik het niet op "grote" winkels heb en kleinere winkels ook een kans wil geven, is Body en Fit qua prijs en service gewoon onovertroffen. Niet dat ik supps goedkoop vind, integendeel, maar helaas is het er niet goedkoper en beter als Body en Fit.

Goede marketing dus :D

Bedankt, erg leuk om te horen dat je zo tevreden over ons bent. We doen dan ook erg ons best om klanten tevreden te houden en leuke/nieuwe aanbiedingen uittebrengen;)

Zijn de actie-smaken van de Micellar ruim op voorraad? Ben namelijk van plan om twee grote potten te bestellen maar kan dat pas vanaf begin volgende week.

We hebben ze ruim op voorraad:D

De voorraad van B&F is zeer groot als je er een keer geweest geloof je dat zelf ook direct

Klein vraagje B&F, mijn bezorgdatum is ook verschoven, staat gewoon Zending wordt voorbereid. Terwijl het eerst op Vandaag stond :S Hoe zit het ermee?
C676754

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven