XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een tamelijk nietszeggend antwoord. Is dit product gewoon minder geconcentreerd dan BCAA caps? Nogal raar dat je van de ene 4g per dag moet pakken en van de andere minimaal 15g, als het hetzelfde zou zijn.
Nee, met de BCAA Caps heb je een lagere dosering. Per cap zit er 500mg in. Dus je zou dan 2gr BCAA innemen per servering. Bij de poeder is dit 5GR BCAA per servering. Hoeveel BCAA's je per servering of per keer wilt nemen moet je zelf weten. 5GR voor en 5GR vind ik de mooiste doseringen.

Ralf

Nee, met de BCAA Caps heb je een lagere dosering. Per cap zit er 500mg in. Dus je zou dan 2gr BCAA innemen per servering. Bij de poeder is dit 5GR BCAA per servering. Hoeveel BCAA's je per servering of per keer wilt nemen moet je zelf weten. 5GR voor en 5GR vind ik de mooiste doseringen.

Ralf

Ok thanks voor het antwoord, het is nu duidelijker.

Maar wel balen dat die beschrijving van de caps eigenlijk niet klopt dan. Want dan zou je 10 caps moeten nemen voor en na de training. Als ik dat had geweten had ik wel gewoon poeder besteld. Nu zit ik nog met 450 caps ofzo.

Hee B&F, Ik heb gister mijn 4,5kg Banaan whey binnen gekregen.
Tot mijn verdriet is de emmer naar zijn grootje. http://www.dropbox.com/s/5yrwrpepxo58ehu/2012-12-19 14.59.04.jpg

In de zak zitten ook een aantal scheuren.
Nu heb ik de helft over kunnen gieten in een 2Kilo emmertje maar de rest moet nog wachten voor ik het kwijt kan.
Gaat de Whey nu eerder over datum omdat het niet lucht dicht is afgesloten of kan ik het gewoon in een half kapotte zak bewaren voor 2 maanden?

Ok thanks voor het antwoord, het is nu duidelijker.

Maar wel balen dat die beschrijving van de caps eigenlijk niet klopt dan. Want dan zou je 10 caps moeten nemen voor en na de training. Als ik dat had geweten had ik wel gewoon poeder besteld. Nu zit ik nog met 450 caps ofzo.
Ja inderdaad. Eigenlijk heb me je met 2gr een hele lage dosering. Weet je het voor in de toekomst :)

Ralf

Zo ook weer een nieuwe bestelling gedaan, C676477 maak er maar een leuke bestelling van.

Ik heb 'n vraagje, waarom wordt 1.m.r eigenlijk uit assortiment gehaald/

Ik heb 'n vraagje, waarom wordt 1.m.r eigenlijk uit assortiment gehaald/

Helaas kan ik hier geen reden vooraangeven, hier gaat mijn collega van de inkoop over. Mocht je de reden willen weten wil ik je vragen om morgen even tussen kantooruren te reageren op dit bericht! :D

Uw referentienummer is: C676644
Nog een bestelling gemaakt, weer 100€ armer!
Zou het mogelijk zijn jullie pm te lezen?

Ik denk dat B&F heeft te veel PM's op dit moment :P want ik krijg ook geen antwoord :p

Uw referentienummer is: C676644
Nog een bestelling gemaakt, weer 100€ armer!
Zou het mogelijk zijn jullie pm te lezen?

Bedankt voor je bestelling! Je Pm is gelezen en verwerkt! :D

---------- Post toegevoegd Thu 20 Dec 2012 om 17:47 ----------

Ik denk dat B&F heeft te veel PM's op dit moment :P want ik krijg ook geen antwoord :p

haha was even drukte met PM's inderdaad, maar als het goed is is je bericht nu beantwoord:D

Gister Whey perfection en Beta Alanine Pure besteld. Ik kreeg vandaag mijn bestelling binnen (bedankt voor de snelle levering!), maar deze was zonder de Beta Alanine Pure wat me toch wel 12,90 heeft gekost. Zou deze nog verzonden kunnen worden?
Referentienummer C675639

Laatst bewerkt:
Gister Whey perfection en Beta Alanine Pure besteld. Ik kreeg vandaag mijn bestelling binnen (bedankt voor de snelle levering!), maar deze was zonder de Beta Alanine Pure wat me toch wel 12,90 heeft gekost. Zou deze nog verzonden kunnen worden?
Referentienummer C675639

Check je PM! We gaan dit gelijk voor je oplossen! :D

hey ik heb een vraag, moet morge 5km rennen. nu zit ik te denken zou jack3d daarbij helpen of is dit de verkeerde sport> heb die ouwde ooit gekocht en heb um nogstaan :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven