Graag gedaan!

Hier kan ik helaas de levertijd niet van aangeven. Dit is namelijk uitverkocht bij de leverancier, zodra deze er weer is vind je dit op de website.Wanneer verwachten jullie de CLA MegaPack weer terug? Alvast bedankt.

Ralf
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag gedaan!

Hier kan ik helaas de levertijd niet van aangeven. Dit is namelijk uitverkocht bij de leverancier, zodra deze er weer is vind je dit op de website.Wanneer verwachten jullie de CLA MegaPack weer terug? Alvast bedankt.

Uw bestelling met referentienummer: C736255 is verzonden.Super, graag gedaan. Haal ik het er morgenochtend weer af!
Op korte termijn verwachten we nog geen isolaat smaken of een stevia variant.Wanneer kunnen wij nieuwe smaken voor de isolate verwachten?
Komt er ook een stevia variant van de isolate?
Nee, helaas nog niet. We verkopen op dit moment de 1500 grams verpakkingen uit, vandaar de scherpe prijs. Zodra alle smaken uitverkocht zijn zullen we overschakelen naar een nieuwe verpakking. Vanaf dat moment zijn ook alle smaken weer leverbaar.Al enig idee wanneer de Caseine met bananensmaak terug in het assortiment opgenomen kan worden?
Graag gedaan hoor! Haha het maakt niet uit, die kleine shaker is ook handig. Laat je even weten hoe het gegaan is?Uw bestelling met referentienummer: C736255 is verzonden.
bedankt Ralf!!
vanavond trainen, en dan mijn weekend trainingen (Borst+Schouders en benen + armen)weer met MP... zal me heel wat spierpijn gaan schelen!
Oh ja, en die Pink Mini Shaker is natuurlijk voor mijn vrouw he...
Dankje Jesse. Ik zal het aan mijn collega doorgeven!

Is er een gelijkaardig product aan powerfull?
Ik kon echt lekker slapen van dat spul. (mss wel placebo dunno)
Zelf ben ik erg te spreken over de Melatonine
Placebo's doen wij niet aan
Hoi B&F,
Welke (multi)vitamine supplement raad jij aan. Ik had laatst uni-vite van universal maar heb echt geen idee welke nu te nemen aangezien ik die ook zomaar snel had besteld.
Mvg,

Hey B&F
Enig idee wanneer mijn bestelling met ref. C734375 wordt verzonden? Heb geen tracking ontvangen of bevestiging van verzending ontvangen ditmaal.
Mvg

Qua prijs/kwaliteit verhouding zou in persoonlijk de Body Building Vitamin Pack pakken van ons eigen merk! Andere goede opties zouden kunnen zijn: Adam(now), Alive Multi, Vitamin Pack (ISS)
---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 17:58 ----------
Ga ik even voor je uitzoeken! Laat je het weten door middel van een PM![]()
Ok thanks B&F voor de alweer vlekkeloze service!!!! Blijven gaan :-)
Mochten er nog problemen zijn horen wij dat uiteraard graag! 
Bij me bestelling zat ook een 3 in 1 shake beker, maar die zat er niet bij? komt die dan later of is er wat mis gegaan ;p
Laat het je zsm weten
Uiteindelijk gaat het om de werking!Vasa grow zijn .de pillen aan de groten kant aangezien je er 4/8 moet inemen is dat lastig.
voor de rest is vasagrow een top product !
Weet zeker dat het goed gaat bevallen, succes ermee!Vasa grow zijn .de pillen aan de groten kant aangezien je er 4/8 moet inemen is dat lastig.
voor de rest is vasagrow een top product !

Vandaag mijn bestelling binnen (C734131), zoals gewoonlijk weer goed geregeld echter ontbreekt mijn 'Isolaat Perfection Sachet"
btw: hoe gebruik je nou die Shaker Pro, gewoon dat veertje erbij gooien en shaken?
?Vandaag mijn bestelling binnen (C734131), zoals gewoonlijk weer goed geregeld echter ontbreekt mijn 'Isolaat Perfection Sachet"
btw: hoe gebruik je nou die Shaker Pro, gewoon dat veertje erbij gooien en shaken?
Jep, bij de whey van B&F gebruik ik het balletje nooitVind het teveel herrie maken en te lastig om schoon te houden
De whey van B&F lost ook perfect op zonder![]()