dutchdragon81
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!Zojuist bestelling geplaatst. .email van verzonden binnen....Dus morgen zeker binnen?![]()

Top, jij ook!

Succes met je creatine!HCL horen we eigenlijk helemaal geen negatieve verhalen over, dus de moeite waard om te proberen. Laat je het naar 4 weken eens weten hoe het gaat? Succes!
Ralf

Nee, komt niet in de aanbieding. Je hoeft eigenlijk in de toekomst sowieso geen korting te verwachten op onze eigen eiwitproducten. Deze zijn zo scherp geprijsd, dat dat helaas niet mogelijk isMogguh !
Nog een idee of er binnnekort (binnen een maand oid) Isolaat Perfection in de aanbieding komt ?![]()

Nee, komt niet in de aanbieding. Je hoeft eigenlijk in de toekomst sowieso geen korting te verwachten op onze eigen eiwitproducten. Deze zijn zo scherp geprijsd, dat dat helaas niet mogelijk is
Ralf
). Ik ga cutten en puur meer op mijn voeding letten, ik wil lager in calorieën en koolhydraten gaan. Isolaat Perfection is dan zeker een aanrader of kan ik met mijn cardio (2x p week 45 min tot 1 uur cardio en 3x 20 minuten na mijn krachttraining nog) gewoon op Whey Perfection houden?Ik durf de exacte reden waarom het in de OP=OP niet aan te geven. De houdbaarheidsdatum is zeker goed en de recencies die we erop krijgen zijn zeker niet verkeerd. Misschien dat Ilco het heel groot heeft ingekocht en het tegen een dumpprijs wil aanbiedenWaarom gaat de maximize intense eruit?
Is dit een goede pre workout of veel minder als de vorige door ontbreken van de dmaa?

Ja, Isolaat is een heel goed alternatief. Echter is het wel zo dat de Whey Perfection per servering maar 2.5gr koolhydraten is natuurlijk heel weinig. Dat verbrand je al door heel weinig te doen. Persoonlijk vind ik het een verwaarloosbare hoeveelheid.. Ja, in de cut kun je prima Dextrose gebruiken. Ik zou in de cut altijd zoveel mogelijk de koolhydraten, die je inneemt na de training proberen in te nemen. Daarnaast is het van belang dat het gehele plaatje klopt en dan kun je schuiven. Ik geloof dat het zo goed gaat komen! SuccesDuidelijk ! Ik gebruik nu Whey Perfection (2x de grote emmer gebruikt). Ik ga cutten en puur meer op mijn voeding letten, ik wil lager in calorieën en koolhydraten gaan. Isolaat Perfection is dan zeker een aanrader of kan ik met mijn cardio (2x p week 45 min tot 1 uur cardio en 3x 20 minuten na mijn krachttraining nog) gewoon op Whey Perfection houden?
En nog een vraagje over de Dextrose Pure: Ik nam die elke keer na mijn training voor herstel van mijn spieren. Is het verstandig om tijdens mijn cut die Dextrose uit mijn shake te halen?

Dat lijkt me niet de bedoeling. Ik PM je even!
Hangt er vanaf welke je gekozen hebt, in sommige zitten wel, sommige niet.
Ralf
Vorige keer zat ie er wel in, had hem gelukkig nog bewaard. Maar zat echt te zoeken van huh
Onze eigen Ultra Micronized BCAA is 2:1:1 verhouding en bevat geen toevoegen buiten de BCAA om.Hi!
Hoe vergelijkt jullie BCAA met Modern BCAA...?
Zelfde ratio (8-1-1)?
Geen l-Glutamine?
mTor?
Linkje naar Moden BCAA: http://usplabsdirect.com/mbcaa.html
Thanks![]()
Haha, we doen heel erg ons best. Soms verdwijnt er ook wel eens een potje Strong! bij de post dus ze compenseren het goed.NL naar BE
eergisteren om 17u30 besteld en gisteren voor 12u al in huis? WTF hoe doen jullie dat?![]()

Beide verpakkingen zijn inderdaad 1 kilo. Echter is het zo dat de Dextrose Pure geen toevoegingen bevat en de Dextrose Professional wel.hey ik heb een vraag over jullie dextrose, professional en pure.
Ik had altijd de professional, nu ben ik deze week overgestapt op pure. Had de lege pot professional bewaard om de pure in te doen, zowel de pot professional als een zak pure zijn beide 1kg. Toen ik de zak pure in de pot professional aan het doen was bleek dat er nog redelijk wat in de zak over bleef terwijl de pot tot het randje vol zit, had verwacht dat gelijk zou zijn of een heel klein beetje verschil omdat beide 1kg is.
Dus hoe zit het met de massaverhouding tussen Dextrose professional en Pure??
Zit geen scoop bij de pure dus wou die van professional gebruiken, toen ik in me postworkout shakebeker de pure wou doen leek die met pure voller te zitten dan met professional bij zelfde aantal scoops. Heb geen keukenweegschaal, dus 2scoops professional, hoeveel scoops dextrose is dat?
Beetje lang verhaal maar zit in de bus naar de gym en moet toch wat te doen hebben
Alvast bedankt!

Onze eigen Ultra Micronized BCAA is 2:1:1 verhouding en bevat geen toevoegen buiten de BCAA om.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Beide verpakkingen zijn inderdaad 1 kilo. Echter is het zo dat de Dextrose Pure geen toevoegingen bevat en de Dextrose Professional wel.
Ralf

Dankje voor je aanvulling!ff inhaken op de dextro
Ik gebruik zelf ook nog een oude Professional pot voor de dextrose pure zakken die ik heb. De truc is, om tijdens het vullen van de pot, af en toe de pot licht te schudden of voorzichtig op tafel te laten stuiteren, dan zakt alle poeder netjes en als het goed is past gewoon een volle zak in de pot. Het verschil zit hem in de structuur natuurlijk, Professional is keer korrelachtig en de pure is poeder. Ik gebruik gewoon dezelfde scoop, zal het thuis nog ff nawegen voor de zekerheid.

Ja klopt, met de professional zitten oa wel taurine aan toegevoegd maar heb je niet persé nodig. Prima combinatie zo. Dat shirt laat ik vandaag wel achter en zeg wel dat het voor jou is. Ligt al in de auto!ja dat dacht ik al, alleen hoe weet ik nu hoeveel er in een scoop gaat zonder keuken weegschaal
Wel mooi die pure, veel meer dextrose dan professional voor veel lagere prijs. Smaakstof is niet meer nodig nu die in jullie creatine ultra zit.
Trouwens ben maandag pas bij gym om het af te halen ipv zondag. Succes met je training straks!
Dankje, jij ook!Terugkomend op mijn vorige reactie: Een afgestreken scoop met dextrose pure is gewoon 20 gram, dus hetzelfdehey ik heb een vraag over jullie dextrose, professional en pure.
Ik had altijd de professional, nu ben ik deze week overgestapt op pure. Had de lege pot professional bewaard om de pure in te doen, zowel de pot professional als een zak pure zijn beide 1kg. Toen ik de zak pure in de pot professional aan het doen was bleek dat er nog redelijk wat in de zak over bleef terwijl de pot tot het randje vol zit, had verwacht dat gelijk zou zijn of een heel klein beetje verschil omdat beide 1kg is.
Dus hoe zit het met de massaverhouding tussen Dextrose professional en Pure??
Zit geen scoop bij de pure dus wou die van professional gebruiken, toen ik in me postworkout shakebeker de pure wou doen leek die met pure voller te zitten dan met professional bij zelfde aantal scoops. Heb geen keukenweegschaal, dus 2scoops professional, hoeveel scoops dextrose is dat?
Beetje lang verhaal maar zit in de bus naar de gym en moet toch wat te doen hebben
Alvast bedankt!