Hier vind je ook recensies op onze site.Hoe zijn de eiwitshakes van Dedicated Nutrition, gezien er snelle én langzame eiwitten inzitten? Ik train vaak in de avond.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier vind je ook recensies op onze site.Hoe zijn de eiwitshakes van Dedicated Nutrition, gezien er snelle én langzame eiwitten inzitten? Ik train vaak in de avond.

Ik verwacht dat deze gister/vandaag binnen gekomen is. Zodra deze binnen gekomen is, dan gaan mijn collega's direct contact met je opnemen. Reken dus maar op vandaag (vanmiddag is mijn collega van de retourafdeling weer aanwezig).
Ralf

Ik ben op dit moment werkzaam op de nieuwe locatie die we na het weekend gaan betrekken. Het beste kun je even op de klantenservice contact opnemen en vragen naar Tjisse. Ik weet zeker dat hij je hierbij kan helpen.Kreeg gisteren inderdaad rond 3 uur een mail, direct op gereageerd. Tot nu toe helaas nog steeds niks gehoord, duurt zoiets nog lang? Want zou het product namelijk omruilen voor Isolaat en heb het wel uiterlijk zaterdag nodig![]()

Kreeg gisteren inderdaad rond 3 uur een mail, direct op gereageerd. Tot nu toe helaas nog steeds niks gehoord, duurt zoiets nog lang? Want zou het product namelijk omruilen voor Isolaat en heb het wel uiterlijk zaterdag nodig![]()

Kan ik mijn maatschepje van de Creapure Creatine ook gebruiken voor de Creatine Micronized van Dymatize? Ik heb heel het potje al leeg gehad, maar geen maat schep gevonden.

Goede service, heerlijke prijzen, top producten en ey, wie houdt nu niet van gratis spullen bij een bestelling krijgen?

Hoeveel gram eiwitten zitten in de Fusion Pro, per 100gram?

Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat alles naar wens ontvangen is, ik weet zeker dat deze spullen je goed gaan helpen. Jazeker, deze moet ook op trainingsdagen ingenomen. Dit om het creatine gehalte in je spieren op pijl te houden. Wij adviseren altijd om dit 's ochtends te nemen en 's avonds. OP trainingsdagen s ochtends en direct na je training.Heb zonet men bestelling in huis ontvangen! Zeer tevreden hierover!
Enkel nog een vraagje over de Creatine Ultra van Bodyenfitshop;
Moet deze ook op niet trainingsdagen ingenome worden?
En moet je dit voor de training doen of is dit om het even?
Nee, helaas nog niet. Als ik ze heb, dat weet je, dan zet ik ze hier altijd zo snel mogelijk neer. Ik heb deze helaas nog niet doorgekregen vandaag, dus helaas deze week kan ik ze niet vooraf vrij geven. Volgende week weer (tenzij ik ze zo doorkrijg, maar vrees 't ergste. Mocht ze nog doorkomen, zet ik ze hier neer).Zijn de nieuwe week aanbiedingen al bekend?
Wanneer hebben jullie weer melatonine?

Net mass perfection 4.4 kilo besteld bij jullie, smaak cookie and cream. hopelijk morgen in huis en iemand ervaring met de smaak toevallig?
We zijn erg benieuwd naar je ervaring met het product! 
Net mass perfection 4.4 kilo besteld bij jullie, smaak cookie and cream. hopelijk morgen in huis en iemand ervaring met de smaak toevallig?
krijg je het wel makkelijk weg gedronken?Ik heb die smaak. In vergelijking met de Whey Perfection Cookies and Cream vind ik het nergens naar smaken, maar dit komt waarschijnlijk door de samenstelling.
Ik heb die smaak. In vergelijking met de Whey Perfection Cookies and Cream vind ik het nergens naar smaken, maar dit komt waarschijnlijk door de samenstelling.
Misschien is het een optie dat je de Mass Perfection mixt met melk, dit doet vaak de smaak van de shake ten goede! 
Dankje voor de tip ga ik zeker proberenmaar eerst maar eens kijken hoe die met water is
![]()