XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zijn de eiwitshakes van Dedicated Nutrition, gezien er snelle én langzame eiwitten inzitten? Ik train vaak in de avond.
Hier vind je ook recensies op onze site.:cool:
bannerfusionpro1(1).jpg

Ik verwacht dat deze gister/vandaag binnen gekomen is. Zodra deze binnen gekomen is, dan gaan mijn collega's direct contact met je opnemen. Reken dus maar op vandaag (vanmiddag is mijn collega van de retourafdeling weer aanwezig).

Ralf

Kreeg gisteren inderdaad rond 3 uur een mail, direct op gereageerd. Tot nu toe helaas nog steeds niks gehoord, duurt zoiets nog lang? Want zou het product namelijk omruilen voor Isolaat en heb het wel uiterlijk zaterdag nodig:(

Kreeg gisteren inderdaad rond 3 uur een mail, direct op gereageerd. Tot nu toe helaas nog steeds niks gehoord, duurt zoiets nog lang? Want zou het product namelijk omruilen voor Isolaat en heb het wel uiterlijk zaterdag nodig:(
Ik ben op dit moment werkzaam op de nieuwe locatie die we na het weekend gaan betrekken. Het beste kun je even op de klantenservice contact opnemen en vragen naar Tjisse. Ik weet zeker dat hij je hierbij kan helpen.;)

Ralf

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 15:59 ----------

Ik stuur je even een Pm dan gaan we dat gelijk oplossen! :D

Kan ik mijn maatschepje van de Creapure Creatine ook gebruiken voor de Creatine Micronized van Dymatize? Ik heb heel het potje al leeg gehad, maar geen maat schep gevonden.

Kan ik mijn maatschepje van de Creapure Creatine ook gebruiken voor de Creatine Micronized van Dymatize? Ik heb heel het potje al leeg gehad, maar geen maat schep gevonden.

Ja hoor de maatschep van de Creapure B&F is ook 5 gram dus dat kan prima! ;)

Goede service, heerlijke prijzen, top producten en ey, wie houdt nu niet van gratis spullen bij een bestelling krijgen?

Hoeveel gram eiwitten zitten in de Fusion Pro, per 100gram?

Heb zonet men bestelling in huis ontvangen! Zeer tevreden hierover!
Enkel nog een vraagje over de Creatine Ultra van Bodyenfitshop;
Moet deze ook op niet trainingsdagen ingenome worden?
En moet je dit voor de training doen of is dit om het even?

Zijn de nieuwe week aanbiedingen al bekend?

Wanneer hebben jullie weer melatonine?

Heb zonet men bestelling in huis ontvangen! Zeer tevreden hierover!
Enkel nog een vraagje over de Creatine Ultra van Bodyenfitshop;
Moet deze ook op niet trainingsdagen ingenome worden?
En moet je dit voor de training doen of is dit om het even?
Bedankt voor je bestelling. Goed om te horen dat alles naar wens ontvangen is, ik weet zeker dat deze spullen je goed gaan helpen. Jazeker, deze moet ook op trainingsdagen ingenomen. Dit om het creatine gehalte in je spieren op pijl te houden. Wij adviseren altijd om dit 's ochtends te nemen en 's avonds. OP trainingsdagen s ochtends en direct na je training.
Zijn de nieuwe week aanbiedingen al bekend?

Wanneer hebben jullie weer melatonine?
Nee, helaas nog niet. Als ik ze heb, dat weet je, dan zet ik ze hier altijd zo snel mogelijk neer. Ik heb deze helaas nog niet doorgekregen vandaag, dus helaas deze week kan ik ze niet vooraf vrij geven. Volgende week weer (tenzij ik ze zo doorkrijg, maar vrees 't ergste. Mocht ze nog doorkomen, zet ik ze hier neer).:rolleyes:

Ohja: Wat betreft de melatonine, we verwachten deze eind volgende week / begin die week erop weer binnen. Melatonine is een heel lastig verhaal kwa levering, maar als het er is. Zet ik het altijd hier neer zodat jullie als eerste op de hoogte zijn :thumbs:
Ralf

Net mass perfection 4.4 kilo besteld bij jullie, smaak cookie and cream. hopelijk morgen in huis en iemand ervaring met de smaak toevallig?

Net mass perfection 4.4 kilo besteld bij jullie, smaak cookie and cream. hopelijk morgen in huis en iemand ervaring met de smaak toevallig?

Ik heb die smaak. In vergelijking met de Whey Perfection Cookies and Cream vind ik het nergens naar smaken, maar dit komt waarschijnlijk door de samenstelling.

Hoeveel ml zijn de schepjes die met de casein komen?

Ik heb die smaak. In vergelijking met de Whey Perfection Cookies and Cream vind ik het nergens naar smaken, maar dit komt waarschijnlijk door de samenstelling.

krijg je het wel makkelijk weg gedronken?

De smaken zullen altijd verschillen bij de verschillende soorten eiwitten;) Misschien is het een optie dat je de Mass Perfection mixt met melk, dit doet vaak de smaak van de shake ten goede! :D

Dankje voor de tip ga ik zeker proberen;) maar eerst maar eens kijken hoe die met water is;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven