fanfinifon
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb begin deze week bestelling C673093 gedaan, met o.a. een pot Micellar van 59,9€. Maar nu blijkt ze in weekaanbieding te zijn @ 49,9€ , wordt dit dan bij mij aangepast of niet?

Ik heb begin deze week bestelling C673093 gedaan, met o.a. een pot Micellar van 59,9€. Maar nu blijkt ze in weekaanbieding te zijn @ 49,9€ , wordt dit dan bij mij aangepast of niet?

Helaas pindakaas

Beste mannen van B&F,
heb ik nou iedere keer pech?? Van de laatste, denk minimaal drie, bestellingen is er niet één goed afgeleverd. Eén levering zelfs bij de tweede poging
Nu ontbreekt dit keer 'slechts' de shakebeker, maar het gaat om het principe.
Referentie: C678746
(las laatst dat jullie precies kunnen zien wat er in een doos gaat, maar misschien een optie om iemand eerst te laten kijken of de complete bestelling ingepakt is, voordat de doos dicht gaat)

Net weer een bestelling geplaatst (C679971) van €100, maak er maar een mooi kerstpakket van!
En ook via deze weg: Mannen bedankt voor weer een jaar sublieme service, hele fijne feestdagen en alvast een goed 2013 gewenst!

Ok, jammer. Is het dan wel mogelijk om een extra shake-beker Pro bij te steken, aangezien ik die niet heb ontvangen in de vorige bestelling?
Thx.

Beste BnF mijn bestelling met referentienr C668524 is nog steeds niet aangekomen. Kunnen jullie dit even nachecken aub?
En een vraagje, zijn jullie van plan om in de toekomst 'citrulline malaat' in jullie eigen huis assortiment toe te voegen? mvg