Muscle Protect is oorspronkelijk ook een intra-workout. Deze adviseren we eigenlijk tijdens de training te nemen. Dan gebruik je dit product op zijn best!En slokjes tijdens training is ook super voor herstel.

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Muscle Protect is oorspronkelijk ook een intra-workout. Deze adviseren we eigenlijk tijdens de training te nemen. Dan gebruik je dit product op zijn best!En slokjes tijdens training is ook super voor herstel.

Zaterdag bestelling geplaatst, krijg ik hem pas de 27ste binnen..
Wat een ** onzin zeg
Dat is inderdaad teleurstellend. Wij hebben gisteren alles van het weekend overgedragen aan de postNL. Ik ga er ook vanuit dat alle pakketten vandaag aangeboden worden. Van PostNL accountmanager heb ik zojuist vernomen dat helaas niet alle pakketten verwerkt zijn en dat er een aantal donderdag of zelfs vrijdag bezorgd gaan worden. Verschrikkelijk vervelend en mijn excuus voor het ongemakZaterdag bestelling geplaatst, krijg ik hem pas de 27ste binnen..
Wat een ** onzin zeg

Hmm tegenvaller. Zie mijn bovenstaand berichtAh hier is de leverdatum ook veranderd van maandag naar donderdag, jammer maar helaas.

Super, verstandige klant!Geen probleem hoor, was ingecalculeerd. Zit voorlopig nog niet zonder proteïne.![]()

Pakket wordt waarschijnlijk dan donderdag na de kerst afgeleverd. PostNL zit met een gigantische drukte en zijn onderbezet is me zojuist verteld. Ze hadden juist verwacht dat het nu rustiger zou zijn. Mijn excuusIk heb zaterdag middag een bestelling gedaan maarvia de track&trace in mijn mail wordt het pakket niet gevonden. Bestelling C679005

haha dat klopt ja, daarom vroeg ik ook of de shop in zwolle nog steeds maandags gesloten was... anders kon ik daarheen...Zaterdag bestelling geplaatst, krijg ik hem pas de 27ste binnen..
Wat een ** onzin zeg

Dat is inderdaad teleurstellend. Wij hebben gisteren alles van het weekend overgedragen aan de postNL. Ik ga er ook vanuit dat alle pakketten vandaag aangeboden worden. Van PostNL accountmanager heb ik zojuist vernomen dat helaas niet alle pakketten verwerkt zijn en dat er een aantal donderdag of zelfs vrijdag bezorgd gaan worden. Verschrikkelijk vervelend en mijn excuus voor het ongemak
Ralf

Hmm... erg teleurstellend!

Op sommige dingen heb ik geen invloed. Anders was ik er zelf gaan staanhaha dat klopt ja, daarom vroeg ik ook of de shop in zwolle nog steeds maandags gesloten was... anders kon ik daarheen...
Een shop op een maandag sluiten is ook prehistorisch eigenlijk, dat kan echt niet meer nu we in 2012/2013, in de tijd dat we nu zelfs koopzondagen hebben.
Als ze nou alleen voor vandaag de winkel openstelde vanwege postnl plat ligt vanwege de kerstdagen zou ook leuk voor de klanten geweest zijn.
Hoe moeilijk is het nou om 1 verkoop mannetje in de winkel te zetten
Maargoed...

haha dat klopt ja, daarom vroeg ik ook of de shop in zwolle nog steeds maandags gesloten was... anders kon ik daarheen...
Een shop op een maandag sluiten is ook prehistorisch eigenlijk, dat kan echt niet meer nu we in 2012/2013, in de tijd dat we nu zelfs koopzondagen hebben.
Als ze nou alleen voor vandaag de winkel openstelde vanwege postnl plat ligt vanwege de kerstdagen zou ook leuk voor de klanten geweest zijn.
Hoe moeilijk is het nou om 1 verkoop mannetje in de winkel te zetten
Maargoed...
Inderdaad, na de kerst is alles weer normaal!Was handig geweest idd.. Maar BnF had dit ook niet verwacht natuurlijk

Haha, top man! Ik zie je zending wel tegemoetMijn pakket komt na de kerst bij jullie aan. Zo dat is leuk dat is ook eens te kunnen zeggen