AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren een bestelling gedaan en, zoals altijd, de volgende dag netjes bezorgd. Ik heb alleen 2 opmerkingen: Ten eerste had ik 3x vitamine D3 besteld en maar 1x gekregen. Verder stond er in de aanbiedingmail dat zinc in de aanbieding was en op jullie site staat dat er 50mg zinc per dosering in zit maar op het potje staat 30mg.

Website:
Potje:

Ref. nr.: C749795
Bump.

ref nr. C746376 :)

Hey BF,

Heb zojuist een bestelling geplaatst. C751040

Gaat het nog de deur uit denk je ? :)

'Geen verzendkosten' en vervolgens constateren dat die er wel zijn :(

craze-limited-edition-flavors2.png

Gaan jullie dit ook in jullie assortiment opnemen? Weet niet welke te verkrijgen zijn, maar bij andere webwinkel zag ik al Strawberry smaak. Het gaat om potje van 160 gram ofzo, 30 doseringen....dus sowieso goedkoper dan reguliere Craze, ideaal vind ik.

Ben blij met die nieuwe bidon, die kwaliteit is net als die oude zwarte met zilveren dop, echt fijn!

ik heb een tijdje terug magnesium-oxide besteld omdat deze goedkoop en hoog gedoseerd is. Het doel is om beter te slapen, maar mijn slaap is er alleen maar op achteruit gegaan. http://www.bodyenfitshop.nl/vitamines/calcium-magnesium/twinlab/magnesium-caps/

Nu las ik dit op de site van Jesse van der velde; Je kunt magnesium als supplement nemen. Neem dan altijd een magnesiumvorm waar van de naam eindigt op -aat. Zoals magnesium citraat of magnesium malaat. Neem nooit magnesium oxide! Dit is niet de actieve stof.

Nu is mijn vraag; waarom verkopen jullie magnesium-oxide als dit helemaal niet werkt?

B&F, is het mogelijk om op jullie website te veranderen van emailadres om in te loggen.
Het adres waarmee ik inlog gebruik ik niet meer dus zou graag veranderen naar mijn huidige. Of moet ik even opnieuw registreren?

Ga ik even voor je uitzoeken. Kom ik zo op terug!
Bedankt voor je bestelling. Dinsdag in huis!
Hey BF,

Heb zojuist een bestelling geplaatst. C751040

Gaat het nog de deur uit denk je ? :)
Jazeker, alleen niet vandaag. Morgen pas! :)
'Geen verzendkosten' en vervolgens constateren dat die er wel zijn :(
Vanaf 15 euro betaal je bij ons geen verzendkosten.:cool:
craze-limited-edition-flavors2.png

Gaan jullie dit ook in jullie assortiment opnemen? Weet niet welke te verkrijgen zijn, maar bij andere webwinkel zag ik al Strawberry smaak. Het gaat om potje van 160 gram ofzo, 30 doseringen....dus sowieso goedkoper dan reguliere Craze, ideaal vind ik.
Zodra ze beschikbaar zijn bij onze importeur dan nemen we deze direct op. Craze hebben we immers al in het assortiment.
Ben blij met die nieuwe bidon, die kwaliteit is net als die oude zwarte met zilveren dop, echt fijn!
De nieuwe bidon is fijn he!
B&F, is het mogelijk om op jullie website te veranderen van emailadres om in te loggen.
Het adres waarmee ik inlog gebruik ik niet meer dus zou graag veranderen naar mijn huidige. Of moet ik even opnieuw registreren?
Jazeker, dat kan gewoon in je account. Anders ka nik dit ook wel voor je doen! :) Let wel op, dat dat meteen je nieuwe inlog wordt.

Ralf

Bestelling geplaatst van 10 euro, kon nergens een kado aanvinken? Terwijl jullie adverteren met 'Bij elke bestelling een gratis proefverpakking naar keuze!'

Vanaf 30 euro als ik me goed kan herinneren

Hey, kan je whey ook prima opnemen zonder water, bijv als je het door je kwark gooit, of op een pannenkoek?

Graag gedaan:D

Bestelling geplaatst van 10 euro, kon nergens een kado aanvinken? Terwijl jullie adverteren met 'Bij elke bestelling een gratis proefverpakking naar keuze!'

Helaas niet mogelijk bij een besteding van 10eu..:rolleyes:

Vanaf 30 euro als ik me goed kan herinneren

Vanaf 30eu heb je keuze uit luxere cadeau´s. Daaronder ook al keuze;)

Hey, kan je whey ook prima opnemen zonder water, bijv als je het door je kwark gooit, of op een pannenkoek?

Absoluut, lekker door je magere kwark! Geef het tenminste een lekker smaakje:)

Eldert

Hoi BF-ers,

Zie op jullie site dat het adres is aangepast, dus neem aan dat jullie ondertussen verhuisd zijn!? Heel veel succes daar!:klink:

Vanaf morgen hè! Fris in het nieuwe pand :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven