guardian
Huge Freak
- Waardering
- 176
Het is gisteren geleverd. Thx!Als het goed is moeten ze het inderdaad morgen leveren. Hou mij even op de hoogte.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is gisteren geleverd. Thx!Als het goed is moeten ze het inderdaad morgen leveren. Hou mij even op de hoogte.![]()
Nu net op zaterdag, dat wordt geen maandagHee,
even een vraagje over de verzending. Heb vandaag(nu net) wat besteld bij jullie, en ben er komende week verder niet naast maandag. ZOu ik maandag mijn pakje nog binnenkrijgen, of moet ik wachten tot de week erna?

Hoi Ilco,
ik wil je nog even bedanken voor de super afhandeling van mijn order! Een goede communicatie over de levering en waarom deze iets later dan normaal zou aankomen! En om de "pijn" iets te verlichten ook nog eens een giga hoeveelheid samples! En als slagroom op de taart ook nog eens een vervangend product omdat een product in backorder staat en later nageleverd wordt!
Aan mij heb je een vaste klant!
Ga zo door!

referentienummer: 116611
Heb gisterenavond mijn bestelling geplaatst op Rpm & Drive stack,
Samples zijn altijd welkom,
liefst van een whey?
Ik was vandaag niet aanwezig op kantoor maar als het goed is zitten zer erbij.
De Fresh Berry Blast-smaak van de Whey is perfect! Ik zou hieraan niks kunnen toevoegen om het beter te laten smaken!
Is het ook mogelijk om het met 250 ml melk te mixen i.p.v 250 ml water zoals aangeduid op het zakje?
Eerste van de vier testjes, reviews van de andere drie komen nog![]()
melk en kwark zijn prima. Ben benieuwd naar je bevindingen!TMS snel bezorgd! helaas geen samples of iets erbij. Maar toch fijn dat het er de volgende dag was. Het smaakt niet super maar is best weg te krijgen. Ben benieuwd naar de werking!

16:37 'Bedankt voor uw bestelling bij body en fitshop'
16:47 'Uw bestelling is verzonden'
Heerlijk snel as usual.![]()
We proberen altijd direct te versturen en bij 99% van de bestellingen lukt dit ook.
Vandaag uit mn werk was de postbode voor de 2e keer langs geweest. Heeft hij er nog netjes op gezet dat ik het vanaf vandaag 13:00 kan ophalen. Nog nooit mee gemaakt, dat is al super. Maar dat heeft niet zoveel met jullie te maken.
Dus ik weer op mn fiets doosje opgehaald. Kom thuis, net een kind in een snoepwinkel en... awesome. Er is niks te veel gezegd over de samples bij jullie bestellingen, damn. Ik had er niet eens zoveel verwachtVoortaan doe ik gewoon loze 3 Euro bestellingen, hopen dat mijn complete work out stack in samples aankomt haha
Nee, maar serieus, dit was mijn eerste bestelling en ben meer dan tevreden. Jullie hebben niet alles wat ik wil, maar wat ik wil en wat jullie hebben zal ik zeker bij jullie bestellen
Gewoon top![]()
We hebben toch een behoorlijk assortiment
ilco had mij gevraagd om mijn bevindingen te melden, dat heb ik dus ook gedaan, zoals gezegd de producten zijn goed, en ook lekker, en als er een sample wordt vergeten raak ik daar van niet in de stress hoor, maar ik meld het wel.

Hee,
even een vraagje over de verzending. Heb vandaag(nu net) wat besteld bij jullie, en ben er komende week verder niet naast maandag. ZOu ik maandag mijn pakje nog binnenkrijgen, of moet ik wachten tot de week erna?

Graag gedaan!Is het verstandig om nu/morgen whey te bestellen of is het wachte waard op de nieuwe smaken
Heb nog wel een bodempje cookies, maar moet wel weer me voorraadje hebben![]()
Gisteren mijn fast diet en protein revolution ontvangen en de doos zat vol met samples van jullie nieuwe Whey en RPM en Drive.
Bedankt voor de service
Ga het zeker allemaal testen.
Kan ik die RPM en Drive samen met de Fast Diet gebruiken?
vanochtend vast een pil Fast Diet en RPM genomen om te checken wat ik voel.
Morgen ga ik er echt mee beginnen.
Deze zou ik dus niet gelijktijdig combineren.vin ut goed spul van body en fitshop heb nu de whey isolate ...heb zelden betere whey gezien dan dat ...en laten testen ...aangezien dat ik op mijn bedrijf een high end lab die alles voor me testen als ik het vraag.![]()
Welke smaken mogen we verwachten?Ik weet niet precies wanneer de nieuwe smaken komen. Ik denk eind van de week maar kan ook volgende week zijn. De samples komen helaas nog later.

Welke smaken mogen we verwachten?
Hier een tweede van de vier reviews van de sample-actie van jullie Whey:
De aardbeiensmaak kan ik iedereen aanraden, ik weet nu al waar ik mijn volgende pot Whey ga kopen.
Als je ze met melk mengt, lost het nog steeds goed op, en het smaakt echt verrukkelijk.
Hoe zou ik de smaak omschrijven? Als Fristi. Of in andere woorden gewoon die aardbeienmelk die je kunt kopen in de supermarkt.
Ik zal nog eens de voedingswaarden moeten bekijken om te kijken hoveel g eiwit er op 100 g in zit.
Anyways, ik zou het zeker aankopen, alleen al voor de smaak
Keep it up!![]()

Beste B&F
vanaf wanneer de nieuwe smaken leverbaar.
Wil graag de coconut gaan bestellen

Hoe lang duurt het voordat een bestelling toekomt in België? En met wie leveren jullie dan? Ik heb namelijk niet zo'n goede ervaringen met DPD, moest een keer een pakje een straat verderop gaan zoeken. Ik wil die Whey Perfection van jullie wel eens uitproberen, maar hoop wel dat het goed geleverd wordt.
(Als ik het me goed herriner)Ik herriner me dat ik eens op een dinsdag besteld had , en vrijdag was het toegekomen. In vlaanderen (bij mij toch) leveren ze met TNT post(Als ik het me goed herriner)

Ik herriner me dat ik eens op een dinsdag besteld had , en vrijdag was het toegekomen. In vlaanderen (bij mij toch) leveren ze met TNT post(Als ik het me goed herriner)
Hoe lang duurt het voordat een bestelling toekomt in België? En met wie leveren jullie dan? Ik heb namelijk niet zo'n goede ervaringen met DPD, moest een keer een pakje een straat verderop gaan zoeken. Ik wil die Whey Perfection van jullie wel eens uitproberen, maar hoop wel dat het goed geleverd wordt.

Heee
Ben erg benieuwd namelijk naar die coconut.
Heb nu de cocos van Revolutions, ergggg lekker.
Maar wil straks de whey gelijk bestellen met Anadraulic State GT.
Die is nu lekker gunstig geprijst.
is die nog ff voor die prijs beschikbaar?

Bestelling geplaatst :
B&f perfect protein coockies & cream
B&f Micellar Casein Superior Chocolate
Referentie nummer: 116967
Zou daar eventueel een sampletje perfect protein banaan of berry blast bij?Deze heb ik nog nooit geproeft!De coockies en cream die ik besteld heb eigenlijk ook niet, maar als ik de reacties zo lees kan hij niet anders dan goed zijn!