Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beiden bedankt. Is in de kast bewaard, dus in orde.

Is het mogelijk om eiwitrepen van dit merk aan te kopen ?

http://www.questproteinbar.com/

Ze zijn razend populair aan het worden hier ook maar moeilijk te krijgen .

Ik ben vooral benieuwd naar hun nieuwe smaak : Choc Chip Cookie Dough

http://www.questproteinbar.com/store/pc/viewCategories.asp?idCategory=2

---------- Post toegevoegd Fri 8 Feb 2013 om 14:32 ----------

Ik ga het voorleggen aan mijn collega van de inkoop! Zodra er meer bekend is zijn jullie de eerste die hier van op de hoogte worden gebracht!

We hebben het doorgespeeld naar onze hoofd inkoop, zodra we het hebben, vind je het op onze site. Ik weet namelijk niet of dit namelijk mogelijk is etc..

Ralf

Al meer info omtrent dit ?

Net weer bestelling geplaatst ;)

Ref: C753184

Helaas momenteel nog niet.

Edit (ralf): Ik heb het reeds nagevraagd en al een antwoord gehad. Inkoop technisch kunnen we deze helaas nog niet inkopen. Zodra de mogelijkheid er is, gaan we er eens naar kijken :)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 18:48 ----------

Net weer bestelling geplaatst ;)

Ref: C753184

Bedankt voor je bestelling, morgen komt de postbode het aanbieden:D.

Laatst bewerkt:
Ralf PM :D

Again :)

Laatst bewerkt:
Al meer duidelijkheid over de levertermijn van PAM spray?

Vraagje over; Creatine HCL
Is het zo dat je zegt bestel hem NU want we hebben nog maar 10 potten staan, of is er nog genoeg voorraad dat ik volgende week deze aan de bestelling toe kan voegen.

Overigens vroeg ik me af of de bak en braad sprays ook weer terug komen? Zie namelijk net dat die uitverkocht zijn.

Al meer duidelijkheid over de levertermijn van PAM spray?

Bij mij persoonlijk niet, het kan zijn dat me collega meer weet. Indien dit het geval is komt hij hier zo snel mogelijk op terug. :)

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 19:40 ----------

Vraagje over; Creatine HCL
Is het zo dat je zegt bestel hem NU want we hebben nog maar 10 potten staan, of is er nog genoeg voorraad dat ik volgende week deze aan de bestelling toe kan voegen.

Overigens vroeg ik me af of de bak en braad sprays ook weer terug komen? Zie namelijk net dat die uitverkocht zijn.

Hebben we genoeg op voorraad:D, verder verwacht ik ook de salt en grill weer terug op voorraad.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Feb 2013 om 19:45 ----------

Misschien Postnl een paar van jullie pwo's geven zodat ze sneller gaan? :p

Ben bang dat ze daardoor hun werktijden niet gaan veranderen :P.

Laatst bewerkt:
Hey! Ik heb afgelopen vijdag een bestelling geplaatst en direct vooruitbetaald. Referentienummer: C749113. Is het pakketje misschien al verzonden? Mvg.

Haha hij is binnen! Top

Laatst bewerkt:
Hey! Ik heb afgelopen vijdag een bestelling geplaatst en direct vooruitbetaald. Referentienummer: C749113. Is het pakketje misschien al verzonden? Mvg.

Betaling is binnen en pakketje is verstuurd, je zou hem vandaag in huis moeten krijgen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven