AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je bent iets duurder uit, maar je hebt wel een hoogwaardigere samenstelling EN je kunt vaker van smaak wisselen of bijv 2 potten van 2 verschillende smaken tegelijk bestellen om te variëren. Als het je niet bevalt kun je altijd nog naar een concurrent gaan, alleen ben je dan nog duurder uit :P dus niet zo zeuren want BnF is gewoon het meeste waar voor je geld.

Smaak van perfect protein is natuurlijk ook heerlijk fris, persoonlijk vind ik dit ook een verbetering ten opzichte van de perefection mix!;)

Laatst bewerkt:
Problemen bij PostNL jongens? bestelling is vrijdag verzonden, en staat nogsteeds bij ''Sorted at PostNL'' :(

Net swollen binnen gehad, moet ik het i.c.m. water nemen of gewoon opeten?

Het is helemaal hard, zit vast aan elkaar lijkt 1 grote koek.

Je bent iets duurder uit, maar je hebt wel een hoogwaardigere samenstelling EN je kunt vaker van smaak wisselen of bijv 2 potten van 2 verschillende smaken tegelijk bestellen om te variëren. Als het je niet bevalt kun je altijd nog naar een concurrent gaan, alleen ben je dan nog duurder uit :P dus niet zo zeuren want BnF is gewoon het meeste waar voor je geld.

^^ Opmerken als iets duurder is. En dat dan zeuren noemen. Pfff...!

bannernieuwbinnen2.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Exclusieve kwaliteit Marinol® Omega3!
-50% hogere biologische beschikbaarheid
-Extreem zuiver en werkzaam
-Hoger DHA en EPA gehalte
-Gegarandeerde Premium kwaliteit
-Essentieel voor de gezondheid
-Essentieel voor spieren en afslanken
-Betere opname
-Natuurlijke Tryglyceride vorm
-1000 mg capsules

-Bevorderen van de algehele gezondheid!
-Versterkt de spieren
-Versterkt immuunsysteem
-Ondersteunt ook bij afslanken!
-Ondersteunt de aanmaak van hormonen
-Sterke botten en tanden
-Zeer goed opneembaar
-Makkelijk te slikken capsules

Met al die cadeau's nog een reden om te bestellen bij Body&FIT!

Waarom is er eigenlijk gekozen voor een klein verpakking vitamine d?

Waarom is er eigenlijk gekozen voor een klein verpakking vitamine d?
De D3 neem je om de dag, waarbij je met 30 capsules al een 2 maanden verpakking hebt. Dit vinden we dan aantrekkelijker om het zo aan te bieden. Bij vier verpakkingen heb je al 120 capsules en ben je alsnog goedkoper uit dan die van Now. Wil je nog een grotere verpakking (240 stuks) kun je het best voor die van Now kiezen.

Ralf

OxyElite
USP Labs

Doseringsgrootte: 1 Capsule
Speciale unieke mix: 119.5 mg
- Bauhinia Purpurea L. (Blad en Peul) (Gestandaardiseerd voor Bauhniastatins 1-4)
- Bacopa Monniera (Blad)
- 1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stam])
- Cirsium Oligophyllum (Hele Plant Extract)
- Rauvolfia Canescens L. [Blad en Wortel]
Cafeïne: 100 mg

Ik zie dat OxyElite op verwacht staat. Gaat het om bovenstaande variant?

Wanneer komt Pump HD binnen van BPI sports?

Die vit D komt er bij volgende bestelling ook bij ;)

OxyElite
USP Labs

Doseringsgrootte: 1 Capsule
Speciale unieke mix: 119.5 mg
- Bauhinia Purpurea L. (Blad en Peul) (Gestandaardiseerd voor Bauhniastatins 1-4)
- Bacopa Monniera (Blad)
- 1,3-Dimethylamylamine (Geranium [Stam])
- Cirsium Oligophyllum (Hele Plant Extract)
- Rauvolfia Canescens L. [Blad en Wortel]
Cafeïne: 100 mg

Ik zie dat OxyElite op verwacht staat. Gaat het om bovenstaande variant?
Zodra die binnen is, zet ik het hier neer! :) Ik reken sowieso niet op de bovenstaande versie, aangezien deze rauwolfia bevat. Dit is mogen wij helaas niet verkopen. Hij komt namelijk pas morgen/overmorgen binnen.
Wanneer komt Pump HD binnen van BPI sports?
Durf ik helaas niet aan te geven.
Die vit D komt er bij volgende bestelling ook bij ;)
Het is een hele mooie en handige verpakking. Aanradertje! :)

Ralf

bannernieuwbinnen2.jpg

-Exclusieve kwaliteit Marinol® Omega3!
-50% hogere biologische beschikbaarheid
-Extreem zuiver en werkzaam
-Hoger DHA en EPA gehalte
-Gegarandeerde Premium kwaliteit
-Essentieel voor de gezondheid
-Essentieel voor spieren en afslanken
-Betere opname
-Natuurlijke Tryglyceride vorm
-1000 mg capsules

Vandaag binnen gekregen! Het is bekend dat je per dag veel omega-3 moet binnenkrijgen. Doordat de verhoudingen in de meeste supplementen erg laag zijn, zat je al snel aan 4/5/6 tabletten per dag. Met deze maar 2 bij bijvoorbeeld het ontbijt en ik ben klaar.
Ben benieuwd, next week review :D

Vandaag binnen gekregen! Het is bekend dat je per dag veel omega-3 moet binnenkrijgen. Doordat de verhoudingen in de meeste supplementen erg laag zijn, zat je al snel aan 4/5/6 tabletten per dag. Met deze maar 2 bij bijvoorbeeld het ontbijt en ik ben klaar.
Ben benieuwd, next week review :D
Super, ben erg benieuwd! Met de Marinol Omega-3 heb je per capsule een hele hoge dosering en de beste kwaliteit. Houd ons op de hoogte!:cool:

Mooie bidon jongens, die neem ik bij de volgende bestelling. :cool:

Ik heb mijn bestelling aangekregen maar ipv kre alkalyn van Bodyenfitshop krijg ik er van EFX?..
Ref nummer : C740625

Ik heb mijn bestelling aangekregen maar ipv kre alkalyn van Bodyenfitshop krijg ik er van EFX?..
Ref nummer : C740625
Bedankt voor je bestelling. Mijn excuus voor het ongemak. Kan ik aanbieden dat je deze houd aangezien de verpakking toch 5 euro duurder is, mag je deze houden :)

Ralf

Vandaag mijn bestelling binnen. Ik doe mijn pot Whey Perfection strawberry milkshake open en tot mijn verbazing zijn het allemaal grote harde brokken.. Wat te doen hiermee ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven