XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor het antwoord :) zal morgen schepje meer nemen, al het nog niets geeft ga ik wel verder op de pot WTF :D

B&F; komt de smaak van Isolaat banaan een beetje overeen met banana milkshake van Whey Perfection?

B&F; komt de smaak van Isolaat banaan een beetje overeen met banana milkshake van Whey Perfection?

De smaak isolaat banaan komt in de buurt van de whey perfection banaan alleen iets minder dik.

Denk niet dat het dit is, gebruikte al 2 maanden geen PWO meer. :D

;)

Hoeveel schepjes zit je dan? Ik neem er nu 3 (ook uit een oude pot met brokjes :D)

En daar merk je lijkt mij wel wat van:p?

hadden jullie mijn PM nog gezien gister? had geen respons gehad

Ja uiteraard. De Perfect Protein is de opvolger van de Protein Perfection Mix. Een betere keus kwa oplosbaarheid, structuur, prijs en smaak :)
[Link niet meer beschikbaar]

Ralf

Ralf bedankt voor je reactie.

Maar met die betere keus qua prijs valt het wel mee. Of moet ik zeggen, tegen.

Protein Perfection Mix * 1x 4000 Gram / 142 shakes Strawberry Milkshake € 54,90 = 0,013725 eur. p/gram

Perfect Protein * 1x 2000 Gran / 71 shakes Strawberry Milkshake € 29,90 = 0,01495 eur. p/gram

Resultaat: ik ben dus 8,95% duurder uit.

En dan lees ik ook nog dat de prijs van 29,90 een INTRODUCTIEPRIJS IS!!!!
Straks moet ik dus 49.90 gaan betalen. You do the Math.

Bedankt Body&Fitshop.nl

Hmm, hou op dat punt wel van dik dus ga denk ik voor de Perfection :D Bedankt voor de snelle reply.

Whey perfection is kwa smaak eigenlijk ook niet te overtreffen!:p

Protein Perfection Mix * 1x 4000 Gram / 142 shakes Strawberry Milkshake € 54,90 = 0,013725 eur. p/gram

Perfect Protein * 1x 2000 Gran / 71 shakes Strawberry Milkshake € 29,90 = 0,01495 eur. p/gram

Bedankt Body&Fitshop.nl

Je bent inderdaad iets duurder uit, hoogstwaarschijnlijk blijft deze introductieprijs vast staan dus het verschil blijft minimaal op de prijs;)

BRTky.jpg

PS: doe de groetjes aan de Luc

No homo

Bedankt Body&Fitshop.nl

Je bent iets duurder uit, maar je hebt wel een hoogwaardigere samenstelling EN je kunt vaker van smaak wisselen of bijv 2 potten van 2 verschillende smaken tegelijk bestellen om te variëren. Als het je niet bevalt kun je altijd nog naar een concurrent gaan, alleen ben je dan nog duurder uit :P dus niet zo zeuren want BnF is gewoon het meeste waar voor je geld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven