kill bill
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey ik heb een vraag, moet morge 5km rennen. nu zit ik te denken zou jack3d daarbij helpen of is dit de verkeerde sport> heb die ouwde ooit gekocht en heb um nogstaan![]()

oke dankje voor info, dacht is maar ongeveer 20 minuten rennen dus moet kunnen maar had al zoon vermoede. kan helaas niks anders pakke is niet op tijd binne ;PIk zou de oude Jack3d zeker niet aanraden voor duursport. Daarvoor kun je het beste een Stay Strong van Body&Fit pakken![]()
Komen er naast de Beanie ook nog B&F wanten en een B&F sjaal? Dan heb ik het helemaal lekker warm op de fiets naar de sportschool![]()
Ik ga met mijn collega's in conclaaf om te kijken wat we hier in kunnen betekenen. Mocht je nog meer ideeën hebben horen wij dat graag! We stellen het altijd zeer op prijs wanneer onze klanten meedenken!
Zodra er meer bekend is laten wij jullie dit zo snel mogelijk weten!Gister Whey perfection en Beta Alanine Pure besteld. Ik kreeg vandaag mijn bestelling binnen (bedankt voor de snelle levering!), maar deze was zonder de Beta Alanine Pure wat me toch wel 12,90 heeft gekost. Zou deze nog verzonden kunnen worden?
Referentienummer C675639
Goed idee KillBill!Ik ga met mijn collega's in conclaaf om te kijken wat we hier in kunnen betekenen. Mocht je nog meer ideeën hebben horen wij dat graag! We stellen het altijd zeer op prijs wanneer onze klanten meedenken!
Zodra er meer bekend is laten wij jullie dit zo snel mogelijk weten!
Was eigenlijk meer als grap bedoeld, maar het zou natuurlijk wel tof zijn.. en misschien wat andere trainings shirts/broeken??
Ik ga dit tevens meenemen in het overleg! Bedankt voor je feedback! 
Hier hetzelfde, Vitamine B Complex van Universal en gratis shakebeker zaten er niet bij. C670729
http://www.nowfoods.com/Supplements/Products-by-Category/Digestive-Support/Probiotics/M003855.htm
'Keep refrigerated to maintain high potency.'
The rate of decline in viable CFU numbers can increase if a probiotic product is held in conditions that are very warm or moist, especially after opening when moisture can more easily get into the package. Because of the extreme variability of the seasonal weather and environmental conditions that a product may experience, and duration of these exposures, it’s not possible to precisely predict potency and shelf life accurately for every person’s situation across a wide geographical area. In some cases, it could happen that adverse conditions may lower probiotic counts below label claim.
Refrigeration is ideal for storing probiotics. But if that is not possible, it is best to keep the package in a cool, dry place to maintain good stability. Unfortunately, many people tend to keep their supplements in the kitchen or bathroom, which are notorious for being warm and moist and known to shorten the shelf life of many kinds of supplements. Those conditions are ideal for bacterial and mold growth; which means that the probiotics will first tend to activate but then die off more quickly than expected since they are not yet in the human body where they have a chance to live, grow, and thrive. In these adverse conditions, probiotics may lose potency more rapidly than anticipated and thus may not meet label claims for CFU counts that are calculated based on a cool, dry place. On the other hand, refrigerating probiotic products will enhance viability and shelf life.
In testing designed to mimic exposures during transportation in a hot climate, a sealed probiotic formula exposed to a temperature of over 122° F for 24 hours still met label claim for CFU content. This indicates that this level of heat over that time period was not enough to kill many of the organisms in the package, so it would take even harsher conditions to rapidly degrade the potency of this specific probiotic product.
Op die site staat een link die verwijst naar informatie over de stabiliteit van probiotica. Vooral dit stukje is interessant:

Topwinkel met topkwaliteit! En hele goede service, artikel dat ik had besteld was niet meer leverbaar. Ik kreeg daarom een iets duurder artikel thuisgestuurd met nog wat samples erbij! Bedankt
Mocht je vragen of opmerkingen hebben horen wij dat uiteraard graag van je! 
hahaha LOL @ B&F....grapjassen!
Xtend:
-30 of 90 Servings per verpakking!
€14,90 €19,90! (14,90 staat doorgekruisd)![]()

De buren hebben ondertussen mijn pakketje ontvangen, gister besteld om 21.00 dus ik had niet verwacht dat het vandaag al bezorgd zou worden (ik was niet thuis). Helaas waren de buren net om 10 uur na fitness nog niet thuis dus kon helaas niet m'n eerste shake maken. Ben benieuwd, morgen maar is ophalen..

Nice aanbieding voor caseïne!
Ongeveer even duur als kwark nu per gram eiwit.

Weekaanbieding is top deze week, was het wachten waard.
Kga binnenkort op vakantie dus een paar extra samples bij mijn bestelling zou helemaal vakantiegevoel afmaken![]()

Goeiemorgen,
Ik heb woensdag een bestelling gedaan, dus zou ik het donderdag in huis moeten hebben. Helaas gaf de track and tracé donderdag ochtend aan dat de bestelling nog werd voorbereid en dat deze pas vrijdag aan zou komen. Geen probleem natuurlijk. Helaas geef die nu weer aan dat het pakketje word voorbereid en staat er nu zaterdag. Ik ben bang dat morgenochtend dinsdag staat, zouden jullie het voor mij kunnen nakijken wat er aan de hand is?
C675331