XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste BnF mijn bestelling met referentienr C668524 is nog steeds niet aangekomen. Kunnen jullie dit even nachecken aub?

En een vraagje, zijn jullie van plan om in de toekomst 'citrulline malaat' in jullie eigen huis assortiment toe te voegen? mvg

Donderdag besteld bij jullie en er kwam vandaag postbode aan de deur dat ik onder rembours had besteld maar had toch echt al betaald met ideal.
Maar als het goed is, is het opgelost en komt maandag toch het pakketje binnen zonder rembours!

Is er al gekeken naar de probiotica van NOW-foods?

Fijne feest dagen jongens maak het leuk

Ik heb begin deze week bestelling C673093 gedaan, met o.a. een pot Micellar van 59,9€. Maar nu blijkt ze in weekaanbieding te zijn @ 49,9€ , wordt dit dan bij mij aangepast of niet?

Beste mannen van B&F,

heb ik nou iedere keer pech?? Van de laatste, denk minimaal drie, bestellingen is er niet één goed afgeleverd. Eén levering zelfs bij de tweede poging:(

Nu ontbreekt dit keer 'slechts' de shakebeker, maar het gaat om het principe.

Referentie: C678746

(las laatst dat jullie precies kunnen zien wat er in een doos gaat, maar misschien een optie om iemand eerst te laten kijken of de complete bestelling ingepakt is, voordat de doos dicht gaat)

Ik heb begin deze week bestelling C673093 gedaan, met o.a. een pot Micellar van 59,9€. Maar nu blijkt ze in weekaanbieding te zijn @ 49,9€ , wordt dit dan bij mij aangepast of niet?

Beste mannen van B&F,

heb ik nou iedere keer pech?? Van de laatste, denk minimaal drie, bestellingen is er niet één goed afgeleverd. Eén levering zelfs bij de tweede poging:(

Nu ontbreekt dit keer 'slechts' de shakebeker, maar het gaat om het principe.

Referentie: C678746

(las laatst dat jullie precies kunnen zien wat er in een doos gaat, maar misschien een optie om iemand eerst te laten kijken of de complete bestelling ingepakt is, voordat de doos dicht gaat)

Ik stuur je even een PM;)

Eldert

Net weer een bestelling geplaatst (C679971) van €100, maak er maar een mooi kerstpakket van! :D

En ook via deze weg: Mannen bedankt voor weer een jaar sublieme service, hele fijne feestdagen en alvast een goed 2013 gewenst!

Net weer een bestelling geplaatst (C679971) van €100, maak er maar een mooi kerstpakket van! :D

En ook via deze weg: Mannen bedankt voor weer een jaar sublieme service, hele fijne feestdagen en alvast een goed 2013 gewenst!

Dank voor je bestelling en ook jij fijne dagen!:)

Eldert

Beste BnF mijn bestelling met referentienr C668524 is nog steeds niet aangekomen. Kunnen jullie dit even nachecken aub?

En een vraagje, zijn jullie van plan om in de toekomst 'citrulline malaat' in jullie eigen huis assortiment toe te voegen? mvg

B&F ook met de kerst nog druk bezig goed bezig

Net een bestelling gedaan van €175! Moet er natuurlijk goed gevuld met supps bijzitten met de feestdagen! Maak er maar een feestelijk paketje van! Haha
Referentienummer C680075

Even een vraagje ik heb vandaag besteld wanneer krijg ik het dan in huis? na de kerst zeker?

Fijne feestdagen b&f!!

Gaat mijn bestelling van vanmorgen er vandaag nog uit boys? Heb nog geen verzendbevestiging gehad namelijk.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven