MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet je hoe facking veel order's ze krijgen bij B&F iedere dag. als ze dan ook nog moeten gaan selecteren welke smaak de samples hebben zijn ze wel heel lang bezig.
Dus niet janken en blij zijn dat je samples krijgt, of gewoon die smaak bestellen. :rolleyes:

Tja, ik zie zo nu en dan dat mensen ergens om vragen en het krijgen dus dacht probeer het ook eens.

Dat jij dit omschrijft als janken zegt meer over jou, flapdrol :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 15:39 ----------

Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat deze ontvangen is. We doen elke dag ons best om zo goed mogelijk alle wensen op te volgen, echter is dit niet altijd mogelijk doordat sommige smaken of enorme drukte oid niet binnen handbereik zijn. Ik hoop dat je dat ook begrijpt, het is tenslotte toch iets gratis:)

Ralf

Natuurlijk Ralf, geen probleem :)

Volgens mij lezen jullie gedachten.
Ik wou net "Glucosamine, Chondroitine & MSM" bestellen en die staat nu in weekaanbieding.
En de witte choco perfection bar die ik ook al tijdje wou bestellen is net ook terug.
Omega-3 megapack had ik (lang) tijdje terug al om gevraagd en is sinds vandaag ook beschikbaar :roflol:
Mss moet ik eens een aluminium hoedje kopen :scratch:

Dat jij dit omschrijft als janken zegt meer over jou, flapdrol :rolleyes:

Duidelijk dat jij niet weet, hoeveel werk een bedrijf runnen is.
Als klanten daarnaast ook nog gaan vragen of ze smaakje x of y kunnen krijgen bij iets wat ze tenslotte gratis krijgen, dan noem ik dit inderdaad janken.
Als je zo graag een smaakt wilt proberen, bestel dan gewoon een ''sample pack'' :rolleyes:

Daarnaast is jou karma level niet hoog genoeg om met mij te discussiëren :trollfacex:

Hey Body en fitshop. Ik bestelde gisteren rond 21u00 en hoopte het vandaag reeds te ontvangen; Echter merk ik bij de track and trace dat het blijkbaar nog in Nederland vertoeft. C737193 is de bestelling. Zie ik iets over het hoofd?

Track and trace lijkt niet goed op punt te staan want ze hebben zonet mijn bestelling geleverd. Snel de doos opendoen. :)

Heb weer een bestellinkje gedaan Ralf. Niet eens minuut later werd het verstuurd.
Ik vraag me af of er naar opmerkingen gekeken is....wat denk je Ralf?
Jazeker, ik ga daar wel van uit. Alle bestellingen worden altijd keurig bekeken voordat ze verzonden worden. Bedankt voor je order, morgen in huis!:cool:
Volgens mij lezen jullie gedachten.
Ik wou net "Glucosamine, Chondroitine & MSM" bestellen en die staat nu in weekaanbieding.
En de witte choco perfection bar die ik ook al tijdje wou bestellen is net ook terug.
Omega-3 megapack had ik (lang) tijdje terug al om gevraagd en is sinds vandaag ook beschikbaar :roflol:
Mss moet ik eens een aluminium hoedje kopen :scratch:
Haha ja goed he! :) Met de Marinol Omega-3 zijn we echt tevreden. Een topproduct wat bij ons hoort.
marinollabel2.jpg

Hey Body en fitshop. Ik bestelde gisteren rond 21u00 en hoopte het vandaag reeds te ontvangen; Echter merk ik bij de track and trace dat het blijkbaar nog in Nederland vertoeft. C737193 is de bestelling. Zie ik iets over het hoofd?
Zojuist met de postNL pakketservice contact gehad. De bestelling is reeds in het depot in België, maar wordt helaas morgen uitgereikt. Morgen in huis! :)

Edit: Oh je hebt hem al! :)

Ralf

Jup; en zonet craze genomen. Op Amerikaanse sites zegt men van dit product dat wie niks voelt van Jack 3d, en soortgenoten, zeker deze moet gebruiken. Ik ben benieuwd. Ik moet dat 40 minuten voor de training nemen als ik het goed begrepen heb? En Magnificent onmiddellijk na de training?

Jup; en zonet craze genomen. Op Amerikaanse sites zegt men van dit product dat wie niks voelt van Jack 3d, en soortgenoten, zeker deze moet gebruiken. Ik ben benieuwd. Ik moet dat 40 minuten voor de training nemen als ik het goed begrepen heb? En Magnificent onmiddellijk na de training?
Ja dat klopt helemaal. 30-45 minuutjes voor je training en Magnificent na je training.

