XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We krijgen totaal 10 smaken straks. Door de grote vraag naar Whey Perfection en omdat we de samples echt heerlijk vonden:) De smaken die erbij komen zijn er nog niet. Die komen denk ik volgende week of de week erop. De samples van de nieuwe smaken komen helaas later..

Achjaa eenmaal whey perfection dan blijf je erbij en ik geloof dat er geen smerige smaak whey perfection bestaat of komt :thumbs:

Als vaste klant weer mijn vaste bestelling gedaan.
Samples zijn altijd welkom, misschien iets in de trend van pre workout zou erg fijn zijn!

Alvast bedankt B&F!

Referentie nummer: 116586

Al lang een stille meelezer, nu toch maar geregistreerd voor het volgende.

Ik gebruik weinig supplementen, geen BB, wel vechtsport, en al jaren zeer tevreden met Body&Fit.

Deze week bijvoorbeeld kleine bestelling (30€) en ondanks dat naast de snelle, kosteloze, verzending OOK een gratis shakebeker, EN een sample Cellmass EN een sample Superpump250 EN een sample Nox pump EN een sample Nox Pump Extreme.

Dat is ronduit UITSTEKEND, ik blijf een meer dan tevreden klant.

Petje af, keep up the great work, en hartelijk bedankt.

Al lang een stille meelezer, nu toch maar geregistreerd voor het volgende.

Ik gebruik weinig supplementen, geen BB, wel vechtsport, en al jaren zeer tevreden met Body&Fit.

Deze week bijvoorbeeld kleine bestelling (30€) en ondanks dat naast de snelle, kosteloze, verzending OOK een gratis shakebeker, EN een sample Cellmass EN een sample Superpump250 EN een sample Nox pump EN een sample Nox Pump Extreme.

Dat is ronduit UITSTEKEND, ik blijf een meer dan tevreden klant.

Petje af, keep up the great work, en hartelijk bedankt.

:thumbs: Dat je de moeite neemt om een account aan te maken vind ik echt super. :) We gaan zeker zo door.

Dank je!!!

---------- Toegevoegd om 20:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------

Achjaa eenmaal whey perfection dan blijf je erbij en ik geloof dat er geen smerige smaak whey perfection bestaat of komt :thumbs:

Ik kan bijna niet wachten op de nieuwe smaken en samples. Vergeet niet mij een PM te sturen als de samples van de nieuwe smaken er zijn, ik stuur ze dan direct naar je toe.

---------- Toegevoegd om 20:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:47 ----------

Als vaste klant weer mijn vaste bestelling gedaan.
Samples zijn altijd welkom, misschien iets in de trend van pre workout zou erg fijn zijn!

Alvast bedankt B&F!

Referentie nummer: 116586

Regel ik:D Dank je, voor de bestelling!

De samenstelling is wel ok, maar eigenlijk te duur. + we moeten dan ook nog best veel inkopen. Het risico is dan net iets te groot.

Ja tuurlijk, das te begrijpen, straks koop je een partij in en niemand wil het hebben, dan zit je daar maar met een partij goederen die niets opbrengen :p maar hopelijk zal ooit de vraag een keer ernaar toenemen...

referentienummer: 116611

Heb gisterenavond mijn bestelling geplaatst op Rpm & Drive stack,
Samples zijn altijd welkom,
liefst van een whey?

Animal pump of hemorush welke raden jullie aan

De Fresh Berry Blast-smaak van de Whey is perfect! Ik zou hieraan niks kunnen toevoegen om het beter te laten smaken!
Is het ook mogelijk om het met 250 ml melk te mixen i.p.v 250 ml water zoals aangeduid op het zakje?
Eerste van de vier testjes, reviews van de andere drie komen nog :)

TMS snel bezorgd! helaas geen samples of iets erbij. Maar toch fijn dat het er de volgende dag was. Het smaakt niet super maar is best weg te krijgen. Ben benieuwd naar de werking!

zijn er nog mensen die die anadraulic pump/postal hebben gekocht? ik krijg er precies mega honger van :D zit nu in de cut dus das wat minder maar als ik ga bulken ofzo zal dit wel zorgen dat ik mijn kcal's binnen krijg :cool: maar kan ook aan iets totaal anders liggen.. mss iemand anders zelfde effect?

eiwitten ontvangen, plus tms, ik heb de smaak banaan van perfection whey en miccelair cassein, en eerlijk is eerlijk ze smaken beide zeer goed. Ook heb ik een gratis shaker gehad, bedankt daarvoor. Maar zoals ik hier ook wel vaker lees heb ik dus ook geen samples gehad, dat is een minpuntje daar het beloofd wordt op de site, voor de rest, producten zijn goed en snel geleverd.

16:37 'Bedankt voor uw bestelling bij body en fitshop'
16:47 'Uw bestelling is verzonden'

Heerlijk snel as usual. :D

Vandaag uit mn werk was de postbode voor de 2e keer langs geweest. Heeft hij er nog netjes op gezet dat ik het vanaf vandaag 13:00 kan ophalen. Nog nooit mee gemaakt, dat is al super. Maar dat heeft niet zoveel met jullie te maken.

Dus ik weer op mn fiets doosje opgehaald. Kom thuis, net een kind in een snoepwinkel en... awesome. Er is niks te veel gezegd over de samples bij jullie bestellingen, damn. Ik had er niet eens zoveel verwacht:eek: Voortaan doe ik gewoon loze 3 Euro bestellingen, hopen dat mijn complete work out stack in samples aankomt haha:p

Nee, maar serieus, dit was mijn eerste bestelling en ben meer dan tevreden. Jullie hebben niet alles wat ik wil, maar wat ik wil en wat jullie hebben zal ik zeker bij jullie bestellen:D

Gewoon top:D

Vandaag uit mn werk was de postbode voor de 2e keer langs geweest. Heeft hij er nog netjes op gezet dat ik het vanaf vandaag 13:00 kan ophalen. Nog nooit mee gemaakt, dat is al super. Maar dat heeft niet zoveel met jullie te maken.

Dus ik weer op mn fiets doosje opgehaald. Kom thuis, net een kind in een snoepwinkel en... awesome. Er is niks te veel gezegd over de samples bij jullie bestellingen, damn. Ik had er niet eens zoveel verwacht:eek: Voortaan doe ik gewoon loze 3 Euro bestellingen, hopen dat mijn complete work out stack in samples aankomt haha:p

Nee, maar serieus, dit was mijn eerste bestelling en ben meer dan tevreden. Jullie hebben niet alles wat ik wil, maar wat ik wil en wat jullie hebben zal ik zeker bij jullie bestellen:D

Gewoon top:D

nu word ik nieuwsgierig :D

ilco had mij gevraagd om mijn bevindingen te melden, dat heb ik dus ook gedaan, zoals gezegd de producten zijn goed, en ook lekker, en als er een sample wordt vergeten raak ik daar van niet in de stress hoor, maar ik meld het wel.

Hee,
even een vraagje over de verzending. Heb vandaag(nu net) wat besteld bij jullie, en ben er komende week verder niet naast maandag. ZOu ik maandag mijn pakje nog binnenkrijgen, of moet ik wachten tot de week erna?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven