MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net mijn order betaald ; C677022

Graag pre workout samples. En nogmaals bedankt altijd voor snelle zending/geen zendkosten en goede service en topproducten naar Belgie :).

Hoi Ralf, begrijp dat jullie aanstaande zondag ook gewoon open zijn? Met kerst zijn jullie toch wel vrij???

Net mijn order betaald ; C677022

Graag pre workout samples. En nogmaals bedankt altijd voor snelle zending/geen zendkosten en goede service en topproducten naar Belgie :).
Jij ook bedankt voor je order. Zodra de betaling binnen is, dan gaan we het meteen verzenden! :thumbs: Heb er een opmerking bij gezet, dan moet 't goedkomen!

Ralf

Ja, snap het helemaal. Het hoofdkantoor van PostNL waarmee ik dagelijks bel is in het weekend gesloten, zodoende kan ik nu niets voor je betekenen.

Besteltip: Bestel je voor zondag 15u? Dan heb je je order maandag nog binnen! Alle orders na zondag 15.00 ontvang je pas na kerst!

Ralf

Ok, dan hoop ik dat mijn bestellingen er maandag bij zijn!
In ieder geval --> TOPservice van jullie!;)

Ok, dan hoop ik dat mijn bestellingen er maandag bij zijn!
In ieder geval --> TOPservice van jullie!;)
Zulke tijden zijn voor mij ook heel frustrerend! Ik zou echt graag willen dat je voor kerst iig je order wel hebt. De nazending heb je immers de helft al van!:cool: Gelukkig is de dag nog niet voorbij, dus reken erop dat het komt!

Ralf

Wat zijn de openingsuren op oudejaarsavond? Ik wil een bestelling plaatsen en die moet zeker op 2 of 3 januari geleverd hier geleverd zijn.

Wat zijn de openingsuren op oudejaarsavond? Ik wil een bestelling plaatsen en die moet zeker op 2 of 3 januari geleverd hier geleverd zijn.
Orders die op kerstavond (maandag 24-12) en oudjaarsavond (maandag 31-12) besteld worden gaan om 17u de deur uit. Deze worden dan eerst volgende werkdag aangeboden. Alle orders na 17u worden pas de eerst volgende werkdag aan de postNL meegegeven (27 december en 2 januari).

Ralf

Vandaag netjes mijn bestelling binnen gekregen! Dankjewel daarvoor! Ook bedankt voor de extra sample's. De witte chocolade sample's van whey perfection passen goed bij mijn repen. De beanie gaat mijn warm houden in de koude wintermaanden onderweg naar de sportschool! Dankjewel! Ohja, en een leuke kerstkaart!

Een korte review over de binnen gekomen producten:

Whey perfection Vanille: Heerlijke smaak, lekker fris en romig. Had eigenlijk chocolade besteld maar die was helaas op, maar vanille is een heerlijke frisse afwisseling die het altijd goed doet. Gaat denk ik niet snel vervelen.

Perfection Bars witte chocolade: De volgende keer moet ik 2 dozen bestellen, omdat ik niet de enige in huis ben die er niet van af kan blijven. Dat zegt al genoeg.

De ultra fine oats moet ik nog uitproberen, maar zien er goed uit.

Jammer dat mijn roze shaker en de helft van mijn repen inmiddels zijn ingepikt door mijn vriendin, maar ik ben zeer tevereden! Niets voor niks zitten inmiddels al mijn vrienden aan de whey perfection en zie ik in de sportschool steeds meer body en fit bidons!

Dikke duim omhoog.

Wanneer wordt de 'chocolade smoothie' van de nieuwe 'Perfect Protein' verwacht? :zuip:
Ik zit er eigenlijk een beetje op te wachten. :eyebrow:

Vandaag netjes mijn bestelling binnen gekregen! Dankjewel daarvoor! Ook bedankt voor de extra sample's. De witte chocolade sample's van whey perfection passen goed bij mijn repen. De beanie gaat mijn warm houden in de koude wintermaanden onderweg naar de sportschool! Dankjewel! Ohja, en een leuke kerstkaart!

Een korte review over de binnen gekomen producten:

Whey perfection Vanille: Heerlijke smaak, lekker fris en romig. Had eigenlijk chocolade besteld maar die was helaas op, maar vanille is een heerlijke frisse afwisseling die het altijd goed doet. Gaat denk ik niet snel vervelen.

Perfection Bars witte chocolade: De volgende keer moet ik 2 dozen bestellen, omdat ik niet de enige in huis ben die er niet van af kan blijven. Dat zegt al genoeg.

De ultra fine oats moet ik nog uitproberen, maar zien er goed uit.

Jammer dat mijn roze shaker en de helft van mijn repen inmiddels zijn ingepikt door mijn vriendin, maar ik ben zeer tevereden! Niets voor niks zitten inmiddels al mijn vrienden aan de whey perfection en zie ik in de sportschool steeds meer body en fit bidons!

Dikke duim omhoog.
Haha, de vrouwen. Nouja, het is immers kerst dus delen is een hele gulle actie! :thumbs: Een hele leuke review en vind het zeker fijn om te horen dat alles zo bevalt. Met Whey Perfection, Perfection Bars heb je absoluut topproducten in huis! :)
Wanneer wordt de 'chocolade smoothie' van de nieuwe 'Perfect Protein' verwacht? :zuip:
Ik zit er eigenlijk een beetje op te wachten. :eyebrow:
Dat is voor mij heel lastig aan te geven op dit moment. Mocht ik hierover meer weten, laat ik het direct weten!

Ralf

Weeg jij nu srs je WATER af? Ik fl**ker dr altijd maar wat water in kijk nooit naar de ml's. Whey daarentegen weeg ik wel af. ;)
Eerste ervaring met shakes en op de Shaker Pro beker kun je gewoon het aantal mL zien. Ik volg eerst maar gewoon wat aangeraden is en daarna zie ik wel of ik minder/meer water wil of bijvoorbeeld melk ipv water.

Per servering zou Mass Perfection 60 gram moeten zijn. Evenals de sachet :) Dat zijnt wee maatscheppen. Mass Perfection
Oke bedankt, de Sachet die ik had was echter van Whey Perfection en dat is een maatschep van 28 gram. Van daar dat twee scheppen me veel leek maar het gaat hier om een Mass Gainer en niet een Whey product :P Maar bedankt, net gegeten ga zo richting de sportschool. Naar afloop een shake met nu wel de juiste hoeveelheden ;)

Eerste ervaring met shakes en op de Shaker Pro beker kun je gewoon het aantal mL zien. Ik volg eerst maar gewoon wat aangeraden is en daarna zie ik wel of ik minder/meer water wil of bijvoorbeeld melk ipv water.

Oke bedankt, de Sachet die ik had was echter van Whey Perfection en dat is een maatschep van 28 gram. Van daar dat twee scheppen me veel leek maar het gaat hier om een Mass Gainer en niet een Whey product :P Maar bedankt, net gegeten ga zo richting de sportschool. Naar afloop een shake met nu wel de juiste hoeveelheden ;)
De Shaker Pro is een heel handig en goed product. Die blenddball zal zorgen voor een heerlijke, volle maar toch luchtige shake. Mass Perfection gaat je zeker bevallen! :) Wat betreft de sachet geen probleem, goed dat je er op tijd achter gekomen bent om teleurstelling te voorkomen. Ookal heb je met beide een goede keuze! :)

Onze leverancier heeft ons nog een kerstcadeau gedaan waar veel klanten blij mee zullen zijn!:trollfacex: Ik had niet verwacht dat deze nog voor de kerst binnen zou komen, maar is net enkele minuten geleden gearriveerd!:)

De Whey Perfection Chocolade Milkshake is weer direct terug voorradig. Woon je in Nederland en wil je deze voor de kerst nog in huis hebben? Bestel voor zondag 15.00 uur, dan zorgen wij dat je deze maandag hebt.

Whey Perfection, elke slok is opnieuw genieten!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kwaliteit is waar we voor staan – pure perfectie!

De naam zegt het allemaal…..
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

1. De kwaliteit = sensationeel!
2. De prijs = sensationeel!
3. De smaak = sensationeel!​

Ralf

Hoi Ralf, of iemand anders van B&F!

ik gebruikte hiervoor Sport en Vitaliteit en Vitamine D 5000iu van Bodyenfitshop.

deze zie ik er beide niet meer tussen staan.

wat zijn de alternatieven? wil zometeen even een bestelling plaatsen :)

Laatst bewerkt:
Hoi Ralf, of iemand anders van B&F!

ik gebruikte hiervoor Sport en Vitaliteit en Vitamine D 5000iu van Bodyenfitshop.

deze zie ik er beide niet meer tussen staan.

wat zijn de alternatieven? wil zometeen even een bestelling plaatsen :)
True Balance of Adam zijn hele goede alternatieven voor de Sport en Vitaliteit samen met de 5000iu van Now Foods :)

Ralf

De Shaker Pro is een heel handig en goed product. Die blenddball zal zorgen voor een heerlijke, volle maar toch luchtige shake. Mass Perfection gaat je zeker bevallen! :) Wat betreft de sachet geen probleem, goed dat je er op tijd achter gekomen bent om teleurstelling te voorkomen. Ookal heb je met beide een goede keuze! :)
Was geen teleurstelling hoor, had zelf voor die sachet gekozen. Had er alleen niet aan gedacht dat er in dat zakje 28g zat wat bij die shake hoort en bij Mass Perfection 60 gram :P

Ondertussen terug van fitness en een shake gemaakt met 300 ml melk & 60g mass perfection vanille. Stukken beter dan met water (en 30 gram..), was redelijk prettig om te drinken dus dat is mooi. :zuip:

Dank je wel heren, pakketje net binnen. Alleen heb ik niet de Swollen die op jullie website staat beschreven. Dit is de label van Swollen die ik kreeg:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
De energy matrix van deze is 703gr en op jullie website 2924gr, lijkt me een heel groot verschil.
Vraag me af of het foutje van Neutrabolics is ofzo. Want wat op jullie site staat komt dan om 6gr uit per scoop en deze komt op 4gr per scoop......wat is andere 2gr? ???
Of heb ik gewoon verkeerde potje gekregen? :p

net grote bestelling gedaan! C679380

Verras me b&f ! :D

Na 3 jaar whey isolaat gebruikt te hebben vind ik jullie nieuwe batch wel heel erg slecht, heb nu enorm problemen met het oplossen in melk of water

Hebben jullie ook iets van 10 cent :D anders moet ik 3 euro verzendkosten extra betalen wil namelijk Novem Scivation bestellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven