MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net een bestelling gedaan van €175! Moet er natuurlijk goed gevuld met supps bijzitten met de feestdagen! Maak er maar een feestelijk paketje van! Haha
Referentienummer C680075

Even een vraagje ik heb vandaag besteld wanneer krijg ik het dan in huis? na de kerst zeker?

Fijne feestdagen b&f!!
Ja, snap het helemaal. Het hoofdkantoor van PostNL waarmee ik dagelijks bel is in het weekend gesloten, zodoende kan ik nu niets voor je betekenen.

Besteltip: Bestel je voor zondag 15u? Dan heb je je order maandag nog binnen! Alle orders na zondag 15.00 ontvang je pas na kerst!

Ralf
:)

Net een bestelling gedaan van €175! Moet er natuurlijk goed gevuld met supps bijzitten met de feestdagen! Maak er maar een feestelijk paketje van! Haha
Referentienummer C680075

Even een vraagje ik heb vandaag besteld wanneer krijg ik het dan in huis? na de kerst zeker?

Fijne feestdagen b&f!!

Ligt er aan of hij voor 3u verstuurd wordt;)

Gaat mijn bestelling van vanmorgen er vandaag nog uit boys? Heb nog geen verzendbevestiging gehad namelijk.

Hetzelfde geldt voor jou:)

Eldert

Geen probleem! Mocht het morgen worden dan zou dat mooi zijn maar als het donderdag of vrijdag wordt: geen probleem. Zijn nu eenmaal extreem drukke dagen. :)

Ja nog snel alle laatste kerst inkopen doen uiteraard

Had vrijdag avond besteld en ook hier online antwoord gehad ivm met uren via PM etc.
Kreeg het volgende morgen (op een zaterdag!) thuis (België) geleverd zonder problemen.

Thx for the quick and perfect service!!

body en fit !

Ik wil die Muscle Bag hale, heb alleen net 2 dagen geleden Perfection Bars besteld, dus ik wil wel een andere smaak, kan ik dit aangeven in de comments, zo dat ik niet met 2 pakken strawberry zit :p En maak zon goodiebag met de Perfect protein, jullie hebben ook sachets van die, kunnen we die gelijk proberen met de voordeel bag :)

Laatst bewerkt:
Wanneer moet Muscle protect + Waxy maize genomen worden op niet trainingsdagen? Of alleen op trainingsdagen?

Had vrijdag avond besteld en ook hier online antwoord gehad ivm met uren via PM etc.
Kreeg het volgende morgen (op een zaterdag!) thuis (België) geleverd zonder problemen.

Thx for the quick and perfect service!!

Graag gedaan:)

body en fit !

Ik wil die Muscle Bag hale, heb alleen net 2 dagen geleden Perfection Bars besteld, dus ik wil wel een andere smaak, kan ik dit aangeven in de comments, zo dat ik niet met 2 pakken strawberry zit :p En maak zon goodiebag met de Perfect protein, jullie hebben ook sachets van die, kunnen we die gelijk proberen met de voordeel bag :)

Helaas, de Muscle Bags zijn voorverpakt!:rolleyes:

Wanneer moet Muscle protect + Waxy maize genomen worden op niet trainingsdagen? Of alleen op trainingsdagen?

Persoonlijk zou ik alleen muscle protect op rustdagen nemen, dit kan op de ochtend na een zware training;)

Eldert

Graag gedaan:)

Helaas, de Muscle Bags zijn voorverpakt!:rolleyes:

Persoonlijk zou ik alleen muscle protect op rustdagen nemen, dit kan op de ochtend na een zware training;)

Eldert
Uw zin klopt niet.. Muscle protect op rustdagen nemen in de ochtend na een zware training.. Hum?

De shop in zwolle is morgen dicht zeker?

En slokjes tijdens training is ook super voor herstel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven