MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoelang blijft perfect protein nog voor €29,90? Ik kan niet eerder dan begin februari pas bestellen, het zal mooi zijn als de aanbieding dan nog geldig is. Alvast bedankt. :)

Zoals het er nu uitziet mogen we de Perfect Protein voorlopig voor deze prijs blijven aanbieden. Komt helemaal goed dus:)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 08:33 ----------

Is het misschien nog handig om een vochafdrijver bovenop de ripped te gebruiken??
En als ik bcaa's zou moeten kiezen welke raden jullie aan ? ( Voor ochtendcardio en voor mijn training )?

Een extra vochtafdrijfver is niet direct nodig daar Ripped! ook mild vochtafdrijvend werkt. Qua BCAA voor cardio- en kracht zou ik kiezen voor Muscle Protect:)

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 08:36 ----------

Hoi B&F,

Ik ben momenteel aan het cutten en wil eind feb/begin maart bulken. Ik ben erg tevreden met wat ik eerder heb besteld bij BF (Ripped! en Whey Perfection) dus ik denk er over na om weer supplementen bij jullie te bestellen.

Ik lees veel op jullie website over producten waarbij je droge spiermassa aankomt en de vetpercentage beperkt houdt. Klinkt allemaal heel leuk. Aangezien ik veel moeite doe om mijn BF omlaag te krijgen, zou ik natuurlijk dit ook graag zou willen houden. Alleen zie ik vaak bij ieder beschrijving "Het beste!", "Het sterkste!", "Sterker kan niet!" staan.

Maar welke product(en) raden jullie nou echt aan ? De No.1 en Magnificent duo, Epic, Intimidate! ? Welke pre-workouts, welke post-workouts.

Als je me tips kan geven, ga ik het zeker bestellen.

Pre-Workout - of Nr1 (het meest totaal en vrij van stimulanten) of Strong! (als je de extra energie/stimulanten wilt)

Tijdens de training - Muscle Protect

Na de training - Magnificent

Daarnaast Whey Perfection en voor het slapen Micellar Perfection erbij:) Extra ondersteuning kun je eventueel geven met Green Tea Slank en/of Ripped!

Laatst bewerkt:
Zit bij de dextrose pure zakken van 1 kg een maatschep of niet? Ik twijfel tussen het gemak van een emmer WMS (naturel) of een zak dextrose pure. Kan iemand mij vertellen hoe de smaak is van WMS? Ik begrijp dat dextrose pure van nature zoet is? Wat zijn verder de voordelen/nadelen van het ene product ten opzichte van het andere product? Ik wil dit overigens na m'n training mixen met PeptoPro en Creapure.

Zit bij de dextrose pure zakken van 1 kg een maatschep of niet? Ik twijfel tussen het gemak van een emmer WMS (naturel) of een zak dextrose pure. Kan iemand mij vertellen hoe de smaak is van WMS? Ik begrijp dat dextrose pure van nature zoet is? Wat zijn verder de voordelen/nadelen van het ene product ten opzichte van het andere product? Ik wil dit overigens na m'n training mixen met PeptoPro en Creapure.

Beide worden razendsnel opgenomen na de training;) Er zit geen maatschep in de zakken van 1kg.

Eldert

Ik ben er sinds kort achtergekomen dat ik een lichte vorm heb van lactose-intolerantie. Ik heb nog anderhalve emmer Whey perfection Banaan hier. Nu vraag ik me af hoeveel gram lactose daar precies in zit per maatschep?

Ik ben er sinds kort achtergekomen dat ik een lichte vorm heb van lactose-intolerantie. Ik heb nog anderhalve emmer Whey perfection Banaan hier. Nu vraag ik me af hoeveel gram lactose daar precies in zit per maatschep?

Komen we nog even op terug.. Isolaat wellicht een optie voor je? (minimaal in de lactose)

Eldert

Isolaat is inderdaad een betere optie voor mij. Maar toen ik het kocht wist ik nog niet dat ik lactose intolerantie had. bedankt voor je snelle reactie.

