Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, dat klopt helemaal. Alles wordt dan ineens verzonden.En de rest van de bestelling? Of wordt alles pas in 1 keer verzonden?
We verwachten 8 januari de Magnificent weer voorradig te hebben. Dan wordt het natuurlijk direct verzonden!
We verwachten 8 januari de Magnificent weer voorradig te hebben. Dan wordt het natuurlijk direct verzonden!
Ralf
Helaas is het de laatste tijd een beetje te druk voor Postnl, waardoor sommige bestellingen in het sorteercentrum blijven liggen daardoor dan ook de vertraging van een dag. Excuses en zijn er mee bezig om dit in ieder geval te verbeteren![]()
Dat durf ik niet te zeggen. Ik ga er vanuit dat beide smaken binnen komen, maar kan dat helaas niet beloven.Beide smaken? Anders wil ik wel wisselen? Heb de donderdagavond besteld
Super, dankjewel voor je order. Gaan we netjes verwerken!Weer een lekker grote bestelling gemaakt, maak er wat moois van mannen!
C694725
Dankjewel voor je complimenten. Afslank Eiwit is een heel succesvolle formule. Aardbei, banaan en chocolade zijn denk ik de meest verkochte smaken. Gevolgd door Vanille. Helaas heb ik daar geen overzicht van en smaken zijn toch vaak persoonlijk. Misschien is het handig om eens een varietybox te proberen?Mijn complimenten over de afslank eiwit.
Vooral omdat het vult en beter wegdrinkt dan andere shakes.
De straccuatella smaakt boven verwachting goed.
Is de cookies en cream een beetje vergelijkbaar kwa zoetheid en structuur?
Banaan,witte chocolade, en blauwe bessen vind niet zo.
Ik wil afwisselen met chocolade dus om er nou bijvoorbeeld bounty bij te kopen dat doe ik dan liever eens als mijn chocolade pot op is.
Is er toevallig een overzicht van meest verkochte smaken?
Alvast bedankt.

Aankomende week ook nog!Vandaag de laatste dag van de promotie voor afslank-eiwit?
De actie loopt zo goed, dat we deze even doortrekken.Ik ga er even achteraan hoe dat kan. Lijkt me niet de bedoeling. Mijn collega's ontvangen verder wel gewoon telefoontjes. Op de PM ga ik nu direct reageren. Komt goed!Beste B&F,
Ligt jullie telefooncentrale eruit?
Ik kan geen verbinding krijgen met mijn huistelefoon maar ook niet met mijn gsm.
Als ik een keuze maak uit het keuzemenu dan gooit hij mij erop??
Ik stuur even een pb. Zou hier even naar gekeken kunnen worden?
gr
Ach als het aan postNL ligt kunnen jullie er niks aan doen natuurlijk.
Heb net m'n bestelling binnen gekregen, ik heb alleen maar één pot High Quality Omega 3 - 1000mg (200 capsules) van Now Foods gekregen, ik had er twee besteld. Wordt die nog nagestuurd? Referentie: C692714
Ja, regel ik voor je. Laatste 200 zijn onderweg!
Ik heb het probleem verholpen, bedankt voor het melden!Hoe kan het dat de CreaPure creatine aangeeft 11,90 afgeprijst te zijn maar in het winkelwagentje gewoon 14,90 is?
Ja, regel ik voor je. Laatste 200 zijn onderweg!
Ik heb het probleem verholpen, bedankt voor het melden!
Ralf

Graag gedaan!
Bedankt voor je bestelling. Ik reken erop dat het goed komt. Fijn weekend!Uw referentienummer is: C694879
Lees de opmerking even, moest ik erbij zetten van Eldert!