Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, hoor dat is geen enkel probleem. WTF Stack bestaat eigenlijk uit een luxe creatine blend en een NO product.

Dat klopt inderdaad, was ons ook al opgevallen. Zo op het eerste gezicht, zie ik dat er een variant van Rauwolvia in zit. Hetgeen wat in Nederland verboden is om te verkopen. Ik ga er morgen even voor je naar kijken als ik op de zaak ben.

Ralf

Hmm dat klinkt niet hoopvol haha, was wel benieuwd of ze de oude noxi konden evenaren :D

Beste Ralf, (Body&Fit)

Vandaag wilde ik jullie Protein Perfection Mix bestellen. Kom ik er achter dat deze enkel alleen nog te bestellen is in 1800 gr en de smaak Cookie.

Kan je mij een alternatief bieden in de smaak aardbei of banaan?

Beste Ralf, (Body&Fit)

Vandaag wilde ik jullie Protein Perfection Mix bestellen. Kom ik er achter dat deze enkel alleen nog te bestellen is in 1800 gr en de smaak Cookie.

Kan je mij een alternatief bieden in de smaak aardbei of banaan?
Ja uiteraard. De Perfect Protein is de opvolger van de Protein Perfection Mix. Een betere keus kwa oplosbaarheid, structuur, prijs en smaak :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ralf

xeoMe, nee, helaas niet. Deze versie bevat Rauwolvia en Yohimbe. Iets wat verboden is op de Nederlandse markt.

Ralf

Oke dankjewel, toch besteld mocht het niet door de douane komen zie ik me geld vast weer terug.
Bedankt voor de snelle reply.

Allang geen preworkout meer gebruikt sinds de 1.3 eruit is.
Ervaring met noxipro, craze etc.

Welke preworkout raden jullie aan.

Oke dankjewel, toch besteld mocht het niet door de douane komen zie ik me geld vast weer terug.

Sinds de pre-workouts met 1.3 eruit zijn hebben we nu een aantal goede, zoals Assault, Swollen, Neurocore of Strong! :)

Ralf

Sinds de pre-workouts met 1.3 eruit zijn hebben we nu een aantal goede, zoals Assault, Swollen, Neurocore of Strong! :)

Ralf

Swollen maar gekocht dan, hopelijk doet het wat :)

Let op: bij een bestelling vanaf €15 betaalt u geen verzendkosten
Aantal 1: Prijs p/s €14,90

Ik dacht dat sinds een tijdje maandag geleverd werd als je zaterdag voor 22.00 had besteld.
Die van mij komt nu morgen pas binnen (ref. C739993 ). Hoe zit dat precies?

Bedankt voor je bestelling. Gaan we netjes voor je verwerken!
Ik dacht dat sinds een tijdje maandag geleverd werd als je zaterdag voor 22.00 had besteld.
Die van mij komt nu morgen pas binnen (ref. C739993 ). Hoe zit dat precies?
Ja, dat klopt helemaal. In de maand december had de postNL vanwege de drukte een extra service aangeboden. Op zondags pakketten ophalen en maandag leveren. Echter is dat nu helaas niet meer van toepassing. Nu is het in het weekend besteld, maandag verzonden en dinsdag in huis. Je zag op dat moment dat grote partijen zoals Bol.com, Coolbue en ook wij dus van deze service gebruikt maakte. Echter bied de postNL dit helaas niet meer aan. Onlangs heb ik weer een gesprek met onze accountmanager gehad en gevraagd wat hierin de mogelijkheden voor dit nieuwe jaar. Nu nog wachten op een antwoord :)

Ralf

Als t niet door de douane komt ben je je geld kwijt kerel.

Nice benieuwd hoe jou bevalt, kreeg vandaag ook swollen binnen :)

@b&f, hoelang blijft swollen in op=op? als deze na paar weken bevalt ga ik meer halen.

Nice benieuwd hoe jou bevalt, kreeg vandaag ook swollen binnen :)

@b&f, hoelang blijft swollen in op=op? als deze na paar weken bevalt ga ik meer halen.
Swollen krijgen we nog steeds binnen van onze leverancier. Het valt lastig aan te geven, maar als ik eerlijk ben, verwacht ik zeker dat we het nog wel 2 weken voorradig hebben :)

Ralf

Laatst bewerkt:
Kunnen producten als Hard! "bederven" zeg maar, dat het effect weggaat?
Heb al enkele maanden zo'n potje hier staan, is natuurlijk korrelig geworden zoals elke PWO maar voel er weinig effect van..
(Werkte paar maanden terug wel gewoon naar mijn gevoel)

Het is inderdaad wat riskant;)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 19:08 ----------

Kunnen producten als Hard! "bederven" zeg maar, dat het effect weggaat?
Heb al enkele maanden zo'n potje hier staan, is natuurlijk korrelig geworden zoals elke PWO maar voel er weinig effect van..
(Werkte paar maanden terug wel gewoon naar mijn gevoel)

De werking kan niet minder worden als het een paar maanden niet gebruikt is, als je de dosering wat verhoogt dan?

Weer een bestelling geplaatst met ref : C742648

Alvast bedankt:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven