AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
ref nr: c727756 gefixed

Niels thnx voor de afhandeling en de samples:thumbs:

Duurt dan wel erg lang, heb je het referentie nummer voor mij dan ga ik het meteen voor je uitzoeken!

staat nogsteeds in de zelfde ''Stage'' op track&trace site.. Hmpfff ???

Barcode (pakket): 3SZRHH9773167

Referentienummer: C733542

hopelijk komt 't snel goed jongens :thumbs:

staat nogsteeds in de zelfde ''Stage'' op track&trace site.. Hmpfff ???

Barcode (pakket): 3SZRHH9773167

Referentienummer: C733542

hopelijk komt 't snel goed jongens :thumbs:
Reken maar dat het snel goed komt. Deze had inderdaad reeds afgeleverd moeten worden. Ik heb zojuist contact opgenomen met de postNL en ze gaan het morgen ochtend direct voor je uitzoeken. Mocht ik een update hebben, laat ik dit direct weten via PM. Ik ga er vanuit dat het morgen komt.

Ralf

Wanneer komt de Isolaat Perfection weer eens in de aanbieding en weten jullie toevallig al wat de nieuwe week aanbiedingen worden?

Wanneer komt de Isolaat Perfection weer eens in de aanbieding en weten jullie toevallig al wat de nieuwe week aanbiedingen worden?
Onze eigen eiwitten komen voorlopig niet in de aanbieding. Dit komt doordat de marges op de eiwitten afgelopen periode zo afgenomen zijn, dat dit helaas niet meer mogelijk is. En de weekaanbiedingen voor aankomende week weet ik nog niet. Zodra ik ze weet (meestal woensdag of donderdag eind van de middag) zet ik ze hier altijd neer! :)

Ralf

Afgelopen zaterdag heb ik een pot Perfection teruggestuurd met een begeleidende brief, ik heb er nog steeds niks over gehoord. Hoe lang duurt dit normaliter?

Afgelopen zaterdag heb ik een pot Perfection teruggestuurd met een begeleidende brief, ik heb er nog steeds niks over gehoord. Hoe lang duurt dit normaliter?
Ik verwacht dat deze gister/vandaag binnen gekomen is. Zodra deze binnen gekomen is, dan gaan mijn collega's direct contact met je opnemen. Reken dus maar op vandaag (vanmiddag is mijn collega van de retourafdeling weer aanwezig).

Ralf

wtf.. alle saw palmetto uitverkocht ?

Sponsoren jullie Reus nog?

Ik mot geen multi met 1000 dingen waaronder een ietsiepietsie saw palmetto... ik wil saw palmetto.
Je kan je op onze site > productpagina heel handig aanmelden op dit product. Zodra het dan weer voorradig is, zul je hiervan direct een mail ontvangen. :)

Ralf

Reken maar dat het snel goed komt. Deze had inderdaad reeds afgeleverd moeten worden. Ik heb zojuist contact opgenomen met de postNL en ze gaan het morgen ochtend direct voor je uitzoeken. Mocht ik een update hebben, laat ik dit direct weten via PM. Ik ga er vanuit dat het morgen komt.

Ralf

pakketje is idd, vanmiddag aangekomen!:thumbs:

maar de shakebeker pro zat dr niet bij :(

Wanneer komt er weer iets van melatonine binnen?

En weer een bestelling geplaatst! Ben benieuwd naar dexaprine! En jullie eiwitreep heb ik ook hoge verwachtingen van :)
Hopen dat het t-shirt hetzelfde uitvalt als elkander t-shirt maat L. Anders kan ik er nog altijd een leuk pakje van maken voor de hond. :D

Wanneer komt er weer iets van melatonine binnen?

De Melatonines zijn zo snel uitverkocht geraakt dat we er niet tegenop konden bestellen! Ik durf op dit moment niet te beoordelen wanneer ze weer binnenkomen! We komen er morgen op terug!:D

Tim

---------- Post toegevoegd Wed 6 Feb 2013 om 22:29 ----------

En weer een bestelling geplaatst! Ben benieuwd naar dexaprine! En jullie eiwitreep heb ik ook hoge verwachtingen van :)
Hopen dat het t-shirt hetzelfde uitvalt als elkander t-shirt maat L. Anders kan ik er nog altijd een leuk pakje van maken voor de hond. :D

De dexaprine gaat je zeker bevallen! Daarnaast ben ik zelf erg te spreken over de Perfection Bars! Vooral de White Chocolate is heel erg lekker! :lick:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven