flipmacinne
Dutch Bodybuilder
- Lid sinds
- 6 dec 2004
- Berichten
- 256
- Waardering
- 14
@ Body_en_fitshop : Ik zit met een serieus probleem!! Hopelijk kan je mij hierbij helpen. Ik heb reeds gemaild naar jullie maar er is nog geen antwoord gekomen.
Dinsdag 08/01 online een bestelling (ReferentienummerC698888) geplaatst bij bodyenfitshop.nl. Dit werd onmiddellijk betaald waardoor ik mijn pakket de volgende dag of de dag erna thuis geleverd ging krijgen (via PostNL).
Ik laat het altijd bij mijn ouders aankomen omdat deze mensen gans de dag thuis zijn.
Vandaag begon ik te denken dat het wel heel lang duurt. Dus ik besluit om de track&trace te openen via de site van PostNL. Daar zag ik dat het op 10/01 (gisteren dus) afgeleverd werd op het opgegeven adres. Voor de zekerheid nog eens gevraagd aan mijn oudjes, maar deze zeggen dat er niemand iets heeft komen afleveren.
Als ik kijk naar de online handtekening dan staat er een krabbel waaruit je niks kan uitmaken.
Voor het zekerste rond het huis gekeken, de buren gevraagd maar alles was tevergeefs.
Ik heb geprobeerd naar het contactnummer van PostNL te telefoneren, maar dit is al ruim twee uur bezet.
Kan jij mij mss helpen? Alvast bedankt. Ik moet er wel bij vermelden dat ik al jaren bij jullie bestel en dit de eerste keer is dat dit gebeurd...
Groeten
Dinsdag 08/01 online een bestelling (ReferentienummerC698888) geplaatst bij bodyenfitshop.nl. Dit werd onmiddellijk betaald waardoor ik mijn pakket de volgende dag of de dag erna thuis geleverd ging krijgen (via PostNL).
Ik laat het altijd bij mijn ouders aankomen omdat deze mensen gans de dag thuis zijn.
Vandaag begon ik te denken dat het wel heel lang duurt. Dus ik besluit om de track&trace te openen via de site van PostNL. Daar zag ik dat het op 10/01 (gisteren dus) afgeleverd werd op het opgegeven adres. Voor de zekerheid nog eens gevraagd aan mijn oudjes, maar deze zeggen dat er niemand iets heeft komen afleveren.
Als ik kijk naar de online handtekening dan staat er een krabbel waaruit je niks kan uitmaken.
Voor het zekerste rond het huis gekeken, de buren gevraagd maar alles was tevergeefs.
Ik heb geprobeerd naar het contactnummer van PostNL te telefoneren, maar dit is al ruim twee uur bezet.
Kan jij mij mss helpen? Alvast bedankt. Ik moet er wel bij vermelden dat ik al jaren bij jullie bestel en dit de eerste keer is dat dit gebeurd...
Groeten




geweldig deze service