Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Excuses! Mocht je het op prijs stellen gaan wij dit rechtzetten met je volgende bestelling! Stuur dan even een PM voordat je gaat bestellen dan gaan wij dat voor je in orde maken! :D
Ik weet jongens dat jullie alles goedmaken, ben het van jullie gewend dat uiteindelijk alles wel goed komt. Het is alleen dat soms voorkomen is beter dan genezen ;)
Anyhow..........wat zou ik dan moeten PMen en naar wie? (Ralf, Ilco, iemand anders?)

Anders bestel je gewoon een zakje dextro of oats erbij, zit je iets boven de 15 euro en dus gratis verzendkosten voor dat bedrag i.p.v. creatine + verzendkosten :rolleyes:

I know, gaat me meer om het principe ;) die paar euro is natuurlijk geen probleem.

Ik wil een met de flush bestellen.

In doses hoger dan 200 mg veroorzaakt Niacine flushing door de bloedvaten te verwijden, die van ons is 500 mg;)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 08:11 ----------

Ik weet jongens dat jullie alles goedmaken, ben het van jullie gewend dat uiteindelijk alles wel goed komt. Het is alleen dat soms voorkomen is beter dan genezen ;)
Anyhow..........wat zou ik dan moeten PMen en naar wie? (Ralf, Ilco, iemand anders?)

Maakt in principe niet uit naar wie, als je dan aangeeft wat er bij de vorige bestelling mist of extra bij je bestelling moet zullen wij dat voor je regelen:)

Heb de Creatine HCL al, en als ik deze vervang is het eerder ook crea mono, toch bewezen beter.

klinkt in ieder geval als een leuke mix van goede producten!

I know, gaat me meer om het principe ;) die paar euro is natuurlijk geen probleem.

Het is natuurlijk ook logisch, wij beloven iets en dan moeten we het ook na komen;)

Factuur
ReferentienummerC684176
Klantnummer119563
Datum27-12-2012

Wanneer zou dit pakket ongeveer moeten aankomen op het kialapunt? Vandaag?

Ik vraag het maar al op tijd gezien het vorige keer niet was toegekomen. Werd wel direct opgelost toen.

Factuur
ReferentienummerC684176
Klantnummer119563
Datum27-12-2012

Wanneer zou dit pakket ongeveer moeten aankomen op het kialapunt? Vandaag?

Ik vraag het maar al op tijd gezien het vorige keer niet was toegekomen. Werd wel direct opgelost toen.

Stuur je een pm'tje;)

**WEEKAANBIEDINGEN**

Ultimate Creatine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
500 Gram 19,90 12,90!

Green Tea Slank - Ultra Pure
200 capsules 14,90 12,90!

Neurocore
40 doseringen 24,90 17,90!

Amino - X
30 Servings 22,50 19,90!

extra

Maximize Intense
45 Servings 24,90 14,90!

Afslank Eiwit
1000 Gram 24,90 19,90!
2000 Gram 34,90 32,90!

Beste Body&Fit shop,
Ik en mijn neef hadden een leuk recept gevonden voor proteinbrownies. Toen bij jullie de aanbieding kwam van 1LB optiwhey voor een tientje, kwam dit perfect uit om een keer chocoladewhey te bestellen. Dit omdat wij allebei die brownies wilden maken maar niet echt houden van chocoshakes omdat het altijd een beetje lijkt op nesquick maar dan veel minder lekker, en dus een grotere hoeveelheid niet handig was. En dus heb ik de chocolade whey besteld, en mijn vriendin blij gemaakt met de boodschap dat we eindelijk samen een keer zelf koekjes gingen maken ( muhaha ;) ) Echter toen we wilden beginnen kwamen we erachter dat er per ongeluk vannille whey was geleverd ipv chocolade :(

Kunnen we de vanille whey ruilen, en hoe moet dat dan?
referentie nummer: C687548

Yoo.. gister weer een bestellinkje binnengekregen: maximize intense en magnificent. Maximize intense bevalt me goed! 'k ging er echt lekker op. Alleen voor magnificent heb ik de smaak orange gekregen? Ik had volgens mij de smaak fruit punch aangeklikt. Op mijn bon staat wel de smaak orange dus ik weet 't ook niet???. Maargoed de fout kan dus ook bij mij liggen.

Heb de Creatine HCL al, en als ik deze vervang is het eerder ook crea mono, toch bewezen beter.

ik zou zeggen proef de creatine HCL is. Ik ben er al afgestapt ik kon het niet meer opbrengen. Ik keek er echt tegenop om het te nemen haha. Zo zuur en zout.

