MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
nee, whey perfection is veel lekkerder. Ik dronk een week geleden nog een halve liter volle melk en 3/4 liter chocomel per dag. dat kleine beetje lactose kan ik nog wel aan hoor.

Ik heb er maar meteen 2 potjes van besteld(C708919), ga een kuurtje van 6 weken doen. Denk dat over een paar weken een review schrijven wel leuk zal zijn!

Hoop wel dat het niet enorm smerig zal zijn LOL

Bedankt voor je bestelling!:D We horen graag van je hoe het product is bevallen!:)

Goeiemorgen, jullie zijn vroeg op

Allright, net een pot Magnificient & Alpha Muscle besteld. :cool:

Heej B&F wil niet lastig overkomen, maar van welke producent halen jullie de grondstoffen voor BCAA's?

thanx

Net weer bestelling geplaatst, kun je naar de opmerking kijken? Zo niet, no problem

ref=C709114

Heej B&F wil niet lastig overkomen, maar van welke producent halen jullie de grondstoffen voor BCAA's?

thanx

De BCAA's die in onze producten worden verwerkt worden bij Europa's grootste toonaangevende producent voor aminozuren e.d ingekocht;)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 12:08 ----------

Net weer bestelling geplaatst, kun je naar de opmerking kijken? Zo niet, no problem

ref=C709114

Bedankt voor je bestelling:D ik heb je opmerking gelezen, echter hebben wij helaas op dit moment geen pre-workout samples beschikbaar, deze kunnen wij dus jammer genoeg niet meeleveren!

De BCAA's die in onze producten worden verwerkt worden bij Europa's grootste toonaangevende producent voor aminozuren e.d ingekocht;)

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 12:08 ----------

Bedankt voor je bestelling:D ik heb je opmerking gelezen, echter hebben wij helaas op dit moment geen pre-workout samples beschikbaar, deze kunnen wij dus jammer genoeg niet meeleveren!

Oke man, geen probleem. Kheb nog 1 potje dus dan vraag ik 't wel bij de volgende bestelling haha.:D

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 12:33 ----------

Welke sample wou je ontvangen? Misschien kunnen de leden advies geven?

Strong! of nr1 ofzo of een onbekend merk. Ikzelf heb maximize intense en de oude noxipro nog, maar ik reageer heel wisselend op pre-workouts. Ik vond de oude Pre-workout Power ook lekker, maar dies weg:(

Welke sample wou je ontvangen? Misschien kunnen de leden advies geven?

Oke man, geen probleem. Kheb nog 1 potje dus dan vraag ik 't wel bij de volgende bestelling haha.:D

---------- Post toegevoegd Tue 15 Jan 2013 om 12:33 ----------

Strong! of nr1 ofzo of een onbekend merk. Ikzelf heb maximize intense en de oude noxipro nog, maar ik reageer heel wisselend op pre-workouts. Ik vond de oude Pre-workout Power ook lekker, maar dies weg:(

Misschien is de Neurocore een goede optie! Op dit moment een van ons best-verkochte Pre-workouts:D Tevens op dit moment ook nog eens in de weekaanbieding!;)

Net me bestelling weer in huis dank-je b&f

Hoe valt jullie nieuwe tshirt? De oude was me namelijk veel te kort in maat L

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven