Stuur ons even en PM zodra je de volgende bestelling gaat plaatsen! Dan gaan wij dat voor jou in orde maken!Ik vind het prima, hoe gaat dat verder dan? Kan ook via PM!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stuur ons even en PM zodra je de volgende bestelling gaat plaatsen! Dan gaan wij dat voor jou in orde maken!Ik vind het prima, hoe gaat dat verder dan? Kan ook via PM!

Stuur ons even en PM zodra je de volgende bestelling gaat plaatsen! Dan gaan wij dat voor jou in orde maken!![]()

Heb het opgezocht; 30 mg per potie van 9 ml + 720 ml water
Bedankt voor het meedenken! 
Heb het opgezocht; 30 mg per potie van 9 ml + 720 ml water
Hmmm dit is dus heel weinig en eigenlijk niet noemenswaardig?
Of denk je daar anders over Ralf?
Vind jammer dat als ik een keer met de feestdagen iets bij mijn bestelling vraag, dat er niet echt naar gekeken wordt. Had nog expres geen kado's gekozen, dacht laat het aan B&F over...... Me = disappointed!![]()

Weten jullie al wat de nieuwe weekaanbiedingen zijn?

Heb ik toevallig iets gemist? Er worden verzendkosten in rekening gebracht. Ik dacht dat er gratis verzending was? Of geldt dit pas vanaf een bepaald bedrag?
Heb volgens mij nog nooit verzendkosten bij mijn bestelling eiwitten betaald, maar nu bestel ik alleen een potje creatine en staat er dat ik 2,95 verzendkosten moet betalen...

Weten jullie het nog niet of willen jullie het niet meer een dag van te voren prijs geven?![]()

Tot zover bij mij bekend is hebben wij geen vitamine B3![]()
Beste klant, Inderdaad voorheen werken hier geen verzendkosten voor in rekening gebracht. Aangezien er veel mensen waren die producten bestelden voor 5 a 6 euro werd het dan voor ons niet meer rendabel om dit op te gaan sturen gezien de verzendkosten hiervan. Daarom hebben er voor gekozen om voor bestellingen onder de €15,- een bijdrage van de klant te vragen voor de verzending. Wanneer u boven de €15,- besteld nemen wij uiteraard de kosten voor de verzending op onze rekening.
---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 18:17 ----------
De nieuwe weekaanbiedingen zijn nog niet bekend bij mij! Deze zullen morgenochtend bekend worden!![]()

Geeft deze vintamine een flush?
http://www.bodyenfitshop.nl/afslanken/vezels/now-foods/niacine-500mg/

Anders bestel je gewoon een zakje dextro of oats erbij, zit je iets boven de 15 euro en dus gratis verzendkosten voor dat bedrag i.p.v. creatine + verzendkosten![]()
!Dit kan inderdaad wel gebeuren.. Dit is ook een beetje per persoon afhankelijk! We gaan dit even voor je uitzoeken en dan komen wij hier morgen op terug!
Is het mogelijk om als PWO Muscle Protect met Creatine HCL, COP en Agmatine samen in te nemen?