BRW
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jazeker. Dat wordt nog een hele operatie om in goede banen te leiden, maar wanneer dit goed loopt weet ik zeker dat we alles nog beter kunnen doen. Allemaal ten voordele van jullie

Super, graag gedaan. Fantastisch om te horen dat het zo goed bevallen is, jij ook bedankt. Het is namelijk zo dat we altijd ons best doen en kleine dingen opvolgen. Succes met je spullen!Zooo net me bestelling van body en fit binnen!! Thnx!! En in opmerkingen gezet of er mishien een pillendoosje bij kon.. En jawel hoor!! Body en fit keep it up! Echt 1 van de beste webshops die ik ken!!

De vraag van de Perfection Bars is echt enorm en de witte chocolade repen verwachten we midden-eind februari weer terug voorradig.
Altijd leuk om te horen. Ik weet zeker dat wij die eerste enorm fijne ervaring waar gaan maken!Maatje van mij attendeerde mij ook al op deze shop, ik ga zeker mijn bestellingen bij jullie plaatsen, lees niets meer dan lof, top hoor! En tot ziens bij de eerstvolgende bestelling![]()

Bedankt voor je complimenten. Zo hoort het ook en ben blij dat het lukt!ik bestel al 4 jaar bijna bij B&F en heb nog nooit klachten gehad, maar voor alles is een 1e keer. Ik had bij me bestelling 4 zakken ultra fine oats, 2 daarvan waren compleet opengescheurd de hele doos zat onder crap weet niet of jullie of de bezorging er ruig mee is geweest maar het was bad mmkay
Kan ik je twee nieuwe zakjes toesturen of is dit reeds geregeld? We versturen natuurlijk altijd hele zakjes, want kapotte, levert immers alleen problemen op. Mijn excuus
Ik hoor 't wel!
Bedankt voor je complimenten. Zo hoort het ook en ben blij dat het lukt!Kan ik je twee nieuwe zakjes toesturen of is dit reeds geregeld? We versturen natuurlijk altijd hele zakjes, want kapotte, levert immers alleen problemen op. Mijn excuus
Ik hoor 't wel!
Ralf

"What seperates you from the boys"
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
Moet zijn:
"What separates you from the boys"
Stuur maar een potje Alpha Muscle voor mijn opmerkzaamheid![]()

Zet het als opmerking bij de volgende bestelling, kun je er vanuit gaan dat je deze in de toekomst erop nieuw bij krijg!naja heb de doos gekieperd en het meel opgevangen dus is nie veel verloren gegaan, vond het alleen vreemd dat 2 zakken op dezelfde wijze de hele bovenkant eraf lag maargoed.

PeptoPro gaat je zeker bevallen. Ondanks de smaak weet ik zeker dat het goed werkt. Met PeptoPro® kies je voor een heel goed product!Bij mij ook mijn bestelling binnen, die 3 in 1 shaker is net een spaceshuttle
ben benieuwd naar Peptopro, hij ruikt in ieder geval al smerig. Als tie net zo goed werkt als hij smerig ruikt, komt 't goed
---------- Post toegevoegd Wed 16 Jan 2013 om 15:37 ----------
Ik zag het ook, ik dacht dat het een grap was![]()
Haha, dankjewel. Kleine lettertjes blij dat je me erop kan wijzen"What seperates you from the boys"
Alpha Muscle: de keiharde spierbundel, de sterkste, positief agressief, degene waartegen iedereen opkijkt!
Moet zijn:
"What separates you from the boys"
Stuur maar een potje Alpha Muscle voor mijn opmerkzaamheid![]()

Wat is er met de agmatine van het huismerk gebeurd? Ik zie het er niet meer tussen staan namelijk.
hey jongens, keb een weekje geleden creatine van jullie binnen gekregen en gebruik die nu ook, nik mis mee en prima op tijd bezorgd! Alleen merkte ik wel dat toen ik een creatine (van on) open deed dat t leek alsof ie al geopend was.. Ik hoop niet dat dit een probleem is? En de andere heeft geen houdbaarheidsdatum op de hals en die is nog ongeopend. Super service btw!

Is het erg als ik die proteine pancakes roer in de pan? Want ik krijg ze maar niet mooi omgedraait dan scheurt die van alle kanten.
(dunner bakken is denk ik de oplossingKan B&F op mijn IM bericht (genaamd: Bestelling klopt niet) reageren want mijn bestelling is niet compleet.