Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net me bestelling weer in huis dank-je b&f
Bedankt voor je bestelling, graag gedaan!:cool:
Hoe valt jullie nieuwe tshirt? De oude was me namelijk veel te kort in maat L
De maten vallen normaal! :)

Nu handig te combineren met een Beanie. Handig in deze koude tijden.
mutszh.jpg

Nieuw binnen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

"What seperates you from the boys"

Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!

komt de bestelling met ReferentienummerC708673 morgen pas?

Alpha Muscle is zeker interessant. Hiermee hebben we een betaalbare testosteronbooster van enorm goede kwaliteit ;)

Ralf

Hi Ralf,

Kreeg de email over Alpha Muscle binnen. Nice.

Lijkt me een interessant product maar een paar opmerkingen:
1. Is Testofen niet gewoon Fenegriekextract?
2. Waar kan ik dat onderzoek over Hedperdine lezen. Ik heb nog geen onderzoek gelezen waarin wordt aangetoond dat Hesperdine uberhaupt effect heeft in humane studies.
3. Is DIM de enige ingredient die oestrogeen productie remt/afbreekt..? Zit er ook iets in wat productie van estradiol afremt tijdens gebruiksfase?
4. Hoe lang is dit product te gebruiken/hoe lang niet gebruiken om hormoonniveau’s weer tot rust te brengen?
5. Ik mis toch echt vitamine D3 in deze pot. Dan zou plaatje completer zijn...!

Meer info over D3:
Hoge vitamine D-spiegel = hoge testosteronspiegel (Clin Endocrinol (Oxf). 2009 Dec 29. [Epub ahead of print].)
http://www.ergogenics.org/supplement196.html#1

Vitamine D is alleen anti-oestrogeen waar het nodig is (Endocrinology. 2010 Jan;151(1):32-42.)
http://www.ergogenics.org/supplement203.html

Strong! of nr1 ofzo of een onbekend merk. Ikzelf heb maximize intense en de oude noxipro nog, maar ik reageer heel wisselend op pre-workouts. Ik vond de oude Pre-workout Power ook lekker, maar dies weg:(

Zoals body&fit al aangeeft, ik zou ook voor Neurocore gaan. Ik heb Strong! voor Neurocore geprobeerd en het effect is toch (veel) kleiner. Plus de Lemon Lime smaak van Neuro is echt lekker. :) Go for it, hij is nu toch goedkoper deze week.

Vitamine D zit er in.

alphamuscleingredienten_1.jpg

Hoe valt jullie nieuwe tshirt? De oude was me namelijk veel te kort in maat L

Maat M hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Hi Ralf,

Kreeg de email over Alpha Muscle binnen. Nice.

1. Is Testofen niet gewoon Fenegriekextract?
2. Waar kan ik dat onderzoek over Hedperdine lezen. Ik heb nog geen onderzoek gelezen waarin wordt aangetoond dat Hesperdine uberhaupt effect heeft in humane studies.
3. Is DIM de enige ingredient die oestrogeen productie remt/afbreekt..? Zit er ook iets in wat productie van estradiol afremt tijdens gebruiksfase?
4. Hoe lang is dit product te gebruiken/hoe lang niet gebruiken om hormoonniveau’s weer tot rust te brengen?

Meer info over D3:
Hoge vitamine D-spiegel = hoge testosteronspiegel (Clin Endocrinol (Oxf). 2009 Dec 29. [Epub ahead of print].)
http://www.ergogenics.org/supplement196.html#1

Vitamine D is alleen anti-oestrogeen waar het nodig is (Endocrinology. 2010 Jan;151(1):32-42.)
http://www.ergogenics.org/supplement203.html
1. Ja. :)
2. Kijk eens: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21265826
3. Ja, dat is het enige.
4. 2 maand, acht weken!
5. 1000iu per servering! :)
jammer, was voor 22:00 gister
Ja klopt helemaal, deze is helaas vertraagd. Morgen alsnog in huis! :)

Ralf

Ik bestel nog maar zelden supplementen maar ik ga straks denk ik toch maar jullie proteïne pancakes bestellen. Een geweldig idee zoiets met perfecte voedingswaarden.

1. Ja. :)
2. Kijk eens: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21265826
3. Ja, dat is het enige.
4. 2 maand, acht weken!
5. 1000iu per servering! :)

Ja klopt helemaal, deze is helaas vertraagd. Morgen alsnog in huis! :)

Ralf
Is nochtans geen humane studie (san4x vroeg om een humane studie, vandaar), daarnaast een flink verschil in route van toediening (injectie vs oraal). Dit maakt vooral bij deze stof nogal een verschil (wordt flink gemetaboliseerd voor het in de bloedsomloop terechtkomt naar hesperitine). Als ik zo de concentraties transleer van het in vitro model (100 micromolar), zou de huidige dosis 100% geabsorbeerd moeten worden (wat bijzonder onrealistisch is gezien de weg van toediening) om voor die concentratie slechts in serum te zorgen (uitgaande van een bloedvolume van circa 6 liter).

Ik bestel nog maar zelden supplementen maar ik ga straks denk ik toch maar jullie proteïne pancakes bestellen. Een geweldig idee zoiets met perfecte voedingswaarden.
Perfect Protein Pancakes is inderdaad een enorm goede keus! :) Goede voedingswaarden en heerlijk van smaak:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Op elk front de absolute Nr 1 Eiwit Pannenkoek:
-100% de beste en lekkerste Eiwit Pannenkoek verkrijgbaar!
-De 6 beste eiwitten in één product
-Low Carb, perfect in een eiwitdieet
-Hoogste eiwitgehalte, 61.2%
-15.3 gram Eiwit per pannenkoek!
-0.33 cent per pannenkoek
-Makkelijk bakbaar
-Absoluut vetarm <1 gram
-Zowel warm als koud een traktatie
-60 Eiwit Pannenkoeken per verpakking!

Ralf

Thanks, die bijsluiter was niet in de nieuwsbrief gezet.

Wel jammer van al die toevoegingen (dextrose, fructose, sucralose, acesulfame K (!), kleur- en smaakstoffen)...en waarom Silicium Dioxide...da's gewoon zand?

Bij de creatine ultra zit ook silicium dioxide in, wat is daar het voordeel idd van?

Wel goed laten bakken voor je de pannenkoek omdraait. Anders dreigt hij nog al is uit elkaar te vallen;).
Wel een echte aanrader :)

Ralf,

Thanks, maar da's nou niet echt overtuigend.

Ze hebben dit getest op 6 muizen...:

"TA muscles of C57BL6 mice (n = 6) were damaged by freeze injury. Mice were intraperitoneally injected with either PBS or hesperedin (Hsp; 10 and 50 mg·kg−1, i.p.) every day and killed on day 7. "

Bovendien is die dosering vele malen hoger dan de 360mg die in Alpha Muscle zit.

Voor iemand die 80kg weegt zou dosering dan moeten liggen tussen 800mg en 4000mg per dag.

Laatst bewerkt:
Krijgen jullie nog meer 'slaapproducten' in het assortiment? :)
Zoals bullet proof van MP ofzo...

Wel goed laten bakken voor je de pannenkoek omdraait. Anders dreigt hij nog al is uit elkaar te vallen;).
Wel een echte aanrader :)
Is ook erg leuk product, absoluut een aanrader wanneer je aan 't afvallen (bulk kun je evt oats oid toevoegen) bent.
Krijgen jullie nog meer 'slaapproducten' in het assortiment? :)
Zoals bullet proof van MP ofzo...
Buletproof mag helaas niet (l-dopa). Anders kom je in Ressurect-PM of eventueel melatonine/5htp.

Ralf

Hoi B&F-ers, ben ruim een week op wintersport geweest, echt intensief geskied en 2 dagen gesnowboard:D

Heb dagelijks de volgende supplementen en voeding genomen:
s ochtends: wheyperfection shake (en een halve apfelstrudel) of protein pancake (de dag er voor klaar gemaakt)
vlak voor ik ging skiën: shake met nr1
s middags bij de lunch welke we in ons appartement namen: muscle protect (met een apfelstrudel)
direct na terugkomst een dubbele perfect protein shake, daarna een lichte koolhydraatrijke maaltijd heb ook 3x protein pancakes gebakken met fruit, heerlijk!

Dagelijks 70 a 80 pistekilometers op de teller en elke dag topfit :-), Ik dank jullie weer!:thumb:

Uw referentienummer is: C710207

maak er wat moois van x

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven