MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geld al ontvangen bestnr 114732?
Bedankt.

Bedankt voor de supersnelle verzending! Heb zelfs niet eens tot 6uur moeten wachten zoals gewoonlijk! Alleen geen samples helaas maargoed je kan niet alles hebben ;)

Dank je:) Laat het mij volgende keer even weten als je bestelt dan maak ik de vergeten samples direct goed!!

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

zal straks een pic poste :) zijn allemaal zakjes met telkens de dosis pillen in :cool:

trouwens, ik was eens de bus aan het bekijken van anadraulic state GT en daar staat blijkbaar niet op hoe je het moet pakke? 1-3 scoops..
ik kap het altijd maar gwn in wat water :D found, mixe in 250-300ml water, check :cool:

Anadraulic State GT;
1 scoop is voldoende voor 1 dosering.:)

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

ik heb vandaag voor het eerst besteld bij body en fit, bestel normaal altijd bij xxl, eens de eiwitjes van body en fit proberen, whey en caseine en de total muscle solution, de verhalen hier zijn ok, ben benieuwd.

:thumbs: Thanks, dat waarderen we. Laat maar weten hoe je bevindingen zijn:)

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Geld al ontvangen bestnr 114732?
Bedankt.

Kan ik hier vandaan niet checken maar die ik morgenochtend op kantoor direct voor je. Ik laat het je dan natuurlijk direct weten.

Anadraulic State GT;
1 scoop is voldoende voor 1 dosering.:)

ik pakte er dus 2 :D
vandaar dat de smaak ook ietsje zuurder was, maar zoals het gezegde zegt: zuur in de mond maakt de spieren rond :thumbs:
maar eu, geeft wel goeie pomp (niet té) en lekkere energie! ging volle speed door de gym :cool: toch een PR gezet deze training, nu aan de postal LG :cool: paar trainingen ermee en ik probeer een review te maken!

voor milkeyshakey:
mn internetconnectie suckt voor de moment (belgië.. limieten...) heb de foto al getrokken, hij komt er later aan!

EDIT:
2126eis.jpg

knalproduct maar ziet er wat sick uit :D

Laatst bewerkt:
ik pakte er dus 2 :D
vandaar dat de smaak ook ietsje zuurder was, maar zoals het gezegde zegt: zuur in de mond maakt de spieren rond :thumbs:
maar eu, geeft wel goeie pomp (niet té) en lekkere energie! ging volle speed door de gym :cool: toch een PR gezet deze training, nu aan de postal LG :cool: paar trainingen ermee en ik probeer een review te maken!

voor milkeyshakey:
mn internetconnectie suckt voor de moment (belgië.. limieten...) heb de foto al getrokken, hij komt er later aan!

Ben benieuwd thx ;)

Animal cuts spreken me op het moment toch het meest aan. Ookal twijfel ik ook heel erg om gewoon een goede ECA stack te bestellen voor het zelfde geld. ;)

Edit: Ziet er wel geflipt uit idd. Elke kleur zeker zijn functie?

Ben benieuwd thx ;)

Animal cuts spreken me op het moment toch het meest aan. Ookal twijfel ik ook heel erg om gewoon een goede ECA stack te bestellen voor het zelfde geld. ;)

Edit: Ziet er wel geflipt uit idd. Elke kleur zeker zijn functie?

yes indeed :)
blauwe: diuretic
rode: energy
...

ECA stack zal je sneller op droog staan maar blijft illegaal en blijft zo ook zijn gevaren hebben maar hierover discussiëren we beter niet in dit topic ;)

Dank je:) Laat het mij volgende keer even weten als je bestelt dan maak ik de vergeten samples direct goed!!

---------- Toegevoegd om 19:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

Top! :D Hier nog even een blije reactie.. De Whey Cookie en Cream is zeer goed bevonden hier! Ben er erg blij mee en laat de whey isolaat voortaan lekker liggen! Had toch een vieze smaak dus komt allemaal mooi uit! Jullie hebben een vaste klant erbij ;)!

Top! :D Hier nog even een blije reactie.. De Whey Cookie en Cream is zeer goed bevonden hier! Ben er erg blij mee en laat de whey isolaat voortaan lekker liggen! Had toch een vieze smaak dus komt allemaal mooi uit! Jullie hebben een vaste klant erbij ;)!

