Weer een bestelling geplaatst met ref : C742648
Alvast bedankt![]()
Bedankt voor je bestelling
. Word morgen aangeboden door post NL.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weer een bestelling geplaatst met ref : C742648
Alvast bedankt![]()
. Word morgen aangeboden door post NL.Kan helaas momenteel nog geen exacte datum noemen, mijn collega komt hier later op terug.![]()
Weten jullie al meer ? Had een pm gestuurd maar volgens mij is ie niet gegaan de site ging in een rare modus

Bedankt voor het antwoordzal morgen schepje meer nemen, al het nog niets geeft ga ik wel verder op de pot WTF
![]()

Bedankt voor het antwoordzal morgen schepje meer nemen, al het nog niets geeft ga ik wel verder op de pot WTF
![]()

Denk sowieso dat je op gegeven moment "gewend" raakt. Zit nu met strong! ook op minimaal 2 schepjes per keer![]()

Denk sowieso dat je op gegeven moment "gewend" raakt. Zit nu met strong! ook op minimaal 2 schepjes per keer![]()

Denk niet dat het dit is, gebruikte al 2 maanden geen PWO meer.![]()
)B&F; komt de smaak van Isolaat banaan een beetje overeen met banana milkshake van Whey Perfection?
Denk niet dat het dit is, gebruikte al 2 maanden geen PWO meer.![]()

Hoeveel schepjes zit je dan? Ik neem er nu 3 (ook uit een oude pot met brokjes)
?hadden jullie mijn PM nog gezien gister? had geen respons gehad

De smaak isolaat banaan komt in de buurt van de whey perfection banaan alleen iets minder dik.
Bedankt voor de snelle reply.Ja uiteraard. De Perfect Protein is de opvolger van de Protein Perfection Mix. Een betere keus kwa oplosbaarheid, structuur, prijs en smaak
[Link niet meer beschikbaar]
Ralf
Hmm, hou op dat punt wel van dik dus ga denk ik voor de PerfectionBedankt voor de snelle reply.

Ralf bedankt voor je reactie.
Maar met die betere keus qua prijs valt het wel mee. Of moet ik zeggen, tegen.
Protein Perfection Mix * 1x 4000 Gram / 142 shakes Strawberry Milkshake € 54,90 = 0,013725 eur. p/gram
Perfect Protein * 1x 2000 Gran / 71 shakes Strawberry Milkshake € 29,90 = 0,01495 eur. p/gram
Resultaat: ik ben dus 8,95% duurder uit.
En dan lees ik ook nog dat de prijs van 29,90 een INTRODUCTIEPRIJS IS!!!!
Straks moet ik dus 49.90 gaan betalen. You do the Math.
Bedankt Body&Fitshop.nl

Hoeveel schepjes zit je dan? Ik neem er nu 3 (ook uit een oude pot met brokjes)

Ralf bedankt voor je reactie.
Maar met die betere keus qua prijs valt het wel mee. Of moet ik zeggen, tegen.
Protein Perfection Mix * 1x 4000 Gram / 142 shakes Strawberry Milkshake € 54,90 = 0,013725 eur. p/gram
Perfect Protein * 1x 2000 Gran / 71 shakes Strawberry Milkshake € 29,90 = 0,01495 eur. p/gram
Resultaat: ik ben dus 8,95% duurder uit.
En dan lees ik ook nog dat de prijs van 29,90 een INTRODUCTIEPRIJS IS!!!!
Straks moet ik dus 49.90 gaan betalen. You do the Math.
Bedankt Body&Fitshop.nl
dus niet zo zeuren want BnF is gewoon het meeste waar voor je geld.