3nigma
Huge Freak
- Waardering
- 693
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Super, graag gedaan!Bestelling binnen. Bedankt Ralf en bedank andere 2 jongens ook van mij, ze hebben goed mijn pakketje verzorgd.![]()

Klopt helemaal (sorry wat late reply!), ik was zeer tevreden todat ik eigelijk is terug keek wat er nou van waar was watJij was onlangs toch nog enorm tevreden over B&F? Wou je zelf niet in je sig iets over hun zetten? Waarom dan zo negatief? of lees ik verkeerd?

Ray, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Wij kunnen zelfs niet eens reply's hier op het forum verwijderen. Dit is ook iets wat we niet doen. Ben benieuwd wat er was, ik contacteer je even!Klopt helemaal (sorry wat late reply!), ik was zeer tevreden todat ik eigelijk is terug keek wat er nou van waar was wat
ze belooft hadden en tot mijn stomme verbazing was dat nul komma 0 ,
en als je het dan vriendelijk vermeld wordt je gewoon meteen genegeerd, en dat is nou net waar ik een ontzettende hekel aan heb
Maar goed mischien moest ik gewoon niet meer reageren,
zal ik ook niet meer doen maar vind wel dat je de negatieve replies ook moet laten staan.. mits ze door de beugel kunnen...
Dat was eigelijk alles , klinkt allemaal lekker soft
Groetjes, Ray.......

Super, goed om te horen. Graag gedaan. Succes met je spullen en weet zeker dat de Perfect Protein je gaat bevallen. We hebben al heel veel introductieacties gehad en natuurlijk ook met de Perfect Protein, maar heb nog nooit gezien dat een eiwit zo populair is tijdens een introductie. De aantallen die nu over de inpaktafels gaan zijn echt gigant!Bestelling binnen, alles top!
Bedankt voor de samples. Ik ben benieuwd naar de Perfect Protein. Vanille smaak, onder de kwark doen & nog wat rozijnen toevoegen, can't wait![]()

Dat is inderdaad vervelend. Zojuist voor jouw zending even contact gehad met de PostNL en is geconstateerd dat op een gedeelte van de pakketten van gister een vertraging is gekomen, helaas is dat ook bij jouw pakket zo. Morgen in huis.beste bodyenfitshop,
afgelopen maandag een bestelling gedaan VOOR 22:00 , op de factuurdatum staat ook 7-01-2012 maar pakket was vandaag niet binnen en nu ik de trackentrace bekijk staat er dat het pas morgen binnekomt (status: zending word voorbereid) , zou ralf of iemand anders er even achteraan kunnen gaan ?
thx
PS. referentie nr: C698106
Super, goed om te horen. Graag gedaan. Succes met je spullen en weet zeker dat de Perfect Protein je gaat bevallen. We hebben al heel veel introductieacties gehad en natuurlijk ook met de Perfect Protein, maar heb nog nooit gezien dat een eiwit zo populair is tijdens een introductie. De aantallen die nu over de inpaktafels gaan zijn echt gigant!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Perfect Protein:
Top Proteine voor spiergroei!
Op elk tijdstip de juiste Proteine!
#1 Whey Protein, snelle eiwitten
#1 Micellar Casein, lange afgifte
Ook perfect voor afslanken
Heerlijk luchtige Smoothie smaken
Dat is inderdaad vervelend. Zojuist voor jouw zending even contact gehad met de PostNL en is geconstateerd dat op een gedeelte van de pakketten van gister een vertraging is gekomen, helaas is dat ook bij jouw pakket zo. Morgen in huis.
Ralf

enig idee wat de oorzaak is van die vertraging ? eigenlijk best benieuwd naar.Ja klopt helemaal. De Perfect Protein is de opvolger van de Protein Perfection Mix. Kwa samenstelling en smaak vinden we deze beter en is ook nog eens voordeliger voor jullie! Wat betreft je pakket, inderdaad vervelend, maar je kan erop rekenen dat alles er morgen is. Check morgenochtend de T&T even en laat het me weten. Ik ben erg benieuwd!thx ralf
het leek me al sterk dat het aan jullie lag bestel al een redelijke tijd bij jullie en dit is nog nooit eerder gebeurt , daarom vond ik het ook zo raarenig idee wat de oorzaak is van die vertraging ? eigenlijk best benieuwd naar.
PS is perfect protein de nieuwe proteinperfection ??
Haha graag gedaan! Zonder jou kon dat natuurlijk niet geregeld worden. Graag gedaan!Vorige week bestelling gehad, top dat er naar mijn opmerking is gekeken! Dat is wat klanten waarderen en waardoor ze terug komen!
Ja, deze zijn cool he! Voorheen gaven we shirts alleen maar weg, nu willen onze klanten er zelfs voor betalen. Een heel mooi compliment!Mooie t-shirts hebben jullie 'feed the beast'
heb een xl besteld zit als gegoten, top![]()

. En die zijn steeds maar van 100 tabs per pot, die van 250 zouden natuurlijk een pak voordeliger uitkomen...Nee, deze hebben we op dit moment niet in ons assortiment zitten. Ik durf ik niet 100% zeker te zeggen of we deze mogen verkopen. Wel kan ik je aanraden om natuurlijk ijzerrijke producten te eten, die het HB verhogen, hetgeen wat natuurlijk ijzer voornamelijk doet. Dit vind je bijvoorbeeld in appelstroop, vlees,(lever, Rundvlees), eigeel, vis, donkergroene bladgroenten, peulvruchten, noten, melk, tomaten en wortels.Hebben jullie het ijzer complex van Now Foods in het assortiment zitten? Vind 'em nergens terug op de site
http://www.nowfoods.com/Supplements/Products-by-Category/Minerals/Iron/M003788.htm
Moet deze nu jammer genoeg altijd bij de concurrentie gaan bestellen. En die zijn steeds maar van 100 tabs per pot, die van 250 zouden natuurlijk een pak voordeliger uitkomen...
Ja, ik heb erop toegezien dat alle Magnificent orders vandaag verzonden zijn. Deze kun je morgen al verwachten!Wanneer worden de bestellingen met magnificent nu verzonden? Komen deze morgen aan of donderdag?
Grtz!

Ik wou er net nog eens gaan bestellen

.
We proberen hem zo spoedig mogelijk weer op voorraad te hebben
Ik wou er net nog eens gaan bestellen
Ik had gelijk xD
Beetje laat (hou me bezig met mn examens) maar nog eens bedankt voor het lekkers @ Ralf.