Cookies en cream is idd top! :zuip:

Toch nu ik richting het einde van de pot ga begin ik hem toch steeds minder lekker te vinden. :) Kan niet wachten op de vernieuwde smaken van Whey Perfection. Als het perfect uitkomt dan is die op als de nieuwe er zijn! :cool:

Super, we krijgen veel postieve reacties en daar zijn we echt blij mee!:)

:thumb: Dank je..

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Cookies en cream is idd top! :zuip:

Toch nu ik richting het einde van de pot ga begin ik hem toch steeds minder lekker te vinden. :) Kan niet wachten op de vernieuwde smaken van Whey Perfection. Als het perfect uitkomt dan is die op als de nieuwe er zijn! :cool:

We hebben dan al 10 smaken in de Whey Perfection:cool: Ik hoop dat de 4 nieuwe smaken er eind volgende week zijn. Ik laat het direct weten:)

hoi B&F, is het mogelijk om een paar samples te krijgen?

de vorige keer heb ik helaas geen samples gekregen van whey perfection... misschien nu dan?

alvast bedankt!

Ref: 116424

Ik ga volgende week op examenreis maar daarvoor wil ik nog even een week extra hard trainen en beginnen met TMS. Is het onverstandig om na de eerste week gebruik (vanwege creatine) een week te stoppen. Of maakt dit niet uit? Ik zou graag me zooi meenemen op vakantie, maar ik heb geen zin om kilo's wit poeder mee te nemen:P

EDIT:
Heb de bestelling maar net geplaatst! Hoop dat hij snel binnen is + sample. Heb je toevallig een sample van een casseine product? Ga denk binnenkort een tonnetje aanschaffen voor voor het slapen gaan.

Laatst bewerkt:
Ik ga volgende week op examenreis maar daarvoor wil ik nog even een week extra hard trainen en beginnen met TMS. Is het onverstandig om na de eerste week gebruik (vanwege creatine) een week te stoppen. Of maakt dit niet uit? Ik zou graag me zooi meenemen op vakantie, maar ik heb geen zin om kilo's wit poeder mee te nemen:P

Van die ene week extra hard trainen zal je niks merken.

Want je traint de rest van de weken, minder hard?
Dan had je die weken maar extra hard moeten trainen.

Gewoon van je vakantie genieten en daarna beginnen met creatine, Want zolang je voeding niet op orde is, is supplementen zonde van je geld.

Van die ene week extra hard trainen zal je niks merken.

Want je traint de rest van de weken, minder hard?
Dan had je die weken maar extra hard moeten trainen.

Gewoon van je vakantie genieten en daarna beginnen met creatine, Want zolang je voeding niet op orde is, is supplementen zonde van je geld.

Oh nee het is niet zo dat ik niet hard trainde hoor:P Deze week al 4 keer geweest. Maar ik wilde gewoon een weekje extra knallen zodat ik de eerste 3 dagen daar nog spierpijn heb;) Examens zijn weer voorbij dus heb nu ook de hele dag de tijd. maar Total Muscle Solution pas nemen na vakantie? Misschien werkt de creatine dan niet, maar er zit nog zoveel meer in.

Oh nee het is niet zo dat ik niet hard trainde hoor:P Deze week al 4 keer geweest. Maar ik wilde gewoon een weekje extra knallen zodat ik de eerste 3 dagen daar nog spierpijn heb;) Examens zijn weer voorbij dus heb nu ook de hele dag de tijd. maar Total Muscle Solution pas nemen na vakantie? Misschien werkt de creatine dan niet, maar er zit nog zoveel meer in.

Oh oke,

Maar je gaat eerst op vakantie, waar je niet traint. Waarschijnlijk zal je voeding daar ook niet in orde zijn, maar je wilt wel supplementen gebruiken ?

Van mij mag je, maar je zult er denk niks van ondervinden. Gewoon weekje wachten en thuis weer aan de slag, en extra hard knallen!

Edit: Je hebt dus al besteld, waarvoor vraag je dan advies ?
Maar lees ook examenreis, daar zal waarschijnlijk aardig wat alcohol doorheen gaan dan kan je het helemaal vergeten. Gewoon week wachten en dan trainen

Laatst bewerkt:
Oh oke,

Maar je gaat eerst op vakantie, waar je niet traint. Waarschijnlijk zal je voeding daar ook niet in orde zijn, maar je wilt wel supplementen gebruiken ?

Van mij mag je, maar je zult er denk niks van ondervinden. Gewoon weekje wachten en thuis weer aan de slag, en extra hard knallen!

Edit: Je hebt dus al besteld, waarvoor vraag je dan advies ?
Maar lees ook examenreis, daar zal waarschijnlijk aardig wat alcohol doorheen gaan dan kan je het helemaal vergeten. Gewoon week wachten en dan trainen

Ik heb het besteld omdat ik het toch wel wil gebruiken. Het zit zo dat ik over een week wegga en sowieso dan mijn shakes en sups niet meeneem voor die week. Ik vroeg om advies of ik nu eerst een week met tms zou trainen, en dan een week pauze en dan erna weer verder. Of pas na mijn vakantie zou beginnen. thx voor je hulp

Ik heb het besteld omdat ik het toch wel wil gebruiken. Het zit zo dat ik over een week wegga en sowieso dan mijn shakes en sups niet meeneem voor die week. Ik vroeg om advies of ik nu eerst een week met tms zou trainen, en dan een week pauze en dan erna weer verder. Of pas na mijn vakantie zou beginnen. thx voor je hulp

Oh oke verkeerd begrepen, Excuses.

Geniet van je vakantie!

Je kan gwn direct beginnen met die TMS lijkt mij hoor, het is deels ook pre-wo/post-wo.. je gaat toch ook niet geen pre-wo nemen omdat je een week later op vakantie gaat? :D gwn nemen en knalle :cool: op vakantie zou ik het ook niet meenemen :rolleyes: have fun!

Ik heb die wms stack in huis, en gebruik het nu een tijdje.
WMS wordt sneller door het lichaam opgenomen dan dextrose.
Maar wat is er precies zo speciaal aan eigenlijk.

Werkt het hetzelfde als vitargo?

Ik heb die wms stack in huis, en gebruik het nu een tijdje.
WMS wordt sneller door het lichaam opgenomen dan dextrose.
Maar wat is er precies zo speciaal aan eigenlijk.

Werkt het hetzelfde als vitargo?

je bedoelt Vitargo Carboloader?
is ongeveer hetzelfde hoor..

Wat maakt het zo speciaal.. Waxy Maize Starch is een snel werkende bron van complexe koolhydraten (zonder suikers of lactose)
Dit product heeft de laagste osmolaliteit (hoe lager de osmolaliteit, hoe sneller de opname in de bloedbaan), en bereikt zo sneller de spieren. (zie productomschrijving) snellere en meer insuline afgifte zodat voedingsstoffen worden getransporteerd naar cellen in het lichaam.

Dextrose zijn snelle suikers en die glucose zorgt dan voor een betere opname van allerlei voedingsstoffen. Glucose moleculen zijn de allerkleinste vorm van koolhydraten en de snelst opneembare, laat het de bloedsuikerspiegel snel stijgen en zo wordt insuline snel vrijgelaten in de bloedstroom, waardoor opname van voedingsstoffen in spierweefsel wordt bespoedigd.

De snelheid van opname is dus een verschil.
Dextrose wordt iets langzamer opgenomen opnamen van dextrose is na 5-10min

vitargo is gemaakt uit aardappelzetmeel en waxy maize of Vextrago uit maiszetmeel.

de pieken van de carbs uit dextro zijn hoger en gevaar tot vetvorming

Laatst bewerkt:
Bestelling net weer afgeleverd. Super! En bedankt voor de leuke samples! :)

Hallo.
Nadat jullie mijn bestelling dinsdag hebben verstuurd is ze zonet dan eindelijk aangekomen.
Niet echt snel, maar daar kunnen jullie natuurlijk niets aan doen.
Nu, de bestelling is niet alleen voor mij en iedereen rekende op een shakebeker.
Echter denk ik dat ik er 1 tekort kom.

2x whey pefection
2x whey perfection ( 1 met casseine, en 1 met totale muscle solution )
1x EAA

dat is dus 4 shakers en een bidon. helaas pindakaas heb ik er maar 3 + 1 biddon gehad.

Opzich voor mij niet erg, maar jammer voor diegene die er geen krijgt :p !
Zou tof zijn dat jullie eens even konden nakijken of het idd een vergissing is, of dat ik mis zit.
order nr : 115030

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven