AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi BF-ers,

Zie op jullie site dat het adres is aangepast, dus neem aan dat jullie ondertussen verhuisd zijn!? Heel veel succes daar!:klink:
Ja, mooi he! We zitten sinds vandaag in een gloednieuw een mega groot gebouw aan de A7 richting Drachten. Net voorbij het knooppunt Heerenveen. Ik weet zeker dat alles nu nog beter gaat lopen en we vanaf vandaag nog sneller orders verwerken:cool:
Vanaf morgen hè! Fris in het nieuwe pand :D
Jep, we zijn afgelopen woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zelfs gister nog bezig geweest met verhuizen maar alles staat op zijn plek. Heerlijk frisse en goede start van 't jaar! :)

Ralf

kwam er vanochtend achter de me shakes op waren.
Dus net weer een bestelling gedaan Berry Blast heerlijke smaak hoor!
En hebben jullie misschien ook nog wat extra samples? Referentienummer C752300
En nog gefeliciteerd met jullie nieuwe pand ziet er strak uit hoor!

kwam er vanochtend achter de me shakes op waren.
Dus net weer een bestelling gedaan Berry Blast heerlijke smaak hoor!
En hebben jullie misschien ook nog wat extra samples? Referentienummer C752300
En nog gefeliciteerd met jullie nieuwe pand ziet er strak uit hoor!
Bedankt voor je complimenten en je bestelling. Het nieuwe pand is mooi he! :) Ik ben er ook erg blij mee, want hierdoor krijgen we veel meer ruimte en rust.;)

bannernieuwbinnen2.jpg

Vitamine D3 in grootverpakking
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is er al een review van Alpha Muscle?

Beste body en fitshop,

Ik heb vrijdag rond 18:30 een bestelling gedaan, maar heb er nog niks van gehoord, kunnen jullie er achteraan gaan? Het referentienummer is C749895,

Mvg

Boowiie

Is er al een review van Alpha Muscle?
Onze klanten hebben op onze site al een review achter gelaten. Verdere ervaringen heb ik helaas nog niet:rolleyes:
Beste body en fitshop,

Ik heb vrijdag rond 18:30 een bestelling gedaan, maar heb er nog niks van gehoord, kunnen jullie er achteraan gaan? Het referentienummer is C749895,

Mvg

Boowiie
Dat klopt helemaal. Jouw bestelling is vrijdagavond geplaatst, zoals op de factuur en onze site stond dat deze maximaal één dag vertraagd kan worden door de verhuizing kan ontstaan. Deze komt dan dinsdag :)

Ralf

Oke ralf, hartelijk dank dan verwacht ik het morgen :d

C752714 Ook maar eens Vaso Grow proberen!

C751040

Al de deur uit ? Vast wel, alleen ik krijg normaal een bevestiging wanneer het de deur uit gaat bij jullie :) Nu is dat niet het geval.

PS: Indien het nog de deur uit moet, kunnen jullie dan nog als preferentie doorgeven dat ik de bestelling liefst na 12.00u 's middags wil ontvangen ? Tot die tijd is er niemand thuis.

C751040

Al de deur uit ? Vast wel, alleen ik krijg normaal een bevestiging wanneer het de deur uit gaat bij jullie :) Nu is dat niet het geval.

PS: Indien het nog de deur uit moet, kunnen jullie dan nog als preferentie doorgeven dat ik de bestelling liefst na 12.00u 's middags wil ontvangen ? Tot die tijd is er niemand thuis.
De bestelling is reeds onderweg en komt morgen bij je aan. helaas hebben we geen invloed op de leveringstijden, dus dat blijft een verrassing.;)

Ralf

Kan ik C751353 morgen verwachten?

Ik heb nog een pot creapure creatine staan die een half jaar geleden geopend is, maar die nog houdbaar is tot 2014. Kan deze nog gebruikt worden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven