Colossalx
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij ook bedankt voor je order. Zodra de betaling binnen is, dan gaan we het meteen verzenden!Net mijn order betaald ; C677022
Graag pre workout samples. En nogmaals bedankt altijd voor snelle zending/geen zendkosten en goede service en topproducten naar Belgie.
Ja, snap het helemaal. Het hoofdkantoor van PostNL waarmee ik dagelijks bel is in het weekend gesloten, zodoende kan ik nu niets voor je betekenen.
Besteltip: Bestel je voor zondag 15u? Dan heb je je order maandag nog binnen! Alle orders na zondag 15.00 ontvang je pas na kerst!
Ralf

Zulke tijden zijn voor mij ook heel frustrerend! Ik zou echt graag willen dat je voor kerst iig je order wel hebt. De nazending heb je immers de helft al van!Ok, dan hoop ik dat mijn bestellingen er maandag bij zijn!
In ieder geval --> TOPservice van jullie!![]()
Gelukkig is de dag nog niet voorbij, dus reken erop dat het komt!Orders die op kerstavond (maandag 24-12) en oudjaarsavond (maandag 31-12) besteld worden gaan om 17u de deur uit. Deze worden dan eerst volgende werkdag aangeboden. Alle orders na 17u worden pas de eerst volgende werkdag aan de postNL meegegeven (27 december en 2 januari).Wat zijn de openingsuren op oudejaarsavond? Ik wil een bestelling plaatsen en die moet zeker op 2 of 3 januari geleverd hier geleverd zijn.
Haha, de vrouwen. Nouja, het is immers kerst dus delen is een hele gulle actie!Vandaag netjes mijn bestelling binnen gekregen! Dankjewel daarvoor! Ook bedankt voor de extra sample's. De witte chocolade sample's van whey perfection passen goed bij mijn repen. De beanie gaat mijn warm houden in de koude wintermaanden onderweg naar de sportschool! Dankjewel! Ohja, en een leuke kerstkaart!
Een korte review over de binnen gekomen producten:
Whey perfection Vanille: Heerlijke smaak, lekker fris en romig. Had eigenlijk chocolade besteld maar die was helaas op, maar vanille is een heerlijke frisse afwisseling die het altijd goed doet. Gaat denk ik niet snel vervelen.
Perfection Bars witte chocolade: De volgende keer moet ik 2 dozen bestellen, omdat ik niet de enige in huis ben die er niet van af kan blijven. Dat zegt al genoeg.
De ultra fine oats moet ik nog uitproberen, maar zien er goed uit.
Jammer dat mijn roze shaker en de helft van mijn repen inmiddels zijn ingepikt door mijn vriendin, maar ik ben zeer tevereden! Niets voor niks zitten inmiddels al mijn vrienden aan de whey perfection en zie ik in de sportschool steeds meer body en fit bidons!
Dikke duim omhoog.

Dat is voor mij heel lastig aan te geven op dit moment. Mocht ik hierover meer weten, laat ik het direct weten!Wanneer wordt de 'chocolade smoothie' van de nieuwe 'Perfect Protein' verwacht?
Ik zit er eigenlijk een beetje op te wachten.![]()
Eerste ervaring met shakes en op de Shaker Pro beker kun je gewoon het aantal mL zien. Ik volg eerst maar gewoon wat aangeraden is en daarna zie ik wel of ik minder/meer water wil of bijvoorbeeld melk ipv water.Weeg jij nu srs je WATER af? Ik fl**ker dr altijd maar wat water in kijk nooit naar de ml's. Whey daarentegen weeg ik wel af.![]()
Oke bedankt, de Sachet die ik had was echter van Whey Perfection en dat is een maatschep van 28 gram. Van daar dat twee scheppen me veel leek maar het gaat hier om een Mass Gainer en niet een Whey productPer servering zou Mass Perfection 60 gram moeten zijn. Evenals de sachetDat zijnt wee maatscheppen. Mass Perfection
Maar bedankt, net gegeten ga zo richting de sportschool. Naar afloop een shake met nu wel de juiste hoeveelheden 
De Shaker Pro is een heel handig en goed product. Die blenddball zal zorgen voor een heerlijke, volle maar toch luchtige shake. Mass Perfection gaat je zeker bevallen!Eerste ervaring met shakes en op de Shaker Pro beker kun je gewoon het aantal mL zien. Ik volg eerst maar gewoon wat aangeraden is en daarna zie ik wel of ik minder/meer water wil of bijvoorbeeld melk ipv water.
Oke bedankt, de Sachet die ik had was echter van Whey Perfection en dat is een maatschep van 28 gram. Van daar dat twee scheppen me veel leek maar het gaat hier om een Mass Gainer en niet een Whey productMaar bedankt, net gegeten ga zo richting de sportschool. Naar afloop een shake met nu wel de juiste hoeveelheden
![]()
Wat betreft de sachet geen probleem, goed dat je er op tijd achter gekomen bent om teleurstelling te voorkomen. Ookal heb je met beide een goede keuze! 
Ik had niet verwacht dat deze nog voor de kerst binnen zou komen, maar is net enkele minuten geleden gearriveerd!
True Balance of Adam zijn hele goede alternatieven voor de Sport en Vitaliteit samen met de 5000iu van Now FoodsHoi Ralf, of iemand anders van B&F!
ik gebruikte hiervoor Sport en Vitaliteit en Vitamine D 5000iu van Bodyenfitshop.
deze zie ik er beide niet meer tussen staan.
wat zijn de alternatieven? wil zometeen even een bestelling plaatsen![]()

Was geen teleurstelling hoor, had zelf voor die sachet gekozen. Had er alleen niet aan gedacht dat er in dat zakje 28g zat wat bij die shake hoort en bij Mass Perfection 60 gramDe Shaker Pro is een heel handig en goed product. Die blenddball zal zorgen voor een heerlijke, volle maar toch luchtige shake. Mass Perfection gaat je zeker bevallen!Wat betreft de sachet geen probleem, goed dat je er op tijd achter gekomen bent om teleurstelling te voorkomen. Ookal heb je met beide een goede keuze!
![]()