Hallo b&f, donderdag avond een bestelling gedaan, vandaag binnengekomen. Oats gelukkig heel over gekomen, alleen helaas mist er een pot caseine ( straciatella). Komt deze later of is dit vergeten?

Referentie C703525

Word hier nog op gereageerd?

Vorige week voor het eerst bij BodyenFitshop besteld.
Bestelling werd snel geleverd en was ook erg blij met de gratis bidon met spiraal erin.
Vind hun assortiment ook erg breed en duidelijke product info.
Weet nu wel waar ik voortaan mijn producten bestel.:cool:

Vorige week voor het eerst bij BodyenFitshop besteld.
Bestelling werd snel geleverd en was ook erg blij met de gratis bidon met spiraal erin.
Vind hun assortiment ook erg breed en duidelijke product info.
Weet nu wel waar ik voortaan mijn producten bestel.:cool:

Top dat je zo tevreden bent!:D

Eldert

Beide worden razendsnel opgenomen na de training;) Er zit geen maatschep in de zakken van 1kg.

Eldert

Dat pleit voor de WMS, want daar zit wel een maatschep in neem ik aan? Iemand die ook iets kan vertellen over de smaak van WMS naturel? Dextrose zou van nature zoet zijn, is WMS dit ook? Ik ben bang dat het anders niet echt lekker is met pure PeptoPro en CreaPure. :rolleyes:

Dat pleit voor de WMS, want daar zit wel een maatschep in neem ik aan? Iemand die ook iets kan vertellen over de smaak van WMS naturel? Dextrose zou van nature zoet zijn, is WMS dit ook? Ik ben bang dat het anders niet echt lekker is met pure PeptoPro en CreaPure. :rolleyes:

WMS naturel is smaakloos.. Je zou ook de variant met smaak kunnen nemen en combineren met PeptoPro en Creapure;)

Goed nieuws! Helemaal mooi, bedankt! :D

Graag gedaan:)

Eldert

Heb zojuist besteld! :D
Ref nummer: C706602
Spannend mijn eerste keer :p Extra's zijn altijd welkom! ;)

Boyka

Wou net jullie Miscellar Casein bestellen in banaansmaak om Protein Fluffs van te maken, maar nu blijkt dat deze smaak niet meer verkrijgbaar is bij jullie. Is dat correct? Komt deze nog binnen?

Ook net weer besteld C706743 met o.a. Whey Perfection en de Cookies en Cream. Ben benieuwd naar de smaak.
En gekozen voor het T Shirt.:)

Wou net jullie Miscellar Casein bestellen in banaansmaak om Protein Fluffs van te maken, maar nu blijkt dat deze smaak niet meer verkrijgbaar is bij jullie. Is dat correct? Komt deze nog binnen?
Ja, dat klopt helemaal. De Micellar Casein Perfection is momenteel in de OP=OP. We laten de smaken uit lopen en wat op is, is ook echt op. Zodra alle smaken (zga) uitverkocht zijn, dan komen we met nieuwe verpakkingen. Met natuurlijk weer alle fantastische smaken. De bananensmaak is helaas al uitverkocht:rolleyes: Gelukkig zijn er nog genoeg andere lekkere keuzes:cool:
Ook net weer besteld C706743 met o.a. Whey Perfection en de Cookies en Cream. Ben benieuwd naar de smaak.
En gekozen voor het T Shirt.:)
Bedankt voor je order. Gaan we verwerken, morgen in huis!:cool:

Ralf

Ja, dat klopt helemaal. De Micellar Casein Perfection is momenteel in de OP=OP. We laten de smaken uit lopen en wat op is, is ook echt op. Zodra alle smaken (zga) uitverkocht zijn, dan komen we met nieuwe verpakkingen. Met natuurlijk weer alle fantastische smaken. De bananensmaak is helaas al uitverkocht:rolleyes: Gelukkig zijn er nog genoeg andere lekkere keuzes:cool:

Bedankt voor je order. Gaan we verwerken, morgen in huis!:cool:

Ralf

Damn, dat suckt monkey balls. Ik had echt die specifieke smaak nodig. Erg klote.

Ik zie dat Hyper FX van BSN is uitverkocht. Enig idee wanneer deze terug op voorraad is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven