XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die had natuurlijk wel meegeleverd moeten worden! kunnen we je dat zakje ook extra meezenden met je volgende bestelling:D?

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 20:25 ----------

Wat betreft het balletje, Die kun je er inderdaad in je shaker doen zodat het poeder wat beter oplost, zoals je collega bodybuilder zelf al zegt is het bij de Whey Perfection geen probleem wanneer je het zonder doet want deze lost van zichzelf al erg goed op:D

Ik hou je er de volgende keer op :p Nee joh, maakt me niet zoveel uit om eerlijk te zijn.

Toen ik Shaker pro las, dacht ik dat het om dat ding ging dat op een of ander manier met een baterij werkt. Ik zag laatst in een van de topics hier, waarin een shake baker een elektrische draai ding had. Wel geinig. Anyway, the whey lost inderdaad al erg goed op.

Ik hou je er de volgende keer op :p Nee joh, maakt me niet zoveel uit om eerlijk te zijn.

Toen ik Shaker pro las, dacht ik dat het om dat ding ging dat op een of ander manier met een baterij werkt. Ik zag laatst in een van de topics hier, waarin een shake baker een elektrische draai ding had. Wel geinig. Anyway, the whey lost inderdaad al erg goed op.

haha, je hebt er recht op dus vandaar, niets moet natuurlijk :D

is weer goed opgelost, top service zoals gewoonlijk:p

Jep, bij de whey van B&F gebruik ik het balletje nooit:D Vind het teveel herrie maken en te lastig om schoon te houden :P
De whey van B&F lost ook perfect op zonder ;)

Doe af en toe wel eens zonder die bal, maar merk toch dat ie dan niet goed oplost hoor. Laatst nog een dikke brok whey in mn bek, gadverdamme. Cookies en cream overigens.

Doe af en toe wel eens zonder die bal, maar merk toch dat ie dan niet goed oplost hoor. Laatst nog een dikke brok whey in mn bek, gadverdamme. Cookies en cream overigens.

Dat is inderdaad niet erg fijn! dan maar de blenderball gebruiken! :D

Zo. Ik had een nieuwe sporttas nodig dus maar gelijk de muscle bag gedaan en een pot micelair caseïn! Kan ik die in de ochtend nemen en voor het slapen ? Dan rondom het sporten gewoon whey perfection voor snelle eiwitten? En waarom is het op=op ? Komt er een nieuw casein product ??

Laatst bewerkt:
Komen er ook nog combinatie-toppers/voordeel met de Isolaat Perfection? Een combinatie van Isolaat Perfection met Nr. 1 zou pas echt perfect zijn!

had onder meer taurine en caffeine tabs besteld van Power Force.bestelling C734128

Op jullie site stonden deze gedoseerd aan 765mg per serving taurine, maar op het potje toegestuurd staat er maar 600mg op.
Beetje jammer, anders had ik de pure taurine caps gekozen zonder caffeine, want 600mg is net te weinig.

voor de rest, pakje netjes de dag erna toegekregen!wel geen gratis sachet erbij;kon deze wel aanvinken bij de bestelling maar kwam er steeds niet bij te staan als ik factuur wou betalen.

Laatst bewerkt:
Zo. Ik had een nieuwe sporttas nodig dus maar gelijk de muscle bag gedaan en een pot micelair caseïn! Kan ik die in de ochtend nemen en voor het slapen ? Dan rondom het sporten gewoon whey perfection voor snelle eiwitten? En waarom is het op=op ? Komt er een nieuw casein product ??

De caseine kan je voor het slapen gaan nemen, daarnaast zou ik je wel aanraden om whey perfection ook in de ochtend te nemen. Je hebt dan meer aan een eiwit wat snel word opgenomen:) We krijgen hier een nieuwe versie van, product gaat er dus niet!

Komen er ook nog combinatie-toppers/voordeel met de Isolaat Perfection? Een combinatie van Isolaat Perfection met Nr. 1 zou pas echt perfect zijn!

We zullen er eens naar kijken, horen dit wel meer van klanten dus misschien gooien we deze combi er toch;)

had onder meer taurine en caffeine tabs besteld van Power Force.bestelling C734128

Op jullie site stonden deze gedoseerd aan 765mg per serving taurine, maar op het potje toegestuurd staat er maar 600mg op.
Beetje jammer, anders had ik de pure taurine caps gekozen zonder caffeine, want 600mg is net te weinig.

voor de rest, pakje netjes de dag erna toegekregen!wel geen gratis sachet erbij;kon deze wel aanvinken bij de bestelling maar kwam er steeds niet bij te staan als ik factuur wou betalen.

Excuses, gaan we meteen aanpassen! Neem voordat je weer een bestelling gaat plaatsen contact met ons op, gaan we je op een mooie manier compenseren:D

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 07:08 ----------

PS. perfection bar white choco is ook weer binnen:D:D

Laatst bewerkt:
Witte choco bar binnen?! Vanavond even een bestelling plaatsen.. :)

Witte choco bar binnen?! Vanavond even een bestelling plaatsen.. :)
Perfection Bar Witte chocolade is sneller binnen dan verwacht. Dat word weer smullen!!
perfect%20bars2.jpg

bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

Weer zes fantastische producten! Pak die korting!
D-Aspartic Acid
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van 14.90 voor 12.50!

Beta Alanine Pure
Van 12.90 voor 9.90!

Jack3d Micro
Van 39.90 voor 34.00!

100% Pure Micronized Creatine
Van 14.90 voor 11.00!

Tested Agmatine

Van 24.90 voor 19.90!

Glucosamine, Chondroitine & MSM
Van 14.90 voor 12.90!

Glucosamine blabla.
Echt goede spul.
Als je een zere gewricht hebt echt nemen dat spul.
heeft mij iig erg goed gedaan.

Zojuist order C734891 binnen gekregen. Bij opmerkingen, en op DBB, heb ik gevraagd om een Chocolate Sensation sample van isolaat. Beetje jammer dat er strawberry bij zit :mad:

Zojuist order C734891 binnen gekregen. Bij opmerkingen, en op DBB, heb ik gevraagd om een Chocolate Sensation sample van isolaat. Beetje jammer dat er strawberry bij zit :mad:

weet je hoe facking veel order's ze krijgen bij B&F iedere dag. als ze dan ook nog moeten gaan selecteren welke smaak de samples hebben zijn ze wel heel lang bezig.
Dus niet janken en blij zijn dat je samples krijgt, of gewoon die smaak bestellen. :rolleyes:

Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat deze ontvangen is. We doen elke dag ons best om zo goed mogelijk alle wensen op te volgen, echter is dit niet altijd mogelijk doordat sommige smaken of enorme drukte oid niet binnen handbereik zijn. Ik hoop dat je dat ook begrijpt, het is tenslotte toch iets gratis:)

Ralf

Heb weer een bestellinkje gedaan Ralf. Niet eens minuut later werd het verstuurd.
Ik vraag me af of er naar opmerkingen gekeken is....wat denk je Ralf?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven