Heb ook maar even de Micellar Casein besteld
Extra samples zijn natuurlijk altijd welkom
Referentie nummer: C690641
Gelukkig nieuw jaar![]()
Bedankt voor je bestelling! We gaan kijken wat we voor je kunnen doen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ook maar even de Micellar Casein besteld
Extra samples zijn natuurlijk altijd welkom
Referentie nummer: C690641
Gelukkig nieuw jaar![]()

Weten jullie wanneer de melatonine er weer is?
Verkoopt supersnel iedere keer volgensmij![]()

aaah crap. Ik had die bestelling geplaatst omdat mijn oats op zijn, vergeet ik toch niet oats te bestellen![]()
Moet ik gewoon een nieuwe bestelling plaatsen? Of kunnen jullie die samenvoegen?
edit: aangezien het bijna 22u is heb ik toch een 2e bestelling geplaatst.
C690788 en C690451

Muscle bag besteld: C690731, is het mogelijk om de de perfection bar-repen in strawberry-smaak te leveren? Dit aangezien ik al white chocolate en banaan in aantocht heb![]()

ZMA verwachten we eind deze week of begin volgende week weer voorradig. Ik ga er vanuit dat het dan nogsteeds tegen de aanbiedingsprijs is, anders stuur je me een PM. Regel ik die korting voor je!Hee Bodyenfitshop ik zag dat de zma uitverkocht is. Wanneer komt deze weer op voorraad? Of hebben jullie een gelijkwaardig alternatief voor mij? Thnx!
Kiala is inderdaad dramaHallo
Op 28/12 een bestelling geplaatst met levering via Kiala. Bij de track & trace staat er dat het pakket nog steeds niet aangemaakt is.
Referentie: C685518
mvg
Johan
Ik ga er even voor je achteraan en stuur je direct een berichtje. Gaan we uitkomen Ok ja sorry deze kon ik er niet meer bijvoegen! Ze zullen dus los van elkaar geleverd worden!
---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:41 ----------
Bedankt voor uw bestelling! De Muscle Bag zal waarschijnlijk geleverd worden met de strawberry repen
---------- Post toegevoegd Wed 2 Jan 2013 om 22:42 ----------
Reageer morgen tussen kantooruren even op dit bericht, dan ga ik of mijn collega dit even navragen bij onze collega van de inkoop![]()

**35% Korting op Low Carb Vital**
Kortingscode: 3L0WC4RBV1T4L5
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Low Carb Vital Drink;
-Vetverbrandende sportdrank
-Heerlijke smaken
-Makkelijk in gebruik
-Weinig calorieen
-50 liter sportdrank!
**35% Korting op Low Carb Vital**
Kortingscode: 3L0WC4RBV1T4L5
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Low Carb Vital Drink;
-Vetverbrandende sportdrank
-Heerlijke smaken
-Makkelijk in gebruik
-Weinig calorieen
-50 liter sportdrank!
Van bestelling C690451 heb ik gisteren een mail gekregen, maar van C690788 heb ik pas vandaag om 6u een mail gekregen.aaah crap. Ik had die bestelling geplaatst omdat mijn oats op zijn, vergeet ik toch niet oats te bestellen![]()
Moet ik gewoon een nieuwe bestelling plaatsen? Of kunnen jullie die samenvoegen?
edit: aangezien het bijna 22u is heb ik toch een 2e bestelling geplaatst.
C690788 en C690451

)ZMA verwachten we eind deze week of begin volgende week weer voorradig. Ik ga er vanuit dat het dan nogsteeds tegen de aanbiedingsprijs is, anders stuur je me een PM. Regel ik die korting voor je!Tot die tijd zou je bijv. kunnen gaan voor deze anderen.
Ralf
Jullie huismerk is goed bevallen en het goedkoopste!Dat is inderdaad vreemd. Alle pakketjes tot 22u zijn gisteren gewoon verzonden, dan reken ik er wel op.Heeft de postNL nog last van kerstdrukte?! Gister rond 8 besteld en levering staat gepland voor vrijdagmiddag/avond..![]()

Jazeker, we verwachten aankomende week al. Melatonine is zo enorm populair dat we er bijna niet tegen kunnen bestellenEven op dit bericht reageren dan maar, de vraag: Komt melatonine alweer in de voorraad binnenkort?![]()
Meld je gerust aan op het product, dan sturen we je een mail wanneer deze voorradig is.We rekenen op een wekje!
Haha ja sowieso. Ik had van mijn collega het een en ander vernomen, ik stuur je even een PM!Hehehe, eerst de prijs 60% duurder maken, daarna 35% korting geven.
Blijven slimme jongens bij B&F (niet dat het duur is voor 50L sportdrank natuurlijk)![]()
Een vandaag één morgenVan bestelling C690451 heb ik gisteren een mail gekregen, maar van C690788 heb ik pas vandaag om 6u een mail gekregen.
Komen beide bestellingen vandaag aan? Of vandaag 1 en morgen 1?
(track & trace werkt niet)

Jazeker, wij leveren in elke klasse altijd het goedkoopste product en dat lukt ook aardigSuper service bedankt, dan wacht ik nog even af met bestellenJullie huismerk is goed bevallen en het goedkoopste!

Beste Davey,
Ik ga het noteren, en zodra we weer nieuwe smaken gaan proberen deze smaak meenemen en kijken wat het wordt!
We laten dat jullie uiteraard snel weten!~Wat betreft de sportkleding, daar zijn we nog druk mee bezigAls er nieuws is zijn jullie de eersten die het te weten komen.
Tim