Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga die bars binne kort maar eens bestelle, :D

Vesa row werkt goed alleen, moet echt anders die pillen zijn echt tegroot

Maandag en dinsdag nieuwe versie dexaprine gebruikt, halve pil. Beide dagen niet getrained. Beide dagen na het avondeten erg misselijk/duizelig. Hiervoor een week geen dexaprine gehad.

Tips?

Wanneer komt er nog eens goeie L citrulline malaat binnen in poedervorm? Vind dit handiger dan capsules

Wat is de normale prijs van Beta-Alanine Pure? Dus de prijs die vanaf morgen weer geldt? Ik twijfel of ik het nu moet kopen vanwege het prijsverschil of dat ik misschien beter even kan wachten totdat ik meer ga bestellen en een groter pakket samenstel.

Bedankt voor je complimenten, Vaso-Grow is enorm populair en krijgen er enorm veel goede reacties op. Die pillen zijn inderdaad vrij groot, maar bijvoorbeeld niet groter dan een omega-3 capsule;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maandag en dinsdag nieuwe versie dexaprine gebruikt, halve pil. Beide dagen niet getrained. Beide dagen na het avondeten erg misselijk/duizelig. Hiervoor een week geen dexaprine gehad.

Tips?
Dexaprine is een heel heftig product. Ik denk dat het voornamelijk in het begin even wennen is, maar 's ochtends een half tabletje, voldoende water te drinken ook voldoende te eten.
Wanneer komt er nog eens goeie L citrulline malaat binnen in poedervorm? Vind dit handiger dan capsules
Dat is op dit moment heel lastig om aan te geven. Citrulline melaat is op dit moment heel moeilijk leverbaar, dus kan het helaas niet aangeven wanneer deze weer voorradig komt.
Wat is de normale prijs van Beta-Alanine Pure? Dus de prijs die vanaf morgen weer geldt? Ik twijfel of ik het nu moet kopen vanwege het prijsverschil of dat ik misschien beter even kan wachten totdat ik meer ga bestellen en een groter pakket samenstel.
bannerweekaanbiedingen2_1.jpg

De Beta-Alanine Pure kost normaal 12,90 euro en is nu 9,90 vanwege de weekaanbieding.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb samen met mijn broer 2 What the F#ck Stacks besteld, dus Vaso Grow en Epic. Zijn armen zijn in 1 week een halve centimeter gegroeid, de mijne heb ik nog niet gemeten, ik voel wel dat ze kei hard zijn, ondanks mijn hoge VP

Heb samen met mijn broer 2 What the F#ck Stacks besteld, dus Vaso Grow en Epic. Zijn armen zijn in 1 week een halve centimeter gegroeid, de mijne heb ik nog niet gemeten, ik voel wel dat ze kei hard zijn, ondanks mijn hoge VP
En dan kun je nagaan dat dit nog maar het begin is:D:D

Ralf

Weer eens een pot whey besteld!
En dit keer ook de vitamine D3 erbij.
Dat zijn 180 capsules van 5000 iu.
Iemand enig idee of ik dan 1 keer per 2 dagen moet nemen?
Of een halve per dag?
Ik dacht dat 2000 iu aanbevolen per dag was?

Weer eens een pot whey besteld!
En dit keer ook de vitamine D3 erbij.
Dat zijn 180 capsules van 5000 iu.
Iemand enig idee of ik dan 1 keer per 2 dagen moet nemen?
Of een halve per dag?
Ik dacht dat 2000 iu aanbevolen per dag was?
D3 een hele goede keus. Ja, de d3 raden wij altijd aan om 1x per twee dagen te nemen. :)

Bedankt voor je complimenten, Vaso-Grow is enorm populair en krijgen er enorm veel goede reacties op. Die pillen zijn inderdaad vrij groot, maar bijvoorbeeld niet groter dan een omega-3 capsule;)
Ze hadden die pillen moeten voorzien van een niet zo stroeve buitenlaag dat zou veel klachten schelen denk ik.
Vanmiddag komt de nieuwe bidon van jullie aan, hoop dat die net zo fijn is als die oude grijs-zwarte! :cool:

Ze hadden die pillen moeten voorzien van een niet zo stroeve buitenlaag dat zou veel klachten schelen denk ik.
Vanmiddag komt de nieuwe bidon van jullie aan, hoop dat die net zo fijn is als die oude grijs-zwarte! :cool:
Zeker, 100% zeker. Die nieuwe bidon is zeker aan te raden.:cool:

Ralf

Net de Micellar Casein Perfection binnengekregen. Goeie smaak trouwens die chocolate milkshake!

Zeker, 100% zeker. Die nieuwe bidon is zeker aan te raden.:cool:

Ralf

ReferentienummerC747689

Maak er wat moois van :D

Hoe zijn de eiwitshakes van Dedicated Nutrition, gezien er snelle én langzame eiwitten inzitten? Ik train vaak in de avond.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven