MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er een datum voor de white choco bars is kan je die dan geven? En komen er nieuwe smaken?

Ralf kan t zijn dat me pakketje toch pas morgen binnen komt? Grtz!

Even je referentie nummer dan kunnen ze checken

Vandaag een zeer aangename verrassing ontvangen in de bus!
Bedankt heren van B&F!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat is het?

gisteren mijn bestelling goed ontvangen. alleen 2 dagen te laat maar kunnen jullie niets aan doen wss door douane bij de grens, heb het nog al paar kaar gehad :p (12 heerlijke repen, zakje ON whey, en een doosje perfect burn waarover ik zeer tevreden van ben!) alleen zat er de verkeerde shake beker bij :( maar toch zeer goede service! :D

Als er een datum voor de white choco bars is kan je die dan geven? En komen er nieuwe smaken?
Ja, zodra deze er is. Geven we dit direct aan. De sampling van de nieuwe smaken viel enorm tegen. We gaan dus het nog even door proberen! :)
Ralf kan t zijn dat me pakketje toch pas morgen binnen komt? Grtz!
Ja, ik ben bang helaas van wel. 100% beloofd! Morgenochtend check ik het direct bij PostNL.
Vandaag een zeer aangename verrassing ontvangen in de bus!
Bedankt heren van B&F!
Die zijn leuk he! Ja, het is ook zeker een verrassing. Het gaat nergens over hoeveel vertraging erop zit. We hebben alles vorige week verzonden en ik ben blij dat het eindelijk in huis is! :thumbs: Dat wordt zeker weer genieten :zuip:
:thumbs:
gisteren mijn bestelling goed ontvangen. alleen 2 dagen te laat maar kunnen jullie niets aan doen wss door douane bij de grens, heb het nog al paar kaar gehad :p (12 heerlijke repen, zakje ON whey, en een doosje perfect burn waarover ik zeer tevreden van ben!) alleen zat er de verkeerde shake beker bij :( maar toch zeer goede service! :D
Super, graag gedaan. Zet het bij je volgende bestelling er even bij dta je nog een shaker tegoed hebt, dan regelen we dat! :) Krijg je die extra erbij.

Alle orders tot 22u zijn weer af. Ik kon niet zo snel reageren omdat het ontzettend druk was en mijn collegas even moest helpen. Alles is weer af! Morgen in huis! :)

Ralf

ok is goed bedankt ralf!

Uw referentienummer is: C702622

Komt jullie feed the beast shirt er nog in andere kleuren?

Hoe kan het dat de eiwit pannenkoeken van body en dit 0% vet hebben en die van xxlnutrition wel vol vet zit?

Heren, ik had een klein vraagje. Ultra omega 3, die stinkt en smaakt heel erg naar vis en die smaak blijft in je mond als je niks eet. Heb vroeger High Quality Omega 3 gehad (softgels) en die smaakte en rook nergens naar. En deze heeft zelfs speciale coating, maar bij elke pil ga ik bijna over mijn nek en ik kan wel tegen rauwe vis trouwens. Ik heb nog reviews gelezen voordat ik het besteld had, mensen zeiden (zoals hier als in VS) dat het heel makkelijk in te nemen is, heeft geen vissmaak enzo. Ik had dan graag zoiets bij productbeschrijving gezien voordat ik het kocht.
Het gaat om deze: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/ultra-omega-3/

Zojuist weer Whey Perfection en wat oats besteld, bevestiging van de bestelling ontvangen en 4 minuten later al een verzendbevestiging :eek: Ben ook benieuwd of de muts een beetje goed zit :D

Heren, ik had een klein vraagje. Ultra omega 3, die stinkt en smaakt heel erg naar vis en die smaak blijft in je mond als je niks eet. Heb vroeger High Quality Omega 3 gehad (softgels) en die smaakte en rook nergens naar. En deze heeft zelfs speciale coating, maar bij elke pil ga ik bijna over mijn nek en ik kan wel tegen rauwe vis trouwens. Ik heb nog reviews gelezen voordat ik het besteld had, mensen zeiden (zoals hier als in VS) dat het heel makkelijk in te nemen is, heeft geen vissmaak enzo. Ik had dan graag zoiets bij productbeschrijving gezien voordat ik het kocht.
Het gaat om deze: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/ultra-omega-3/

Worden je vingers ook een beetje vettig als je ze uit het potje haalt? Misschien is er 1 geknapt in het potje, heb ook weleens iets dergelijks gehad. Overigens was dat niet met Ultra omega 3, maar wel met andere omega 3 softgels.

Worden je vingers ook een beetje vettig als je ze uit het potje haalt? Misschien is er 1 geknapt in het potje, heb ook weleens iets dergelijks gehad. Overigens was dat niet met Ultra omega 3, maar wel met andere omega 3 softgels.
Nee, vingers niet vettig maar wel stinky daarna :P Ze hebben allemaal best wel harde coating, maar het meurt :eek: Dacht doe mijn neus dicht, stop met ademen en neem snel eentje.......ja hoor! Smaak in je mond is nog erger :eek:

Hoe kan het dat de eiwit pannenkoeken van body en dit 0% vet hebben en die van xxlnutrition wel vol vet zit?

Diegene die onze producten samenstelt is op dit moment niet aanwezig! Deze zal maandag weer beschikbaar zijn.:D Is het misschien mogelijk dat je dan even reageert op dit bericht of ons een PM stuurt? Dan komen we er dan even op terug;)

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:40 ----------

Zojuist weer Whey Perfection en wat oats besteld, bevestiging van de bestelling ontvangen en 4 minuten later al een verzendbevestiging :eek: Ben ook benieuwd of de muts een beetje goed zit :D

Bedankt voor je bestelling:D We proberen je order zo spoedig mogelijk te verwerken! De muts zal je zeer zeker bevallen! ;)

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:44 ----------

Dat kan inderdaad het geval zijn. De omega's ruiken sowieso niet erg lekker! :p

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:45 ----------

Nee, vingers niet vettig maar wel stinky daarna :P Ze hebben allemaal best wel harde coating, maar het meurt :eek: Dacht doe mijn neus dicht, stop met ademen en neem snel eentje.......ja hoor! Smaak in je mond is nog erger :eek:

Probeer ze anders met flink wat water in te nemen:D Misschien daarna een Perfection Bar voor de smaak? haha:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven