roeierd
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 93
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 104kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Binnen 1-2 maand verwachten we deze weer voorradig te hebben. We hebben onlangs nieuwe besteld bij een nieuwe en betere leverancier, dus dat duurt nog even.Komen de bidons nog terug bij cadeaus? Vond die altijd wel nice.

Wilj e me een mailtje sturen op ralf@? Als ik maandag op 't werk kom, duik ik meteen tussen alle honderden Magnificent orders.Ik heb een vraagje, ik heb woensdag een pot magnificent besteld, maar het is vandaag nog steeds niet binnen gekomen. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken? Het referentienummer is c690716.
Edit: ik zie net dat het uitverkocht is, maar zouden jullie mischien ipv orange de fruit sensation op lunnen sturen als die weer voorradig is? Ik had per ongeluk de verkeerde besteld
Dan ga ik kijken of ik nog de smaak kan veranderen.Anabolic ZMA verwacht ik aankomende week weer, Tested ZMA durf ik niet 100% te zeggen. Zinc Magnesium zit vaak niet zo heel hoog gedosseerd in een multi, dus extra supplementeren kan geen kwaad.Bodyenfitshop,
Krijgen jullie nog de tested ZMA of de anabolic ZMA binnen?
En even een vraagje over deze twee producten; In het product Opti-Men zit ook zinc magnesium en b6, wanneer je Opti-Men al als multi vit gebruikt is het dan overbodig om een ZMA product te gebruiken?

Komt de nieuwe napalm ook in jullie assortiment?
Vond de ouwe iig erg goed.
Ik was nou wel es benieuwd, wat de werknemers van B en F nou zelf voor supps allemaal nemen??![]()
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitte...y-fit-sportsnutrition/protein-perfection-mix/
Is deze binnenkort weer in andere smaken te verkrijgen?
Of hebben jullie een andere aanrader voor 's avonds te nemen voor het slapen. Ik vind berry blast niet zo qua smaak namelijk.

GeldHey, ik vroeg me af: waarom verkopen jullie eigenlijk geen potten whey van 1kg meer, maar alleen nog van 2kg? Met zo'n pot van 1kg kan je tenminste nog eens regelmatig afwisselen van smaak.

Zijn jullie van plan om meer producten van Amix Nutrition & Scitec Nutrition aan te nemen in het assortiment?

Hey, ik vroeg me af: waarom verkopen jullie eigenlijk geen potten whey van 1kg meer, maar alleen nog van 2kg? Met zo'n pot van 1kg kan je tenminste nog eens regelmatig afwisselen van smaak.

Jij was onlangs toch nog enorm tevreden over B&F? Wou je zelf niet in je sig iets over hun zetten? Waarom dan zo negatief? of lees ik verkeerd?Geld
zou leuk zijn als ze ook deden wat ze hier melden..
Ik ben van één bestelling bij B&F meteen terug naar mijn locale shopo gegaan..
ik denk maar is bij XXL gaan kijken...