Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een emmer van 4,5kg bijna volledig om kunnen schudden in een pot van 2,27kg (vind de potten makkelijker).
Ik hield nog geen halve kilogram van het poeder over:P
Wat ik wil zeggen is dat er meer in past dan je denkt, en als je even schud met je pot zakt het geheel ook alweer wat centimeters ;)

De inhoud van de potten klopt 100%. Deze worden zorgvuldig afgewogen door ons!:cool:

Hebben jullie nog van die drink bidons als free gift?

Helaas, momenteel uitverkocht:rolleyes: komen wel weer terug..

Eldert

Laatst bewerkt:
Wat is het best voor na de training? Dymatize ISO-100, Whey Hydrolisaat of Whey Hydrolisaat van b&f?
Ik gok op de eerste maar checken kan nooit kwaad :D

Wat is het best voor na de training? Dymatize ISO-100, Whey Hydrolisaat of Whey Hydrolisaat van b&f?

neem gewoon direct na je training peptopro + wat dextrose of wms en eventueel creatine, 30minuten erna je postworkout maaltijd eten

Allebei hydrolisaat van de hoogste kwaliteit;) Zal elkaar weinig tot niet ontlopen. Voor de beste prijs/ kwaliteit verhouding kies je voor onze Hydrolisaat!

Eldert

Wat een k*tservice

Bestel Whey en ik krijg een kat

2qxx2kp.jpg

fuuu

Ik vind op mijn potje HCL creatine geen vervaldatum terug?

En wat een rare smaak heeft jullie Nederlandse speculaas vergeleken met de Belgische.
Maar daar ben ik al wel aan gewend nu, ik begin hem zelfs lekker te vinden in mijn ontbijt. :D

Snelle verzending ook van jullie (eerder trage afhandeling door de pakketdienst) maar nog steeds snel genoeg.

Ik vind op mijn potje HCL creatine geen vervaldatum terug?

En wat een rare smaak heeft jullie Nederlandse speculaas vergeleken met de Belgische.
Maar daar ben ik al wel aan gewend nu, ik begin hem zelfs lekker te vinden in mijn ontbijt. :D

Snelle verzending ook van jullie (eerder trage afhandeling door de pakketdienst) maar nog steeds snel genoeg.

Klopt, maar hij is zeker nog een halfjaar houdbaar! Blij dat je tevreden bent over de smaak van je shake en de snelle aflevering!:D

typisch nederlands... wees blij met iets gratis

De samples zijn helaas niet uit te kiezen.. ligt er net aan wat er bij de inpaktafel ligt:rolleyes:

Eldert

Klopt, maar hij is zeker nog een halfjaar houdbaar! Blij dat je tevreden bent over de smaak van je shake en de snelle aflevering!:D

De samples zijn helaas niet uit te kiezen.. ligt er net aan wat er bij de inpaktafel ligt:rolleyes:

Eldert

juist, ik zou der geen problemen mee hebben. maar er zijn altijd weer mensen die moeten klagen om niks;)

Ik had gehoord dat jullie de oude verpakking van micellar casein opmaken. Is het misschien een leuk idee om een bulk korting erop te gooien om de van de laatste verpakkingen af te komen? :D

juist, ik zou der geen problemen mee hebben. maar er zijn altijd weer mensen die moeten klagen om niks;)

Ach, ik snap ook wel dat mensen bepaalde smaken willen proberen:rolleyes:

Ik had gehoord dat jullie de oude verpakking van micellar casein opmaken. Is het misschien een leuk idee om een bulk korting erop te gooien om de van de laatste verpakkingen af te komen? :D

Gaan we ff over nadenken;) Helaas verkopen we nu al zo scherp dat er van winst maken weinig tot geen sprake is...

Eldert

Kan ik/is het verstandig om de What the f#ck stack te gebruiken in de cut of als je beetje dik ben. Wil graag vetverbranden, maar nog ook spoeren krijgen, hoewel dat blijkbaar niet kan :(

Ik lees op verscheidene (amerikaanse) websites dat de 1,3 dmaa vrije variant van noxipro is verschenen, noxipro chrome .. Enig idee wanneer dit in NL verkrijgbaar is? Thanks!

Kan ik/is het verstandig om de What the f#ck stack te gebruiken in de cut of als je beetje dik ben. Wil graag vetverbranden, maar nog ook spoeren krijgen, hoewel dat blijkbaar niet kan :(
Ja, hoor dat is geen enkel probleem. WTF Stack bestaat eigenlijk uit een luxe creatine blend en een NO product.
Ik lees op verscheidene (amerikaanse) websites dat de 1,3 dmaa vrije variant van noxipro is verschenen, noxipro chrome .. Enig idee wanneer dit in NL verkrijgbaar is? Thanks!
Dat klopt inderdaad, was ons ook al opgevallen. Zo op het eerste gezicht, zie ik dat er een variant van Rauwolvia in zit. Hetgeen wat in Nederland verboden is om te verkopen. Ik ga er morgen even voor je naar kijken als ik op de zaak ben.

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven