MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt!! die smaak wordt bij mij in de sportschool wel eens geserveerd en die ruikt echt mega lekker en ik hoor van de mensen dat die echt super lekker is, heb er daarom wel interesse in (A)

mvg Davey

toevallig die van FirstClass?
Vroeger, toen ik nog in de sportschool trainde trakteerde ik me daar na een zware beentraining wel eens op. GEmixt in zo'n high end hoogtoerige RVS mixer, lekker koud...

boy oh boyn hemels was dat!!!

Alleen schandalig duur dat spul :roflol:

Bedankt!! die smaak wordt bij mij in de sportschool wel eens geserveerd en die ruikt echt mega lekker en ik hoor van de mensen dat die echt super lekker is, heb er daarom wel interesse in (A)

mvg Davey
Super, mijn collega heeft het al aangedragen!:eek:

Ralf

net weer voor 100euro sups besteld.
kunnen er wat extra samples bij?:D
referentienummer: C691585

alvast bedankt!:)

Ik lees goede recensies over de Muscle & Diet Pack. Komt deze nog terug in jullie assortiment?

toevallig die van FirstClass?
Vroeger, toen ik nog in de sportschool trainde trakteerde ik me daar na een zware beentraining wel eens op. GEmixt in zo'n high end hoogtoerige RVS mixer, lekker koud...

boy oh boyn hemels was dat!!!

Alleen schandalig duur dat spul :roflol:
haha hoe bedoel je dat met FirstClass? is dat de naam van je sportschool? nja ik train bij Body Improvement in Rotterdam. en de Pistachio smaak komt van het merk Performance.

bij ons gwn in een mixer met koud water uit de koelkast. levert echt keigoede shakes op :)
haha hiero is het 3,25 maar dan heb je wel goede whey en vitargo erdoorheen

haha hoe bedoel je dat met FirstClass? is dat de naam van je sportschool? nja ik train bij Body Improvement in Rotterdam. en de Pistachio smaak komt van het merk Performance.

bij ons gwn in een mixer met koud water uit de koelkast. levert echt keigoede shakes op :)
haha hiero is het 3,25 maar dan heb je wel goede whey en vitargo erdoorheen

first class = merk
was 3 euro voor +/- 40 a 50gr, bijna een liter aan superromige shake (600ml melk ofzo)

maar duur sloeg op de pot: 60 euro voor 2kg is beetje erover

Bestelling geplaatst en al betaald .

ReferentienummerC691644

Grtz Nick D

first class = merk
was 3 euro voor +/- 40 a 50gr, bijna een liter aan superromige shake (600ml melk ofzo)

maar duur sloeg op de pot: 60 euro voor 2kg is beetje erover

aan de ene kant snap ik wel dat de shakes duur zijn,. van de contributie zelf valt niet te leven. extra inkomen moet ergens vandaan komen

---------- Post toegevoegd Thu 3 Jan 2013 om 15:14 ----------

Super, mijn collega heeft het al aangedragen!:eek:

Ralf
SUPER!!!! bedankt alvast :)
hoop dat hij er tegen de zomer aan al in het assortiment te vinden is :D

mvg Davey

net weer voor 100euro sups besteld.
kunnen er wat extra samples bij?:D
referentienummer: C691585

alvast bedankt!:)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken. Morgen in huis! :thumbs:
Ik lees goede recensies over de Muscle & Diet Pack. Komt deze nog terug in jullie assortiment?
Mucsle & Diet pack is op dit moment uitverkocht. Ik durf helaas niet te zeggen wanneer deze voorradig is. Je zou eventueel True Balance kunnen nemen.
Bestelling geplaatst en al betaald .

ReferentienummerC691644

Grtz Nick D
Top, bedankt voor je bestelling! Morgen in huis! :)

Ralf

Ik heb gister een pot magnificent besteld alleen zie ik net dat het per ongeluk orange is terwijl ik graag de smaak fruit sensation had gewilt. Zou dit mischien nog veranderd kunnen worden? Het referentienummer is C690716

Ik heb gister een pot magnificent besteld alleen zie ik net dat het per ongeluk orange is terwijl ik graag de smaak fruit sensation had gewilt. Zou dit mischien nog veranderd kunnen worden? Het referentienummer is C690716

Fruit Sensation is uitverkocht, dus lijkt me voor B&F lastig op het moment.

Fruit Sensation is inderdad op dit moment uitverkocht. Orange is zeker goed van smaak en lekker te drinken. Je zou deze eventueel retour kunnen sturen en met een begeleidende brief. Zodra wij dan de Fruit Punch voorradig hebben, sturen we die je toe.

Ralf

Ik heb zojuist ook mijn bestelling gekregen :)
Waar op de bon staat dat er geen Bars zijn, heeft Ralf er toch eentje bijgestopt met extra whey zakjes! Perfect Ralf, heel erg bedankt!
Beanie en NR. 1 satchet zit er ook bij!

Minpuntje is dat Muscle Protect Watermelon is ipv Lemon Bubblegum :(

Nouja als ie uitverkocht maakt dat ook niet uit, bestel ik hierna de fruit sensation weer :) ik heb alleen nog een vraag, ik heb hem gister besteld maar hij is vandaag niet bezorgt en mijn track and trace code werkt ook niet. Klopt dit wel?

Hoeveel carnitine per zit er nou in per 10ml serving van LCV drink?
Vond het wel een goede vraag van Vincenzio

Weten jullie al wat de nieuwe weekaanbiedingen zijn?

Ik heb zojuist ook mijn bestelling gekregen :)
Waar op de bon staat dat er geen Bars zijn, heeft Ralf er toch eentje bijgestopt met extra whey zakjes! Perfect Ralf, heel erg bedankt!
Beanie en NR. 1 satchet zit er ook bij!

Minpuntje is dat Muscle Protect Watermelon is ipv Lemon Bubblegum :(
Muscle Protect Lemon is een heerlijke smaak. Zal ik het bij je volgende bestelling even goed maken?:cool:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven