XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een vraagje wat betreft creatine

Kan ik beter voor de DUO Nr.1 + magnificient gaan, of voor de klassieke creapure creatine ?

groetjes

Voor maximale resultaten en spieropbouw, raad ik je het DUO aan. Zeer gewild bij klanten:D

Eldert

Hoe zit het dan met rustdagen ? Magnicifient gebruik je dan sowieso niet, maar Nr 1 heeft naar mijn mening ook vrij weinig nut, aangezien het een pre-workout is.

Kan ik dan beter creapure op rustdagen gebruiken ? of gewoon de nr 1 gebruiken ?

groetjes,

Alleen creapure, nr 1 als pwo.

Orange Triad

Hoi hoi,

Een opmerking ter kennis geving over multi-vitamine pillen van controlled labs, orange triad. Deze heb ik besteld nu lees ik op de verpakking: "WARNING: This product contains chemicals known to the State of California to cause cancer, or birth defects or other reproductive harm." Deze informatie vond ik niet op de site voordat ik ze bestelde. Toch vind ik dit een beetje verontrustend. In ieder geval niet iets wat ik dagelijks wil innemen!

Maarten

Hoi hoi,

Een opmerking ter kennis geving over multi-vitamine pillen van controlled labs, orange triad. Deze heb ik besteld nu lees ik op de verpakking: "WARNING: This product contains chemicals known to the State of California to cause cancer, or birth defects or other reproductive harm." Deze informatie vond ik niet op de site voordat ik ze bestelde. Toch vind ik dit een beetje verontrustend. In ieder geval niet iets wat ik dagelijks wil innemen!

Maarten

AUB zeg! Er wordt in California ook alleen maar mineraal water gedronken omdat kraanwater kanker veroorzaakt zogenaamd. Er staan waarschuwingen op koffiebekers dat het HEET is, waarschuwingen op magnetrons dat er geen huisdieren erin gedroogd moeten worden, ook waarschuwingen op multi vitamins......zodat producent niet aangeklaagd kan worden voor welke reden dan ook.

Hoi hoi,

Maarten

Staat diezelfde waarschuwing daar niet op pindakaas?

Staat diezelfde waarschuwing daar niet op pindakaas?
ja op alles!! Sicko's zijn 't. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 4 Jan 2013 om 19:40 ----------

Hoe zit het dan met rustdagen ? Magnicifient gebruik je dan sowieso niet, maar Nr 1 heeft naar mijn mening ook vrij weinig nut, aangezien het een pre-workout is.

Kan ik dan beter creapure op rustdagen gebruiken ? of gewoon de nr 1 gebruiken ?

groetjes,

Op rustdagen hoef je geen preparaten te nemen (eiwit uitgezonderd). Mag natuurlijk wel, maar is weinig effectief. Creatine maakt je lichaam voldoende aan bij een 'gewoon' leven. Als je (kracht)sport doet is de aanmaak wel te weinig tijdens de training, daarom dus preparaten. Je kan ook een biefstukje nemen of zoute haring (bordevol creatine!)

Op rustdagen hoef je geen preparaten te nemen (eiwit uitgezonderd). Mag natuurlijk wel, maar is weinig effectief. Creatine maakt je lichaam voldoende aan bij een 'gewoon' leven. Als je (kracht)sport doet is de aanmaak wel te weinig tijdens de training, daarom dus preparaten. Je kan ook een biefstukje nemen of zoute haring (bordevol creatine!)

Helemaal eens met beide, maar toch, creatine wel gewoon 5gr elke dag nemen als je een creatinekuurtje neemt.. Vandaar de creapure op rustdagen:)

Eldert

Verkopen jullie ook toevallig Leucine apart? :)

Verkopen jullie ook toevallig Leucine apart? :)

Helaas niet apart :rolleyes: de producten die we hadden, zijn uitverkocht;)

Eldert

Beste B&F,

Ik heb zojuist (22:05) een bestelling beplaatst op jullie website. Kunnen jullie er voor zorgen dat het morgen binnen komt zodat we maandag kunnen beginnen met de wedstrijdvoorbereiding? Anders moeten we het doen met in boter gebakke kip.

Thanx! :D

Zou deze nog terug komen in het assortiment?
Helaas op korte termijn in ieder geval niet.
Beste B&F,

Ik heb zojuist (22:05) een bestelling beplaatst op jullie website. Kunnen jullie er voor zorgen dat het morgen binnen komt zodat we maandag kunnen beginnen met de wedstrijdvoorbereiding? Anders moeten we het doen met in boter gebakke kip.

Thanx! :D
Nee, helaas niet. Ik had het graag voor je willen checken maar je referentienummer heb ik ook niet. Ik ga er vanuit dat je deze dinsdag hebt! :) Bedankt voor je order!

Ralf

Beste B&F,

Kan het zijn dat er wat vertraging op de bestellingen van donderdag zit? 'S ochtends om 10 besteld, en via track&trace nog altijd geen status update...

Bestelling nr C691218

Thnx!

Beste B&F,

Kan het zijn dat er wat vertraging op de bestellingen van donderdag zit? 'S ochtends om 10 besteld, en via track&trace nog altijd geen status update...

Bestelling nr C691218

Thnx!

dat kan, zeker als je via bankoverschrijving betaald. maar dat ligt aan je bank en niet aan B&F
(tel dan ook maar zeker op 3 werkdagen voordat hun het geld hebben)

Beste B&F,

Bestelling nr C691218

Thnx!
Zoals je misschien meegekregen hebt op het moment van bestellen, stond onderaan op de site bij de Magnificent dat deze is uitverkocht en dat deze pas opgestuurd wordt wanneer deze binnen komt.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven