- Waardering
- 434
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoi B&F, is het mogelijk om een paar samples te krijgen?
de vorige keer heb ik helaas geen samples gekregen van whey perfection... misschien nu dan?
alvast bedankt!
Ref: 116424
De bestelling is al weg maar ik stuur de samples na per post!!Bestelling net weer afgeleverd. Super! En bedankt voor de leuke samples!![]()
Hallo.
Nadat jullie mijn bestelling dinsdag hebben verstuurd is ze zonet dan eindelijk aangekomen.
Niet echt snel, maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen.
Nu, de bestelling is niet alleen voor mij en iedereen rekende op een shakebeker.
Echter denk ik dat ik er 1 tekort kom.
2x whey pefection
2x whey perfection ( 1 met casseine, en 1 met totale muscle solution )
1x EAA
dat is dus 4 shakers en een bidon. helaas pindakaas heb ik er maar 3 + 1 biddon gehad.
Opzich voor mij niet erg, maar jammer voor diegene die er geen krijgt!
Zou tof zijn dat jullie eens even konden nakijken of het idd een vergissing is, of dat ik mis zit.
order nr : 115030
Dank je, voor de bestelling

Ilco komt er ooit van B&F eigenmerk een groot verpakking whey? 10kg?
Kan er eens naar kijken, al hebben we vanwege het succes van Whey Perfection voorlopig niet echt plannen in die richting.

Begrijpelijk. Volgensmij neemt Whey perfection aardig wat tijd in beslag en gaat het als warme broodjes over de toonbank ghehe.
Dan bestel ik gewoon wat meer whey perfection.
Kan haast niet meer wachte op de nieuwe smaken!![]()
en qua drukte heb je gelijk maar daar zijn we alleen maar heel blij mee!
!Heb net rond 14.30 uur fast diet en protien revolution bestelt
Zag dat het al weer onderweg was
mooi hoor! jullie reageren vliegensvlug.
Wil wat vet verbranden dus ik dacht ik probeer fast diet en daarnaast de Protien revolution om niet te veel spier te verliezen.
Goede combi toch?
Ben erg nieuwsgierig naar de fast diet maar dat zal wel goed zijn net als de rest van jullie huisproducten![]()

Daarstraks mijn bestelling binnengekregen ( jaja bij de buren afgeleverd) ik open de doos! en krijg en partij samples in me handen
Bedankt!
Tot de volgende keer![]()
Geen probleem B&Fiig bedankt
Weet je trouwens al iets over Levrone Formula?
vandaag mijn whey perfection cookies and cream binnen gekregen en.... WTF hoe kan die zo lekker zijndit is echt de beste shake die ik gedronken heb. deze overtreft berry blast met kop en schouders(en die was al top). alweer complimenten!!!! owja bedankt voor de samples whey chocola
![]()
Daar zijn we blij mee!Heb net voor 200 eu besteld, wordt altijd erg gelukkig van jullie![]()
(maak ik er een mooi pakketje van!)Heb net rond 14.30 uur fast diet en protien revolution bestelt
Zag dat het al weer onderweg was
mooi hoor! jullie reageren vliegensvlug.
Wil wat vet verbranden dus ik dacht ik probeer fast diet en daarnaast de Protien revolution om niet te veel spier te verliezen.
Goede combi toch?
Ben erg nieuwsgierig naar de fast diet maar dat zal wel goed zijn net als de rest van jullie huisproducten![]()

Ow da's inderdaad wel een beetje duur, ik weet ook niet of het echt zo goed is zoals Kevin Levrone zelf zegt...
Heb ik weer net whey besteld komen er weer nieuwe smakenIk ben wel zeer benieuwd hoe de nieuwe smaken
De smaken die erbij komen zijn er nog niet. Die komen denk ik volgende week of de week erop. De samples van de nieuwe smaken komen helaas later..