Ralf

Duidelijk dat jij niet weet, hoeveel werk een bedrijf runnen is.
Als klanten daarnaast ook nog gaan vragen of ze smaakje x of y kunnen krijgen bij iets wat ze tenslotte gratis krijgen, dan noem ik dit inderdaad janken.
Als je zo graag een smaakt wilt proberen, bestel dan gewoon een ''sample pack'' :rolleyes:

Daarnaast is jou karma level niet hoog genoeg om met mij te discussiëren :trollfacex:

Tja, dan houdt het al snel op zo :D

Zonder gein, kan het me goed voorstellen hoor. En voor wat betreft het sample pack heb je gelijk, dacht dat ie er niet was voor Isolaat maar dus wel. Komt goed :P

Wow, ik had helemaal niet door dat jullie eigen omega 3 in het assortiment hadden opgenomen, geweldig. Zodra mijn now foods omega 3 op is zal ik zeker die van het huismerk bestellen. Top!!

Zometeen voor de verandering maar weer eens een bestelling plaatsen :D Zit alleen met de volgende vraag:

Welke multi vitamine is nou het compleetst bij jullie? (niet dat ik er 3 of 4 moet nemen) Heb al vitamine B, C los.

Ben verslaafd aan de Perfection Bars, Aardbei is en blijft mijn favoriet, maar zie dat de witte chocolade er weer is, dus voor de afwisseling net weer 2 doosjes besteld, hoop dat ik ze morgen binnen heb:D

Agmatine van eigen merk ookal uitverkocht? :(
Zie b&f steeds online, denk ja daar komt een antwoord maar nee haha :p

Agmatine van eigen merk ookal uitverkocht? :(
Zie b&f steeds online, denk ja daar komt een antwoord maar nee haha :p

Sorry, ook wij hebben het druk:)

Ben verslaafd aan de Perfection Bars, Aardbei is en blijft mijn favoriet, maar zie dat de witte chocolade er weer is, dus voor de afwisseling net weer 2 doosjes besteld, hoop dat ik ze morgen binnen heb:D

Zeker, nieuwe smaak weer leverbaar!:D

Zometeen voor de verandering maar weer eens een bestelling plaatsen :D Zit alleen met de volgende vraag:

Welke multi vitamine is nou het compleetst bij jullie? (niet dat ik er 3 of 4 moet nemen) Heb al vitamine B, C los.

Probeer het vitamin pack eens! Zeer complete multi;)

Wow, ik had helemaal niet door dat jullie eigen omega 3 in het assortiment hadden opgenomen, geweldig. Zodra mijn now foods omega 3 op is zal ik zeker die van het huismerk bestellen. Top!!

Zeker weten! Nieuw in het assortiment!

Eldert

Sorry, ook wij hebben het druk:)

Eldert

Haha maakt toch niet uit guys, jullie maken het met de service altijd weer 1000x goed :D

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:45 ----------

Probeer het vitamin pack eens! Zeer complete multi;)

Eldert

Okee dus dit is de meest complete met alles tegen de hoogste ADH%? Dan bestel ik die erbij :)
Agmatine pillen dus ook uitverkocht? Dan weet ik zeker dat ik er niet overheen kijk :D

Haha maakt toch niet uit guys, jullie maken het met de service altijd weer 1000x goed :D

---------- Post toegevoegd Fri 1 Feb 2013 om 20:45 ----------

Okee dus dit is de meest complete met alles tegen de hoogste ADH%? Dan bestel ik die erbij :)
Agmatine pillen dus ook uitverkocht? Dan weet ik zeker dat ik er niet overheen kijk :D

Onze service willen we uiteraard hoogwaardig houden;) Inderdaad een prima multi! En Agmatine is helaas uiterkocht.. vind ik zelf ook jammer, kreeg er wel altijd een lekkere pomp van:rolleyes:

Eldert

Onze service willen we uiteraard hoogwaardig houden;) Inderdaad een prima multi! En Agmatine is helaas uiterkocht.. vind ik zelf ook jammer, kreeg er wel altijd een lekkere pomp van:rolleyes:

Eldert

Zeg dat wel de reacties zijn overal overweldigend! Zou gewoon 5.000 potjes bestellen als ik jullie was :p
Het is duur maar dat verkoop je zeker!

Ook maar ff jullie nieuwe Omega3 besteld, was weer nodig!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven