Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer zijn die hoodies weer beschikbaar?

Net weer een mooie bestelling geplaatst, hoop dat ik 'm snel binnen heb. :) (C735619)

toch nog 1 vraagje:

Als het whey hydrolisaat sneller opgenomen wordt, is het dan een optie om whey perfection 's ochtends te nemen (zoals ik altijd doe) en whey hydrolisaat na de training (want als het sneller opgenomen wordt heb ik toch ook meer kans dat er meer opgenomen wordt aangezien mijn opname niet helemaal goed verloopt)?

of kan ik het dan toch beter gewoon bij whey perfection houden?

groetjes,
Daniel
Ja, dat kan gerust. Echter is de keus Whey Perfection voldoende. Deze bevat immers ook concentraat, isolaat en hydrolisaat. :)
Wanneer zijn die hoodies weer beschikbaar?
Martyynnnn! Op korte termijn helaas niet. We merken dat het kwa kleding niet heel populair is en dat onze klanten liever goodies hebben. Zo hebben we nu mutsen, sportbroeken die komen en de Feed the Beast shirts. Misschien in de toekomst weer iets anders, voor suggesties staan we open! :)
Net weer een mooie bestelling geplaatst, hoop dat ik 'm snel binnen heb. :) (C735619)
Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes verwerken, morgen in huis!

Ralf

Ja, dat kan gerust. Echter is de keus Whey Perfection voldoende. Deze bevat immers ook concentraat, isolaat en hydrolisaat. :)

Martyynnnn! Op korte termijn helaas niet. We merken dat het kwa kleding niet heel populair is en dat onze klanten liever goodies hebben. Zo hebben we nu mutsen, sportbroeken die komen en de Feed the Beast shirts. Misschien in de toekomst weer iets anders, voor suggesties staan we open! :)

Ralf
sportbroeken?
lange broeken? lengtematen? geïnteresseerd!!

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 08:58 ----------

Oh ja, Ralf, hebben jullie nog naar de Muscle Protect prijs per 2 gekeken?

groeten!

sportbroeken?
lange broeken? lengtematen? geïnteresseerd!!

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 08:58 ----------

Oh ja, Ralf, hebben jullie nog naar de Muscle Protect prijs per 2 gekeken?

groeten!
Sportbroeken, joggingbroeken worden het. Inderdaad lange ppen. En ja, Muscle Protect staat erop. Ik moest even aandringen bij de directie, dus dit geldt alleen vandaag!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Ralf

Sportbroeken, joggingbroeken worden het. Inderdaad lange ppen. En ja, Muscle Protect staat erop. Ik moest even aandringen bij de directie, dus dit geldt alleen vandaag!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Beschermt je spieren
-Herstel terwijl je traint
-Laat je beter presteren
-Cardio en krachttraining
-Bijna verplicht als je op dieet bent
-Vetvrije spiermassa winst
-0 gram suikers per dosering
-Heerlijk verfrissende smaken

Ralf
haha, even overleg met de aandeelhouders gehad? en zo te zien heb je een compromis moeten sluiten... nu is de korting per 4 potten... klopt dat of is dat een verwerkingsfoutje?

zouden jullie voor die broeken, als ze op de site komen, erbij kunnen zijn wat de binnenbeenmaat is? ik heb nog al lange stelten, dus is voor mij belangrijk om te weten. Je wilt niet weten hoevaak ik al teleurgesteld ben met het passen van joggingbroeken... vaak is de xxl net zo lang als de m, maar dan met de wijdte van een circustent.

haha, even overleg met de aandeelhouders gehad? en zo te zien heb je een compromis moeten sluiten... nu is de korting per 4 potten... klopt dat of is dat een verwerkingsfoutje?

zouden jullie voor die broeken, als ze op de site komen, erbij kunnen zijn wat de binnenbeenmaat is? ik heb nog al lange stelten, dus is voor mij belangrijk om te weten. Je wilt niet weten hoevaak ik al teleurgesteld ben met het passen van joggingbroeken... vaak is de xxl net zo lang als de m, maar dan met de wijdte van een circustent.
Haha met Ilco! :) Sorry, je hebt gelijk. Ik heb het aangepast. We werken er nog aan en zodra we deze hebben, zal ik de maten er voor je bij zetten! :)

Ralf

Haha met Ilco! :) Sorry, je hebt gelijk. Ik heb het aangepast. We werken er nog aan en zodra we deze hebben, zal ik de maten er voor je bij zetten! :)

Ralf
helemaal geweldig! en hoe cool is dit dan: B&F past op verzoek van een klant zijn prijzen aan... master hoor!
ik ga vanavond thuis even bestellen!

