Hoelang blijft perfect protein nog voor €29,90? Ik kan niet eerder dan begin februari pas bestellen, het zal mooi zijn als de aanbieding dan nog geldig is. Alvast bedankt.![]()
Zoals het er nu uitziet mogen we de Perfect Protein voorlopig voor deze prijs blijven aanbieden. Komt helemaal goed dus

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 08:33 ----------
Is het misschien nog handig om een vochafdrijver bovenop de ripped te gebruiken??
En als ik bcaa's zou moeten kiezen welke raden jullie aan ? ( Voor ochtendcardio en voor mijn training )?
Een extra vochtafdrijfver is niet direct nodig daar Ripped! ook mild vochtafdrijvend werkt. Qua BCAA voor cardio- en kracht zou ik kiezen voor Muscle Protect

---------- Post toegevoegd Sun 13 Jan 2013 om 08:36 ----------
Hoi B&F,
Ik ben momenteel aan het cutten en wil eind feb/begin maart bulken. Ik ben erg tevreden met wat ik eerder heb besteld bij BF (Ripped! en Whey Perfection) dus ik denk er over na om weer supplementen bij jullie te bestellen.
Ik lees veel op jullie website over producten waarbij je droge spiermassa aankomt en de vetpercentage beperkt houdt. Klinkt allemaal heel leuk. Aangezien ik veel moeite doe om mijn BF omlaag te krijgen, zou ik natuurlijk dit ook graag zou willen houden. Alleen zie ik vaak bij ieder beschrijving "Het beste!", "Het sterkste!", "Sterker kan niet!" staan.
Maar welke product(en) raden jullie nou echt aan ? De No.1 en Magnificent duo, Epic, Intimidate! ? Welke pre-workouts, welke post-workouts.
Als je me tips kan geven, ga ik het zeker bestellen.
Pre-Workout - of Nr1 (het meest totaal en vrij van stimulanten) of Strong! (als je de extra energie/stimulanten wilt)
Tijdens de training - Muscle Protect
Na de training - Magnificent
Daarnaast Whey Perfection en voor het slapen Micellar Perfection erbij
Extra ondersteuning kun je eventueel geven met Green Tea Slank en/of Ripped!
Laatst bewerkt:

Er zit geen maatschep in de zakken van 1kg.

Extra's zijn altijd welkom!