MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vind jammer dat als ik een keer met de feestdagen iets bij mijn bestelling vraag, dat er niet echt naar gekeken wordt. Had nog expres geen kado's gekozen, dacht laat het aan B&F over...... Me = disappointed! :(

Vind jammer dat als ik een keer met de feestdagen iets bij mijn bestelling vraag, dat er niet echt naar gekeken wordt. Had nog expres geen kado's gekozen, dacht laat het aan B&F over...... Me = disappointed! :(

Excuses! Mocht je het op prijs stellen gaan wij dit rechtzetten met je volgende bestelling! Stuur dan even een PM voordat je gaat bestellen dan gaan wij dat voor je in orde maken! :D

Heb ik toevallig iets gemist? Er worden verzendkosten in rekening gebracht. Ik dacht dat er gratis verzending was? Of geldt dit pas vanaf een bepaald bedrag?

Heb volgens mij nog nooit verzendkosten bij mijn bestelling eiwitten betaald, maar nu bestel ik alleen een potje creatine en staat er dat ik 2,95 verzendkosten moet betalen...

Is het mogelijk om als PWO Muscle Protect met Creatine HCL, COP en Agmatine samen in te nemen?

Voel ik een flush van jullie vintamine B3?

Heb ik toevallig iets gemist? Er worden verzendkosten in rekening gebracht. Ik dacht dat er gratis verzending was? Of geldt dit pas vanaf een bepaald bedrag?

Heb volgens mij nog nooit verzendkosten bij mijn bestelling eiwitten betaald, maar nu bestel ik alleen een potje creatine en staat er dat ik 2,95 verzendkosten moet betalen...

Beste klant, Inderdaad voorheen werken hier geen verzendkosten voor in rekening gebracht. Aangezien er veel mensen waren die producten bestelden voor 5 a 6 euro werd het dan voor ons niet meer rendabel om dit op te gaan sturen gezien de verzendkosten hiervan. Daarom hebben er voor gekozen om voor bestellingen onder de €15,- een bijdrage van de klant te vragen voor de verzending. Wanneer u boven de €15,- besteld nemen wij uiteraard de kosten voor de verzending op onze rekening. :D

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 18:17 ----------

Weten jullie het nog niet of willen jullie het niet meer een dag van te voren prijs geven? ;)

De nieuwe weekaanbiedingen zijn nog niet bekend bij mij! Deze zullen morgenochtend bekend worden! :D

Beste klant, Inderdaad voorheen werken hier geen verzendkosten voor in rekening gebracht. Aangezien er veel mensen waren die producten bestelden voor 5 a 6 euro werd het dan voor ons niet meer rendabel om dit op te gaan sturen gezien de verzendkosten hiervan. Daarom hebben er voor gekozen om voor bestellingen onder de €15,- een bijdrage van de klant te vragen voor de verzending. Wanneer u boven de €15,- besteld nemen wij uiteraard de kosten voor de verzending op onze rekening. :D

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 18:17 ----------

De nieuwe weekaanbiedingen zijn nog niet bekend bij mij! Deze zullen morgenochtend bekend worden! :D

Ah oke. Ik snap de redenering. Vind het wel jammer, want ik bestel eigenlijk altijd bij B&F. Vaak mijn eiwitten en pre-wo supplementen.
Op dit moment ziet mijn financiele plaatje er niet rooskleurig uit en wilde ik een potje crea bestellen van €11,90.
Nooit heb ik verzendkosten hoeven betalen en nu opeens wel.

Tevens staat op de homepagina van B&F nog wel onder 5 garanties:
- Geen verzendkosten

;)

Anders bestel je gewoon een zakje dextro of oats erbij, zit je iets boven de 15 euro en dus gratis verzendkosten voor dat bedrag i.p.v. creatine + verzendkosten :rolleyes:

Dit kan inderdaad wel gebeuren.. Dit is ook een beetje per persoon afhankelijk! We gaan dit even voor je uitzoeken en dan komen wij hier morgen op terug! :D

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 20:57 ----------

Anders bestel je gewoon een zakje dextro of oats erbij, zit je iets boven de 15 euro en dus gratis verzendkosten voor dat bedrag i.p.v. creatine + verzendkosten :rolleyes:

Precies dan betaal je in plaats van verzendkosten voor een zakje dextrose of oats:D!

Bestelling C677022 goed ontvangen. Enkel had ik 3 Protein bars (1x aardbei, 1x banaan, 1x chocolade en heb 2x banaan gehad zal een fout zijn. Maar ze zijn superlekker.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven