- Waardering
- 11
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klein vraagje B&F, mijn bezorgdatum is ook verschoven, staat gewoon Zending wordt voorbereid. Terwijl het eerst op Vandaag stond :S Hoe zit het ermee?
C676754

OK, bedankt voor de info B&F. Blijkbaar is PostNL nog steeds aan het verne**** zoals altijd..![]()

In bepaalde gedeeltes van België wel en sommige gedeeltes ook niet, helaas is postnl hier niet bepaald duidelijk in.
Om terug te komen op mijn bericht dat de nazending is toegekomen was doordat ik op phone kijk naar track en trace, kom ik thuis en doe ik de doos open.. Overal poeder, dan nog van waxy maize, tegen je dat wit weg krijgt overal ..

Is de grote pot Micellar nu ook in de aanbieding of is deze altijd €49,90? Kan het me even niet meer herinneren.![]()

Antwerpen stad zal er logischerwijs wel tussen zitten?
Nu wou ik net mijn betaling afhandelen en heb altijd geweten dat het voor 22:00 bestellen volgende dag in huis was. Maar hij zegt nu 16:00?
zou het liefst zaterdag krijgen als dit al mogelijk is in Limburg (België).. any idea?
Nu wou ik net mijn betaling afhandelen en heb altijd geweten dat het voor 22:00 bestellen volgende dag in huis was. Maar hij zegt nu 16:00?
zou het liefst zaterdag krijgen als dit al mogelijk is in Limburg (België).. any idea?
Team B&F,
Ik heb een opmerking met betrekking tot de toon op jullie website. De reden dat ik deze opmerking hier plaats, is omdat ik een vaste klant ben. Ik ben voornemens dat te blijven, vandaar dat dit wellicht meegenomen kan worden als feedback.
Het valt mij op dat elk product 'het' perfecte product is. Soms komt dit tot uitdrukking in de benaming. Perfect protein bijvoorbeeld. Nu snap ik dat het marketingtechnisch lovend is om pakkende termen te hebben, maar ik mis enige objectiviteit. In elke omschrijving/beschrijving vind je beweringen vergezeld met de nodige uitroeptekens. Als je meerdere producten uit dezelfde categorie langsloopt, dan heb je al bij elk product het idee dat het de perfecte oplossing is voor jouzelf.
Op een gegeven moment krijg je de indruk dat als je dat product neemt, je de volgende dag wakker wordt met een vetpercentage van 6% en een ODOL van 24cm. Ik charcheer uiteraard, maar mijn indruk is dat jullie dat helaas ook doen op jullie site. Dat doet mijns inziens afbreuk aan de daadwerkelijke voordelen van het product. Anders gezegd, de integriteit ten aanzien van het product roept vraagtekens op. Dat is niet hetzelfde als dat het product niet werkt. Naar mijn idee zit daar een nuance in.
Waar wil ik naartoe? Ik denk dat jullie of de andere grote aanbieders van online supplementen meer geloofwaardigheid krijgen bij objectieve(re) beschrijvingen. Misschien zal geloofwaardigheid jullie aan jullie derriere oxideren, want mensen bestellen toch wel. Ik denk toch dat het accent iets meer kan verschuiven richting informeren, dan aanprijzen.
Hoe denken jullie hierover?
PS ik besef goed dat jullie uiteraard niet direct alle content gaan aanpassen. Ik geef het gewoon mee als er een beschrijving wordt opgesteld ten aanzien van een nieuw product. Soort toets van: weet ik voldoende over dit product als ik net al heb gelezen dat 5 andere producten hetzelfde doen? Wat onderscheidt dit product ten opzichte van de andere? Wederom, iets meer richting informeren.
PS 2 Overigens realiseer ik dat andere aanbieders ook een dergelijke vorm van aanprijzen hanteren. Juist daarom denk ik dat een van de aanbieders zich nog meer kan onderscheiden ten opzichte van de ander, met vorenstaande in het achterhoofd.

Damn goede kerstaanbieding zeg. Zoveelste bestelling geplaatst.
C678538 is het nummertjah.

even een vraagje die perfect protein is die niet te bestellen in aardbei of ligt dit aan mijn computerik heb dit ook bij opmerkingen gezet ....het volgende zie ik nu al in de sig van body en fitshop bestellen voor 10 uur ipv voor 4 uur zag dit net op de site .
Maar voor 22.00u besteld, morgen gewoon in huis!