Beste Body&Fit shop,
Ik en mijn neef hadden een leuk recept gevonden voor proteinbrownies. Toen bij jullie de aanbieding kwam van 1LB optiwhey voor een tientje, kwam dit perfect uit om een keer chocoladewhey te bestellen. Dit omdat wij allebei die brownies wilden maken maar niet echt houden van chocoshakes omdat het altijd een beetje lijkt op nesquick maar dan veel minder lekker, en dus een grotere hoeveelheid niet handig was. En dus heb ik de chocolade whey besteld, en mijn vriendin blij gemaakt met de boodschap dat we eindelijk samen een keer zelf koekjes gingen maken ( muhaha ;) ) Echter toen we wilden beginnen kwamen we erachter dat er per ongeluk vannille whey was geleverd ipv chocolade :(

Kunnen we de vanille whey ruilen, en hoe moet dat dan?
referentie nummer: C687548

Excuses, gaan we meteen voor je oplossen. Stuur je een pm'tje;)

Yoo.. gister weer een bestellinkje binnengekregen: maximize intense en magnificent. Maximize intense bevalt me goed! 'k ging er echt lekker op. Alleen voor magnificent heb ik de smaak orange gekregen? Ik had volgens mij de smaak fruit punch aangeklikt. Op mijn bon staat wel de smaak orange dus ik weet 't ook niet???. Maargoed de fout kan dus ook bij mij liggen.

Als er op de factuur orange staat aangegeven klopt het wel, als je de smaak dan ook echt niet wilt kan je deze altijd terug sturen. Helaas is de fruit smaak op dit moment niet beschikbaar maar verwachten we volgende week weer aan te kunnen bieden;)

Dank je:D

In neurocore zit;

geranium extract (dmaa vrij).

Maar dit is toch wel dmaa in kleine hoeveelheid?

ik zou zeggen proef de creatine HCL is. Ik ben er al afgestapt ik kon het niet meer opbrengen. Ik keek er echt tegenop om het te nemen haha. Zo zuur en zout.

Gebruik hem al 2-3 maanden. Gooi hem meestal door m'n PWO of Whey 's ochtends. Gaat makkelijk :P

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 12:44 ----------

In neurocore zit;

geranium extract (dmaa vrij).

Maar dit is toch wel dmaa in kleine hoeveelheid?

Geranium extract van de plant zelf. Totaal anders effect, alleen maar een reclamepraatje.

Gisteren Pot whey perfection besteld & wat omega caps. Nog wel gister verzonden maar hijs alweer niet aangemeld bij postnl, bezorger had pakketje ook niet bij zich. Is nu al 2 of 3de keer dat dit gebeurt van 6x dat ik hier besteld hebt. Ik krijg soms ook verschrikkelijk snel het mailtje dat het verzonden is (soms wel eens 3 min na bestelling), dus krijg een beetje het idee dat pakketje niet verzonden word... maar wel het mailtje word gestuurd. Of ligt dat aan PostNL?

Ralf, net weer een leuke bestelling geplaats C693332
Zou jij even kunnen zorgen dat ze naar mijn opmerking willen kijken, Deze was totaal genegeerd bij mijn bestelling op 1e kerstdag.Bedankt!

Gr. ff82

Wanneer heb je ze op voorraad?

Verwachten ze uiterlijk volgende week woensdag op voorraad te hebben:)

Gisteren Pot whey perfection besteld & wat omega caps. Nog wel gister verzonden maar hijs alweer niet aangemeld bij postnl, bezorger had pakketje ook niet bij zich. Is nu al 2 of 3de keer dat dit gebeurt van 6x dat ik hier besteld hebt. Ik krijg soms ook verschrikkelijk snel het mailtje dat het verzonden is (soms wel eens 3 min na bestelling), dus krijg een beetje het idee dat pakketje niet verzonden word... maar wel het mailtje word gestuurd. Of ligt dat aan PostNL?

Helaas is het de laatste tijd een beetje te druk voor Postnl, waardoor sommige bestellingen in het sorteercentrum blijven liggen daardoor dan ook de vertraging van een dag. Excuses en zijn er mee bezig om dit in ieder geval te verbeteren:)

Ralf, net weer een leuke bestelling geplaats C693332
Zou jij even kunnen zorgen dat ze naar mijn opmerking willen kijken, Deze was totaal genegeerd bij mijn bestelling op 1e kerstdag.Bedankt!

Gr. ff82

Gedaan;)

Verwachten ze uiterlijk volgende week woensdag op voorraad te hebben:)

Helaas is het de laatste tijd een beetje te druk voor Postnl, waardoor sommige bestellingen in het sorteercentrum blijven liggen daardoor dan ook de vertraging van een dag. Excuses en zijn er mee bezig om dit in ieder geval te verbeteren:)

Gedaan;)

Thanks!

Beste B&F,
Kunnen jullie nog een keer kijken naar ref.nummer: C685865??
Ik heb vorige week bij jullie besteld maar nog niets binnen. Ik heb dit al eerder gepost. Toen werd er aan gegeven dat tnt het opgehaald zou hebben maar die weten weer van niets.... Normaliter is het altijd de volgende dag in huis, mogelijk door de feestdagen wat vertraging maar nu is er echt iets mis.... Mijn whey is op dus ik zit eigenlijk toch echt wel te wachten op de bestelling.... :-0
Alvast bedankt voor de moeite.
Gr. Jaco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven