Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
de X zorgt ervoor dat ik 5+ samples krijg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je, voor de bestelling! Gaan we netjes voor elkaar maken. Dinsdag in huis![]()

Haha, dat is een mooi verhaal. Als je de beste producten mee op vakantie neemt kun je zeker beter presteren. Leuk om te horen dat het zo leuk is geweest op vakantie en genieten lukt het zeker. Nr1, Muscle Protect en Whey Perfection is een hele goede combinatie. Nu weer over tot de orde van de dag?Hoi B&F-ers, ben ruim een week op wintersport geweest, echt intensief geskied en 2 dagen gesnowboard![]()
Heb dagelijks de volgende supplementen en voeding genomen:
s ochtends: wheyperfection shake (en een halve apfelstrudel) of protein pancake (de dag er voor klaar gemaakt)
vlak voor ik ging skiën: shake met nr1
s middags bij de lunch welke we in ons appartement namen: muscle protect (met een apfelstrudel)
direct na terugkomst een dubbele perfect protein shake, daarna een lichte koolhydraatrijke maaltijd heb ook 3x protein pancakes gebakken met fruit, heerlijk!
Dagelijks 70 a 80 pistekilometers op de teller en elke dag topfit :-), Ik dank jullie weer!![]()
Bedankt voor je bestelling. Morgen in huis!Uw referentienummer is: C710207
maak er wat moois van x
Super, dankjewel!Is inderdaad vandaag aangekomen
Klasse service, ook alles goed verpakt en 5 sachets van verschillende dingen gekregen! Heel leuk allemaal, ga hier in de toekomst zeker en vast nog bestellen!
Graag gedaan natuurlijk en weet zeker dat we in de toekomst dezelfde goede service blijven bieden. Prettige avond! 
Dat is wel de bedoeling maar tot op heden hebben we nog geen sampling gehad waarop we kunnen zeggen van "WOW!" Dat is natuurlijk wel de bedoeling met de Perfection Bars en met aardbei, banaan en witte choco is dat gelukt. De rest moet natuurlijk ook zo zijn. We gaan nog even door met de sampling!Ralf, komen er nog nieuwe smaken van de perfection repen? Groeten
Wat ik zo goed vind aan Granny bars, cookies & cream smaak is dat niet elke hap exact het zelfde smaakt. Als je hem open breekt zie je dat er stukjes / brokjes inzitten. Dat is mss iets dat die smaken die nog niet goed genoeg zijn mogelijk beter zou kunnen maken? Weet natuurlijk niet of dat mogelijk is volgens het productieproces van die fabrikant.Dat is wel de bedoeling maar tot op heden hebben we nog geen sampling gehad waarop we kunnen zeggen van "WOW!" Dat is natuurlijk wel de bedoeling met de Perfection Bars en met aardbei, banaan en witte choco is dat gelukt. De rest moet natuurlijk ook zo zijn. We gaan nog even door met de sampling!
Ralf
Super dankjewel Jesse. Het was zo gigantisch druk dat ik zelf pakketjes heb staan in te pakken. Alpha Muscle stond de gehele avond op de inpaktafel. Het lijkt wel dat iedereen zich wil onderscheiden van de gewone boys. Alpha Muscle! "What seperates you from the boys"Nieuwe test booster ben benieuwt naar de eerste ervaringen
Je bedoeld de Granny Bars? Helaas is dat een Amerikaans merk en uit ervaring weet ik dat wij hier heel weinig invloed op hebben.Wat ik zo goed vind aan Granny bars, cookies & cream smaak is dat niet elke hap exact het zelfde smaakt. Als je hem open breekt zie je dat er stukjes / brokjes inzitten. Dat is mss iets dat die smaken die nog niet goed genoeg zijn mogelijk beter zou kunnen maken? Weet natuurlijk niet of dat mogelijk is volgens het productieproces van die fabrikant.
Dat dacht ik, bij elke bestelling boven de 100 euro kun je hele leuke cadeaus uitzoeken bij ons!Zo die gratis samples en cadeaus zijn ook niet mis, krijg gewoon mooie wrist straps erbij.
Voor iedereen zit er wel iets bij, van oats tot dextrose en van wristwraps tot samples! 
Wel goed laten bakken voor je de pannenkoek omdraait. Anders dreigt hij nog al is uit elkaar te vallen.
Wel een echte aanrader![]()
!Gisteren bestelling binnen gehad weet niet als het de bedoeling was
Maar er zat ook een lekkere warme muts in samen met me shakebeker en sample
B&F weet dat ik op me werk wel eens koude oortjes heb?![]()

Super dankjewel Jesse. Het was zo gigantisch druk dat ik zelf pakketjes heb staan in te pakken. Alpha Muscle stond de gehele avond op de inpaktafel. Het lijkt wel dat iedereen zich wil onderscheiden van de gewone boys. Alpha Muscle! "What seperates you from the boys"

Haha, vloeibare aminozuren zijn inderdaad ontzettend smerig. Echter is het zo dat je deze gerust kunt combineren met iets anders. Anders moet het even wennen zijn zijn en dan later is het zeker drinkbaar.Ik ben geen moeilijke eter ook wat supplementen betreft ben ik zeker niet lastig, echter wat is die Amino Direct (vloeibaar) SMERIG!!
Zou ik afradenin hoeverre zou alpha muscle werken voor mensen <21 of eigenlijk voor jonge mensen, die nog genieten van een hoge T-waarde
Kun je beter voor een goede creatine gaan zoals Nr1. Daar heb je veel meer voordeel van.Het nieuwe door ons gesponserde pandBegint er netjes uit te zien!
![]()