Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey B&F! :D

Ik las enkele pagina's terug dat jullie de melatonine binnenkort weer verwachten. Hebben jullie momenteel ook al enig idee van wat de prijs voor de melatonine van Now Foods (3 mg - 1mg) of Optimum Nutrition (3 mg) zal zijn?
Betaal je hun wel ? :rolleyes:

Durf ik op dit moment nog niet te beoordelen, de melatonine loopt zo hard! Zoals jullie van ons gewend zijn worden deze zo scherp mogelijk geprijsd :D Je kunt je abonneren op het product, dan krijg je een bericht zodra het product beschikbaar is!

Ja werd eergister gemaild. Ideaal :D Direct besteld dus slaap alweer goed :)

Enig idee tot hoe laat er leveringen aan huis gebeuren? Heb nog altijd m'n pakketje nie binnen en op de site staat parcel out for delivery...

Nr C691218

Ja werd eergister gemaild. Ideaal :D Direct besteld dus slaap alweer goed :)

Mooi op tijd:D

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 18:38 ----------

Enig idee tot hoe laat er leveringen aan huis gebeuren? Heb nog altijd m'n pakketje nie binnen en op de site staat parcel out for delivery...

Nr C691218

Volgens de Track&Trace zit uw pakket in de afleverroute, dus hij kan elk moment bezorgd worden:D PS; tot 21:00 vanavond

Prima! Dankje voor het snelle antwoord!

Hahaha, kwam deze vanochtend nog tegen:
Vroeger toen whey perfection "slechts" 10 smaken kende...

30m8ylz.jpg

Dat kan inderdaad het geval zijn. De omega's ruiken sowieso niet erg lekker! :p

---------- Post toegevoegd Thu 10 Jan 2013 om 16:45 ----------

Probeer ze anders met flink wat water in te nemen:D Misschien daarna een Perfection Bar voor de smaak? haha:)

Tjah! Dan heb ik wel VEEL bars nodig om potje op te maken! En ff serieus, jullie zouden moeten een potje voor de gein opentrekken en ruiken of die pilletjes in je mond doen.....het is alsof je ouwe verrotte vis aan het aflikken bent :eek: Ik wil ook nog vermelden dat ik van vis hou, dus kun je nagaan hoe "lekker" ze zijn ;)

Tjah! Dan heb ik wel VEEL bars nodig om potje op te maken! En ff serieus, jullie zouden moeten een potje voor de gein opentrekken en ruiken of die pilletjes in je mond doen.....het is alsof je ouwe verrotte vis aan het aflikken bent :eek: Ik wil ook nog vermelden dat ik van vis hou, dus kun je nagaan hoe "lekker" ze zijn ;)

Ik heb zojuist een capsule ingenomen. Wanneer ik deze gelijk had doorgeslikt had ik geen last van de vissmaak. Echter heb ik hem iets te lang in mijn mond gehouden totdat hij knapte... Dan krijg je inderdaad deze vieze smaak binnen:o(bedankt) Slik hem dus gelijk door, dan heb je er geen last van. Was getekend: Proefkonijn:D

Denk dat ik dat best even aan jullie meld B€F...
Pakketje is afgeleverd, maar niet op mijn adres, heb net telefoon gehad van de persoon waar het is afgeleverd, dit is totaal niet in de buurt van mijn afleveradres, en de straat waar het geleverd is, lijkt qua naam ook totaal niet op de mijne...

Alleszins is m'n pakje dus wel terecht, dankzij de goede wil van die meneer... Weet dat jullie er niets aan kunnen doen, maar misschien kunnen jullie het wel melden bij TNT...

Grtz!

Denk dat ik dat best even aan jullie meld B€F...
Pakketje is afgeleverd, maar niet op mijn adres, heb net telefoon gehad van de persoon waar het is afgeleverd, dit is totaal niet in de buurt van mijn afleveradres, en de straat waar het geleverd is, lijkt qua naam ook totaal niet op de mijne...

Alleszins is m'n pakje dus wel terecht, dankzij de goede wil van die meneer... Weet dat jullie er niets aan kunnen doen, maar misschien kunnen jullie het wel melden bij TNT...

Grtz!

Beste klant,

Dat is inderdaad wel erg vreemd! Zoals u zelf al zegt kunnen wij daar niets aan doen! We gaan het in elk geval morgen even doorgeven want dat mag en kan gewoon niet gebeuren! :eek: Bedankt voor je feedback en in elk geval goed om te horen dat het alsnog in orde is gekomen! Hopende dat het in de toekomst niet weer zal gebeuren! :D

Sinds vandaag begonnen met creatine HCL. Jeetje wat een smerig smaakje zit daar aan...

Iemand hier ervaring met crea HCL? Ik las ergens dat het slecht kon zijn voor je maag, wat is hier van waar?

Ben nu bijna door een potje heen... Ben er erg goed over te spreken :) lost veel beter op in water dan mono.... Dus word ook beter opgenomen door het lichaam. Neem een schepje per dag. (4g) als ik niet train neem ik niks

Ben nu bijna door een potje heen... Ben er erg goed over te spreken :) lost veel beter op in water dan mono.... Dus word ook beter opgenomen door het lichaam. Neem een schepje per dag. (4g) als ik niet train neem ik niks

Oke, ik ben benieuwd hoe het mij gaat bevallen.
Na een tijdje gewend geraakt aan de smaak? ;)

Durf ik op dit moment nog niet te beoordelen, de melatonine loopt zo hard! Zoals jullie van ons gewend zijn worden deze zo scherp mogelijk geprijsd :D Je kunt je abonneren op het product, dan krijg je een bericht zodra het product beschikbaar is!
LOL was voor iemand anders bedoeld ;) , ik verwijder de post wel ff (was ook niet nodig van mij)..mijn excuus maat ..

Ben erger gewend. :) neem ook dagelijks voor het trainen een mengsel van 4g crea hcl, 3g beta alanine, 2g COP en 1g agmatine, 30mg DMAA in gewoon met heet water =P not à single **** was given

Heren, ik had een klein vraagje. Ultra omega 3, die stinkt en smaakt heel erg naar vis en die smaak blijft in je mond als je niks eet. Heb vroeger High Quality Omega 3 gehad (softgels) en die smaakte en rook nergens naar. En deze heeft zelfs speciale coating, maar bij elke pil ga ik bijna over mijn nek en ik kan wel tegen rauwe vis trouwens. Ik heb nog reviews gelezen voordat ik het besteld had, mensen zeiden (zoals hier als in VS) dat het heel makkelijk in te nemen is, heeft geen vissmaak enzo. Ik had dan graag zoiets bij productbeschrijving gezien voordat ik het kocht.
Het gaat om deze: http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/omega-essentiele-vetzuren/now-foods/ultra-omega-3/

apart, ik ga over mijn nek van normale vis en ik kan zonder probleem deze dingen kapot kauwen :o

b&f weten jullie wanneer wanneer jullie vit d3 binnenkomt? Stond een poosje bij verwacht en staat er nu niet meer, maar ook niet bij nieuw of bij vitamines.

Laatst bewerkt:
Sinds vandaag begonnen met creatine HCL. Jeetje wat een smerig smaakje zit daar aan...

Iemand hier ervaring met crea HCL? Ik las ergens dat het slecht kon zijn voor je maag, wat is hier van waar?
Succes met je creatine! :) HCL horen we eigenlijk helemaal geen negatieve verhalen over, dus de moeite waard om te proberen. Laat je het naar 4 weken eens weten hoe het gaat? Succes!:cool:
LOL was voor iemand anders bedoeld ;) , ik verwijder de post wel ff (was ook niet nodig van mij)..mijn excuus maat ..
Altijd goed maat!!! :thumbs:
apart, ik ga over mijn nek van normale vis en ik kan zonder probleem deze dingen kapot kauwen :o

b&f weten jullie wanneer wanneer jullie vit d3 binnenkomt? Stond een poosje bij verwacht en staat er nu niet meer, maar ook niet bij nieuw of bij vitamines.
Haha, vis eten is gezond. Kwestie van gewenning volgens mij:rolleyes: Wat betreft de d3 van ons eigen merk. Die komt er zeker nog aan, ik verwacht wel dat we dit ergens in begin februari wel hebben. Gister ving ik op dat de producent er mee bezig is, dus kan nooit heel lang meer duren.;)

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven