Je 1ste vraag staat in dit topic ook al eerder vermeld.. Misschien zoekfunctie proberen?
Vraag 2.....Is 1 pot van 4540gr
Klopt

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je 1ste vraag staat in dit topic ook al eerder vermeld.. Misschien zoekfunctie proberen?
Vraag 2.....Is 1 pot van 4540gr

Ik heb een vraagje wat betreft creatine
Kan ik beter voor de DUO Nr.1 + magnificient gaan, of voor de klassieke creapure creatine ?
groetjes

Hoe zit het dan met rustdagen ? Magnicifient gebruik je dan sowieso niet, maar Nr 1 heeft naar mijn mening ook vrij weinig nut, aangezien het een pre-workout is.
Kan ik dan beter creapure op rustdagen gebruiken ? of gewoon de nr 1 gebruiken ?
groetjes,

Hoi hoi,
Een opmerking ter kennis geving over multi-vitamine pillen van controlled labs, orange triad. Deze heb ik besteld nu lees ik op de verpakking: "WARNING: This product contains chemicals known to the State of California to cause cancer, or birth defects or other reproductive harm." Deze informatie vond ik niet op de site voordat ik ze bestelde. Toch vind ik dit een beetje verontrustend. In ieder geval niet iets wat ik dagelijks wil innemen!
Maarten
Hoi hoi,
Een opmerking ter kennis geving over multi-vitamine pillen van controlled labs, orange triad. Deze heb ik besteld nu lees ik op de verpakking: "WARNING: This product contains chemicals known to the State of California to cause cancer, or birth defects or other reproductive harm." Deze informatie vond ik niet op de site voordat ik ze bestelde. Toch vind ik dit een beetje verontrustend. In ieder geval niet iets wat ik dagelijks wil innemen!
Maarten
ja op alles!! Sicko's zijn 't.Staat diezelfde waarschuwing daar niet op pindakaas?

Hoe zit het dan met rustdagen ? Magnicifient gebruik je dan sowieso niet, maar Nr 1 heeft naar mijn mening ook vrij weinig nut, aangezien het een pre-workout is.
Kan ik dan beter creapure op rustdagen gebruiken ? of gewoon de nr 1 gebruiken ?
groetjes,
ja op alles!! Sicko's zijn 't.
---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 19:40 ----------
Op rustdagen hoef je geen preparaten te nemen (eiwit uitgezonderd). Mag natuurlijk wel, maar is weinig effectief. Creatine maakt je lichaam voldoende aan bij een 'gewoon' leven. Als je (kracht)sport doet is de aanmaak wel te weinig tijdens de training, daarom dus preparaten. Je kan ook een biefstukje nemen of zoute haring (bordevol creatine!)

ja op alles!! Sicko's zijn 't.
---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 19:40 ----------
Op rustdagen hoef je geen preparaten te nemen (eiwit uitgezonderd). Mag natuurlijk wel, maar is weinig effectief. Creatine maakt je lichaam voldoende aan bij een 'gewoon' leven. Als je (kracht)sport doet is de aanmaak wel te weinig tijdens de training, daarom dus preparaten. Je kan ook een biefstukje nemen of zoute haring (bordevol creatine!)
de producten die we hadden, zijn uitverkocht
In ieder geval niet iets wat ik dagelijks wil innemen!

Helaas niet apartde producten die we hadden, zijn uitverkocht
Eldert
Helaas op korte termijn in ieder geval niet.
Nee, helaas niet. Ik had het graag voor je willen checken maar je referentienummer heb ik ook niet. Ik ga er vanuit dat je deze dinsdag hebt!Beste B&F,
Ik heb zojuist (22:05) een bestelling beplaatst op jullie website. Kunnen jullie er voor zorgen dat het morgen binnen komt zodat we maandag kunnen beginnen met de wedstrijdvoorbereiding? Anders moeten we het doen met in boter gebakke kip.
Thanx!![]()
Bedankt voor je order!Beste B&F,
Kan het zijn dat er wat vertraging op de bestellingen van donderdag zit? 'S ochtends om 10 besteld, en via track&trace nog altijd geen status update...
Bestelling nr C691218
Thnx!
Zoals je misschien meegekregen hebt op het moment van bestellen, stond onderaan op de site bij de Magnificent dat deze is uitverkocht en dat deze pas opgestuurd wordt wanneer deze binnen komt.Beste B&F,
Kan het zijn dat er wat vertraging op de bestellingen van donderdag zit? 'S ochtends om 10 besteld, en via track&trace nog altijd geen status update...
Bestelling nr C691218
Thnx!