Heren, ben naar aanleiding van een breuk eens even aan t googlen wat voor supplementen kunnen helpen bij snel herstel. Osteobolin-C verkopen jullie zie ik, of zijn er ook andere opties?

Glucosamine, chrondoitine & MSM van hun huismerk werkt wel Nice abfab :) heb er vrij goede ervaring mee, had vaker last van m'n gewrichten nu een stuk minder.

B&F kunnen jullie even naar men mail kijken? gaat me erom dat jullie kunnen zeggen of jullie de vragen wel of niet kunnen beantwoorden. want als jullie zoal zien dat je dat niet kunt beantwoorden moet ik nog druk aan het bellen.

Ralf

Meen je niet! ik train altijd in die truien omdat ze zo extreem lekker zitten! erg jammer!
Word nu eigenlijk gedwongen om een XXL trui te bestellen

Laatst bewerkt:
B&F dankjewel, deze antwoorden voldoen. Erg bedankt.

helemaal geweldig! en hoe cool is dit dan: B&F past op verzoek van een klant zijn prijzen aan... master hoor!
ik ga vanavond thuis even bestellen!
Super, graag gedaan. Haal ik het er morgenochtend weer af!
Heren, ben naar aanleiding van een breuk eens even aan t googlen wat voor supplementen kunnen helpen bij snel herstel. Osteobolin-C verkopen jullie zie ik, of zijn er ook andere opties?
Ja, Osteobolin-C is eigenlijk pure Cissus. Erg prijzig maar een heel goed product. Je zou eens naar het alternatief van Unstoppable kijken of joint support producten.
Glucosamine, chrondoitine & MSM van hun huismerk werkt wel Nice abfab :) heb er vrij goede ervaring mee, had vaker last van m'n gewrichten nu een stuk minder.
:thumbs:
B&F kunnen jullie even naar men mail kijken? gaat me erom dat jullie kunnen zeggen of jullie de vragen wel of niet kunnen beantwoorden. want als jullie zoal zien dat je dat niet kunt beantwoorden moet ik nog druk aan het bellen.
We hebben het enorm druk en de mail word heel hard aangewerkt. Ons streven is dezelfde dag nog een antwoord te geven, maar hoop dat je er begrip voor hebt als het eens niet lukt.:rolleyes:
Meen je niet! ik train altijd in die truien omdat ze zo extreem lekker zitten! erg jammer!
Word nu eigenlijk gedwongen om een XXL trui te bestellen
Dat is goed nieuws. Goed bezig. Het zijn fantastische truien inderdaad. Wie weet volgend winterseizoen weer!
B&F dankjewel, deze antwoorden voldoen. Erg bedankt.
Graag gedaan! :) :thumbs:

Ralf

Hmm ja ok ik dacht dat osteobolin-c en glucosamine toch wel redelijk in t zelfde rijtje thuis hoorde, maar botbreuk lijkt me sowieso niet dat een supp daar veel aan gaat doen, anders kregen mensen het ook wel voorgeschreven als medicatie.

Mannen, zouden jullie even je PM willen bekijken? ;)

thanks

Voor je gewrichten toch? Ik heb t over botbreuk.

Dit is inderdaad voor je aanhechtingen, gewrichten en pezen. Hierbij dan extra calcium dan zal dat zeker schelen in de pijn, het zijn dan ook geen medicijnen maar zal zeker het ongemakelijke gevoel met trainen wel verminderen:o

Hmm ja ok ik dacht dat osteobolin-c en glucosamine toch wel redelijk in t zelfde rijtje thuis hoorde, maar botbreuk lijkt me sowieso niet dat een supp daar veel aan gaat doen, anders kregen mensen het ook wel voorgeschreven als medicatie.

Daar heb je gelijk in;)

Mannen, zouden jullie even je PM willen bekijken? ;)

thanks

Gedaan!:)

Wanneer verwachten jullie de CLA MegaPack weer terug? Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven