MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer kunnen wij nieuwe smaken voor de isolate verwachten?
Komt er ook een stevia variant van de isolate?

Al enig idee wanneer de Caseine met bananensmaak terug in het assortiment opgenomen kan worden?

Super, graag gedaan. Haal ik het er morgenochtend weer af!
Uw bestelling met referentienummer: C736255 is verzonden.
bedankt Ralf!!
vanavond trainen, en dan mijn weekend trainingen (Borst+Schouders en benen + armen)weer met MP... zal me heel wat spierpijn gaan schelen!
Oh ja, en die Pink Mini Shaker is natuurlijk voor mijn vrouw he...

Wanneer kunnen wij nieuwe smaken voor de isolate verwachten?
Komt er ook een stevia variant van de isolate?
Op korte termijn verwachten we nog geen isolaat smaken of een stevia variant.
Al enig idee wanneer de Caseine met bananensmaak terug in het assortiment opgenomen kan worden?
Nee, helaas nog niet. We verkopen op dit moment de 1500 grams verpakkingen uit, vandaar de scherpe prijs. Zodra alle smaken uitverkocht zijn zullen we overschakelen naar een nieuwe verpakking. Vanaf dat moment zijn ook alle smaken weer leverbaar.
Uw bestelling met referentienummer: C736255 is verzonden.
bedankt Ralf!!
vanavond trainen, en dan mijn weekend trainingen (Borst+Schouders en benen + armen)weer met MP... zal me heel wat spierpijn gaan schelen!
Oh ja, en die Pink Mini Shaker is natuurlijk voor mijn vrouw he...
Graag gedaan hoor! Haha het maakt niet uit, die kleine shaker is ook handig. Laat je even weten hoe het gegaan is?

Ralf

Proficiat met jullie harde werker ;)

Is er een gelijkaardig product aan powerfull?
Ik kon echt lekker slapen van dat spul. (mss wel placebo dunno :) )

Is er een gelijkaardig product aan powerfull?
Ik kon echt lekker slapen van dat spul. (mss wel placebo dunno :) )

Je zou kunnen overwegen om bijvoorbeeld een Gaba of Melatonine te gaan nemen:D Zelf ben ik erg te spreken over de Melatonine ;) Placebo's doen wij niet aan:p

Hoi B&F,

Welke (multi)vitamine supplement raad jij aan. Ik had laatst uni-vite van universal maar heb echt geen idee welke nu te nemen aangezien ik die ook zomaar snel had besteld.

Mvg,

Hey B&F

Enig idee wanneer mijn bestelling met ref. C734375 wordt verzonden? Heb geen tracking ontvangen of bevestiging van verzending ontvangen ditmaal.

Mvg

Hoi B&F,

Welke (multi)vitamine supplement raad jij aan. Ik had laatst uni-vite van universal maar heb echt geen idee welke nu te nemen aangezien ik die ook zomaar snel had besteld.

Mvg,

Qua prijs/kwaliteit verhouding zou in persoonlijk de Body Building Vitamin Pack pakken van ons eigen merk! Andere goede opties zouden kunnen zijn: Adam(now), Alive Multi, Vitamin Pack (ISS);)

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 17:58 ----------

Hey B&F

Enig idee wanneer mijn bestelling met ref. C734375 wordt verzonden? Heb geen tracking ontvangen of bevestiging van verzending ontvangen ditmaal.

Mvg

Ga ik even voor je uitzoeken! Laat je het weten door middel van een PM :D

Qua prijs/kwaliteit verhouding zou in persoonlijk de Body Building Vitamin Pack pakken van ons eigen merk! Andere goede opties zouden kunnen zijn: Adam(now), Alive Multi, Vitamin Pack (ISS);)

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 17:58 ----------

Ga ik even voor je uitzoeken! Laat je het weten door middel van een PM :D

Ok thanks B&F voor de alweer vlekkeloze service!!!! Blijven gaan :-)

Bij me bestelling zat ook een 3 in 1 shake beker, maar die zat er niet bij? komt die dan later of is er wat mis gegaan ;p

Vasa grow zijn .de pillen aan de groten kant aangezien je er 4/8 moet inemen is dat lastig.
voor de rest is vasagrow een top product !

Vasa grow zijn .de pillen aan de groten kant aangezien je er 4/8 moet inemen is dat lastig.
Uiteindelijk gaat het om de werking! ;) Weet zeker dat het goed gaat bevallen, succes ermee!

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 19:08 ----------

De pillen zijn inderdaad vrij groot! Misschien helpt het om ze met water in te nemen;)

Vandaag mijn bestelling binnen (C734131), zoals gewoonlijk weer goed geregeld echter ontbreekt mijn 'Isolaat Perfection Sachet" :(

btw: hoe gebruik je nou die Shaker Pro, gewoon dat veertje erbij gooien en shaken?

Jep, bij de whey van B&F gebruik ik het balletje nooit:D Vind het teveel herrie maken en te lastig om schoon te houden :P
De whey van B&F lost ook perfect op zonder ;)

Vandaag mijn bestelling binnen (C734131), zoals gewoonlijk weer goed geregeld echter ontbreekt mijn 'Isolaat Perfection Sachet" :(

btw: hoe gebruik je nou die Shaker Pro, gewoon dat veertje erbij gooien en shaken?

Die had natuurlijk wel meegeleverd moeten worden! kunnen we je dat zakje ook extra meezenden met je volgende bestelling:D?

---------- Post toegevoegd Thu 31 Jan 2013 om 20:25 ----------

Jep, bij de whey van B&F gebruik ik het balletje nooit:D Vind het teveel herrie maken en te lastig om schoon te houden :P
De whey van B&F lost ook perfect op zonder ;)

Wat betreft het balletje, Die kun je er inderdaad in je shaker doen zodat het poeder wat beter oplost, zoals je collega bodybuilder zelf al zegt is het bij de Whey Perfection geen probleem wanneer je het zonder doet want deze lost van zichzelf al erg goed op:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven