MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed te horen dat hij is aangekomen en graag gedaan!

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 14:32 ----------

Ik ga het voorleggen aan mijn collega van de inkoop! Zodra er meer bekend is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht!

Ik ben alvast in blijde afwachting :)

Sindskort hebben we de 30 capsules verpakking van ons eigen merk, we verwachten binnenkort hiervan ook een 120 capsule. :)
Ik ben alvast in blijde afwachting :)
We hebben het doorgespeeld naar onze hoofd inkoop, zodra we het hebben, vind je het op onze site. Ik weet namelijk niet of dit namelijk mogelijk is etc..

Ralf

Zijn die vitamine D capsules van B&F van vis-, runder- of varkensgelatine gemaakt?

Jammer dat jullie vitamine D capsules zo absurd duur zijn vergeleken met doctors best, leuk dat jullie een eigen merk vitamine D hebben nu, maar voegt niet veel toe m.i.

Ik heb woensdag besteld voor 22u en heb nu nog altijd geen bericht gekregen om te zeggen dat het verzonden is ..

Gisteren avond bestelling geplaatst en ook geen bericht gekregen over een eventuele verzending terwijl dit normaal gesproken na 2 min verschijnt. Kan ik me pakketje vandaag wel verwachten?!
Referentie nummer: C749978

Alvast bedankt!

Hey B&F ik heb een verzoek van een kameraad van mij (sportschool houder) voor inkoop van supplementen.
Waar en met wie kan ik hier contact over opzoeken?

Ik heb woensdag besteld voor 22u en heb nu nog altijd geen bericht gekregen om te zeggen dat het verzonden is ..
Dat is inderdaad vreemd. We verzenden alle orders altijd direct, behalve vooruitbetaling. Wat is je referentienummer? Dan check ik het direct voor je! :)
Gisteren avond bestelling geplaatst en ook geen bericht gekregen over een eventuele verzending terwijl dit normaal gesproken na 2 min verschijnt. Kan ik me pakketje vandaag wel verwachten?!
Referentie nummer: C749978

Alvast bedankt!
Bedankt voor je bestelling. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het vandaag aankomt. :rolleyes:Het kan zijn dat je pakket gister 1 dag vertraagd is, dit staat ook op je factuur.
Hey B&F ik heb een verzoek van een kameraad van mij (sportschool houder) voor inkoop van supplementen.
Waar en met wie kan ik hier contact over opzoeken?
Uiteraard kan dat, alle informatie daarvoor vind je hier.
Hier idem met Refnr : C750309
Bedankt voor je bestelling. Ik kan helaas niet garanderen of het vandaag aankomt. Gister hebben we zoveel mogelijk orders proberen te verzenden, maar door omstandigheden is niet alles gelukt. Daarom hebben we besloten om dit allemaal ook netjes op de factuur aan te geven (zie je email).

Ralf

ok tnx!! ga ermee aan de slag jullie horen van me ;)

Gisteren een bestelling gedaan en, zoals altijd, de volgende dag netjes bezorgd. Ik heb alleen 2 opmerkingen: Ten eerste had ik 3x vitamine D3 besteld en maar 1x gekregen. Verder stond er in de aanbiedingmail dat zinc in de aanbieding was en op jullie site staat dat er 50mg zinc per dosering in zit maar op het potje staat 30mg.

Website:
Ingrediënten:
Tested Zinc bevat maar liefst 50 mg Zinc Gluconate per capsule.
Potje:
High potency 30mg elemental zinc

Ref. nr.: C749795

Bedankt voor je bestelling. Ik durf niet met 100% zekerheid te zeggen dat het vandaag aankomt. :rolleyes:Het kan zijn dat je pakket gister 1 dag vertraagd is, dit staat ook op je factuur.

Ralf

Oke dat is balen zeg.
Op de factuur bekijk ik alleen de producten, en niet de kleine lettertjes.
Ga er vanuit dat een melding omtrent vertraging om wat voor reden dan ook gewoon duidelijk op de site te vinden zijn zodat je voordat je betaald kan beslissen of je dat relax vindt of dat je het dan ergens anders besteld. Nu zitten we weer een weekend eroverheen en zal het maandag/dinsdag pas ergens komen.

Misschien een idee omdat te doen (een popup venster voor het betalen) met een melding dat een bestelling mogelijk een dag vertraging heeft. Voorkomt een hoop berichtjes hier denk ik:p

Succes met de verhuizing in ieder geval!

Ik gebruik nu een paar dagen D-Aspartic Acid en het is lastig weg drinken, de smaak is sterk en de substantie mengt niet echt met water. Zou echt chill zijn als het in capsules zat! Gr

Aangezien het weer winter is, word het tijd voor een bulk.
Suggesties voor een supplement?

Oke dat is balen zeg.
Op de factuur bekijk ik alleen de producten, en niet de kleine lettertjes.
Ga er vanuit dat een melding omtrent vertraging om wat voor reden dan ook gewoon duidelijk op de site te vinden zijn zodat je voordat je betaald kan beslissen of je dat relax vindt of dat je het dan ergens anders besteld. Nu zitten we weer een weekend eroverheen en zal het maandag/dinsdag pas ergens komen.

Misschien een idee omdat te doen (een popup venster voor het betalen) met een melding dat een bestelling mogelijk een dag vertraging heeft. Voorkomt een hoop berichtjes hier denk ik:p

Succes met de verhuizing in ieder geval!
Inderdaad, nemen we voor de volgende keer mee! :)
Ik gebruik nu een paar dagen D-Aspartic Acid en het is lastig weg drinken, de smaak is sterk en de substantie mengt niet echt met water. Zou echt chill zijn als het in capsules zat! Gr
Klopt, D-Aspartic Acid mengt niet perfect. Je zou eens lauw water of bijv. jus-orange kunnen proberen.
Aangezien het weer winter is, word het tijd voor een bulk.
Suggesties voor een supplement?
Mass Perfection en Creapure creatine! :)

Ralf

onder het mom van beter laat dan nooit he.....

True, laat je VP niet te hoog oplopen buddy, scheelt je een hoop werk. suc6

7nTnr.png

Edit; B&F zit er in http://www.bodyenfitshop.nl/workouts/pre-workout/muscletech/neurocore/ een vervanger van 1.3Dmaa?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven